TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carspotting og Kebab-guide

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #120054  av BrennaRacing

Det var du som la bilen ut i Bøler krysset for 10 minutter siden ikke sant??
Sist redigert av BrennaRacing den 03 aug 2005 13:18, redigert 1 gang totalt.

#120063  av lasse

Var det gitt, klarte ikke helt å bestemme meg for å leggen brei eller hilse, så det ble en blandings...
Måtte jo ha meg middag, og bobo's på bøler er å anbefale (du har ikke smakt pizza før du har smakt den...)

#120067  av BrennaRacing

Har hørt om den, så vi skal bort i kveld å spise der....HAr hørt at d er sykt dyrt der jeg men :D

#120068  av lasse

Må nesten anbefale deg å kjøpe en liten don pedro med ekstra pepperoni, (95,-) er sykt god! Men man blir drit tørst av den da...

#120069  av BrennaRacing

Greit. Da stoler jeg på deg å kjøper en sånn :D Holder det til en person a

#120072  av lasse

Tja, pleier å holde til meg, hvis jeg ikke er ekstremt sulten da, og jeg eter ikke som en pingle! (obs! de store pizzaene er ikke så gode, da bunnen blir for tykk)

#120075  av BrennaRacing

Da er d kanskje best å a en liten...Skal dit om en time eller no-...gleder meg :D

Har du smakt pizzaen på Lambertseter (Pizzabua) Den ligger rett ved siden av Hydro Texaco ved siden av senteret der. Det er digg Pizza det :D

#120077  av lasse

Selfølgelig, jeg er ekspert på junk food...
God den, er en stund siden jeg har spist den da...

#120080  av BrennaRacing

Ekspert på junkfood?? Det høres bra ut..hehe :D

#120111  av ina

hvis dere skal til drammen for å soise junk food er det bare å si i fra... jeg er ekspert der!!!! :D

#120113  av lasse

Godt vi er flere eksperter her til lands :lol:

#120150  av BrennaRacing

ina skrev:hvis dere skal til drammen for å soise junk food er det bare å si i fra... jeg er ekspert der!!!! :D
Syns vi burde starte en Junk food post jeg ass...hehe...
Men jeg har hørt at man får Norges beste kebab i Drammen jeg...Men noen kamerater dro ned for å skjekke det, men ble ikke imponert...Veit du no om det eller??

Lasse: Pizzaen var drit god ass...Bestilte det du sa (bare uten ekstra peperoni) Bor på Bøler for øyeblikket, så det blir nok noen turer innom der :D

Hvis du skal spise Junk food i morgen å, så anbefaler jeg deg å svinge innom Balkan kebab i Ski, å bestille rullekebab (96 spenn med 0,5 brus) Må være verdens beste kebab...Det smaker ikke kebab, men det smaker ordentlig kjøtt :lol:

På Bislett Kebabhouse er også sinnsykt god kebab :D

#120214  av lasse

Kan vel kaskje bli litt overkill med ekstra pepp...
Bra du likte den da :lol:

Får vel teste den ski kebaben en dag, har hørt masse lovord om bislett også, men har falt litt for dronningen kebab jeg da, der er det ihvertfall skikkelig kjøtt, og den er svinaktig god...

#121784  av Paulsen86

norges beste kebab:
1. La Paz - Landerud senteret (Sofiemyr i oppegård kommune)
2. Bislett Kebab
3. Balkan i ski

balkan har også åpnet i drøbak

#121802  av BrennaRacing

Paulsen86 skrev:norges beste kebab:
1. La Paz - Landerud senteret (Sofiemyr i oppegård kommune)
2. Bislett Kebab
3. Balkan i ski

balkan har også åpnet i drøbak
Har Landerudsenteret (verdens beste senter :lol: )bra kebab :shock: :shock: :shock:
Da må jeg nok ta middagen der i dag :D

Har vært på Balkan i drøbak et par ganger å, men der er det bare sitteplasser ute, å det er ikke bra :D