TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kvinnfolk ER verst bak rattet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#11377  av erling

Trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne det.. :D De får jo ikke til et smooth girskift engang.. 8)

#11383  av chris

erling skrev:Trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne det.. :D De får jo ikke til et smooth girskift engang.. 8)
hehe :mrgreen:
Nei, vi skjønner jo det stort sett alle sammen. Men synes det er veldig greit å ha håndfaste bevis når man kommer i diskusjon med noen av det kvinnelige kjønn :mrgreen:

#11385  av CelicaTurbo

vel, i dag stod det i Bergensavisen: "Endelig er det bevist: menn er værst i trafikken!" :D

#11389  av Christian

Og i går hadde de et innslag på radio om at kvinner var værst...skifter fort det der :roll:

#11399  av chris

CelicaTurbo skrev:vel, i dag stod det i Bergensavisen: "Endelig er det bevist: menn er værst i trafikken!" :D
Hehe, joda. Men det er i Bergen det :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#11409  av CelicaTurbo

chris skrev:Hehe, joda. Men det er i Bergen det :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hehe, mulig det :)

#11412  av Mr2 Mk2

nøyaktig det samme har stått på de andre forumene jeg er medlem også,sprer seg fort gitt...

#11435  av erling

Dårlig med tøs her på forumet.. Ennå ingen motangrep.. Venter fortsatt spent.. 8)

#11437  av Mr2 Mk2

Hehe skjønner ikke at det er noe å diskutere engang,å jeg er ikke trangsynt!Men synes at visst man er noenlunde oppegående i hodet,så skjønner man det!Hvor mangen damer har greie på bil,og kan kjøre?Jo veldig få,er flinke bak rattet.Klart noen menn er verre en enkelte kvinner,men det er den typen menn som bruker Veske. :roll: Generelt sett er menn MYE bedre til å kjøre en kvinner,men man ser jo kvinner i rally og slikt som gjør det bra.

#11449  av chris

erling skrev:Dårlig med tøs her på forumet.. Ennå ingen motangrep.. Venter fortsatt spent.. 8)
hehe :D er det noen som er medlem her i det hele tatt da? :D

#11450  av chris

jostein skrev:Hehe skjønner ikke at det er noe å diskutere engang,å jeg er ikke trangsynt!Men synes at visst man er noenlunde oppegående i hodet,så skjønner man det!Hvor mangen damer har greie på bil,og kan kjøre?Jo veldig få,er flinke bak rattet.Klart noen menn er verre en enkelte kvinner,men det er den typen menn som bruker Veske. :roll: Generelt sett er menn MYE bedre til å kjøre en kvinner,men man ser jo kvinner i rally og slikt som gjør det bra.
Neida, vi diskuterer jo ikke. Alle er enige :D De takler enkelt og greit ikke stressede situasjoner, og de tenker på HELT andre ting når de kjører, i stedet for å konsentrere seg om hva de holder på med. For dårlige motoriske egenskaper har de visst også :D

#11459  av Mr2 Mk2

har du ikke lagt merke til hvordan de sitter de,og ansiktsuttrukket til de fleste kvinner?

#11461  av bose

Det værste er fine kvinnfolk, som tiltrekker seg all oppmerksomheten!! :D

#11463  av Mr2 Mk2

Bose:Du må skaffe meg den logoen men ettersom jeg har 8310 kan jeg ikke bare lagre den som billedlogo og bruke den som bakgrunn derfra.så kan ikke du sende den som logo?