TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Mr2 Mk2 i Sentrum i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #120876  av BrennaRacing

Så en utrolig pen svart mk2 i paleet parkeringshus i dag litt før 11 tror jeg. Den hadde orange :!: parklys, sotede ruter og lexus chrome lykter bak. Mener den hadde BR skilter, å det tyder jo på at denne bilen er regga for ikke så lenge siden...

Noen her??

#122423  av Magne_F

Mye tyder på at dette er min kolega Thomas. Fersk MR2 eier, så han har ikke fått registrert seg her enda tror jeg. Av totalt 5 faste ansatte her, kjører nå to av oss MR2. Brukbar "uttelling" spør du meg. :-)

#122439  av BrennaRacing

Det høres bra ut....2 av 5 ække værst... :D

Jeg regner med at du tvinger han til å melde seg inn på forumet :lol:

#125209  av Ivar

Magne_F skrev:Mye tyder på at dette er min kolega Thomas. Fersk MR2 eier, så han har ikke fått registrert seg her enda tror jeg. Av totalt 5 faste ansatte her, kjører nå to av oss MR2. Brukbar "uttelling" spør du meg. :-)
Jeg vil bare tippe at du jobber i IT-kompaniet. Har ikke din kollega hvite parklys?

#125298  av Magne_F

Ehh. Stemmer nok at jeg jobber i IT Kompaniet ja. Hvordan viste du det? Om Thomas har hvite parklys er jeg usikker på, men det jeg jo finne ut.. :-)

#125415  av Magne_F

Thomas har orange parklys. :-) Skal få tvunget ham inn i forumet ASAP.

#125458  av BrennaRacing

Da var det garantert han jeg så...Er ikke så mange som har orange parklys tror jeg...Var faktisk litt kult :D

#125970  av Ivar

Magne_F skrev:Thomas har orange parklys. :-) Skal få tvunget ham inn i forumet ASAP.
Jeg jobber "rett over veien", men vanligvis på kvelds- og nattestid. Pratet med Thomas en dag han stod og vasket bilen. Jeg har også svart mk2 med oransje parklys. :)

#125971  av Ivar

BrennaRacing skrev:Da var det garantert han jeg så...Er ikke så mange som har orange parklys tror jeg...Var faktisk litt kult :D
Det er bare kult når hele stripen er oransje og det er ulovlig i Norge. (Man må dessverre ha hvite parklys.)

Det er et jævla helvete med blinklys på MR2. Skifter man til klare foran og på sidene så gjenstår fortsatt bakenden. Lexus-lys er ikke aktuelt for meg. Dette gjør meg så gretten at jeg vurderer å gå over til Supra MKIV. ;)

#126056  av BrennaRacing

Det er bare å gjøre som meg det, lakke baklyktene helt røde :D Blir mye penere enn standardlykter med orange blinkers

#126199  av Ivar

Magne_F skrev:Thomas har orange parklys. :-) Skal få tvunget ham inn i forumet ASAP.
Hvis vi snakker om en person med svart mk2, med lexus-baklykter, så har han klare parklys/blinklys. Det kan godt være han har oransje pære i både parklyset og blinklyset.
Det er disse lyktene som kalles "diamond cut".

#126203  av BrennaRacing

Jeg så han inne i et parkeringshus hvor det var veldig mørkt...Så jeg fikk ikke sett om det var diamond cut eller ikke, men det lyste hvertfall orange :D

#126207  av Magne_F

OK da. Klare lys med orange pære. :-) Det lyser orange, og man ser den orange pæren. Kanskje vi skal legge denne diskusjonen død?? hehe

#126225  av BrennaRacing

Det er kanskje på tide :lol: Orange eller ikke, det var hvertfall en Mr2 :D

#126230  av Magne_F

Helt klart det viktigeste ja. Nesten like viktig er det at Thomas har meldt seg inn i forumet. Ikke veldig aktiv foreløbig da.