TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dette mÃ¥ være fleip?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#119215  av BrennaRacing

fett....Skal skaffe meg sånne jeg å ass :D

#119222  av Elzin

det der så ut til å kunne fungere.. 0 punktering. men jeg lurer på hvordan dem er i krappe svinger ;)

#119226  av Blueman

hehe, ikke dumt vis det dære er noe som fungerer :!: :?: men så litt trasig ut hehe

#119235  av BrennaRacing

Det er faktisk sant det der...utrolig nok

#119269  av CelicaTurbo

teknologien har eksistert i mange år den, tipper det er ihvertfall 6-7 år siden jeg så en artikkel om slike hjul første gang og de så omtrent helt like ut da, men jeg har nå aldri sett at de har kommet ut i produksjon enda da så noen "uheldige egenskaper" har de nok fremdeles ;)

#119278  av Zepticon

Var det ikke noen som postet en artikkel om de der tidligere?
Uansett ser det jo helt ræva ut da, etter min mening. Dem burde legge et lag med gummi på sidene også, slik at de ser ut som normale dekk.

#119281  av tbergstad

Så en test av dette et et sted for lenge siden.. Fikk masse skryt der.. Vi kjører jo i prinsippet rundt med dekk som ikke har forandret seg så veldig mye de siste 50-60 åra..

#119283  av Maverick

Har vært oppe til diskusjon her tidligere dette 'hjulet' ..
Men ærlig talt, det ser jo faen ikke ut ..

#119315  av Gjertsen

rett å slett støgt syns jeg. skal være litt gummi på felgane! litt mere enn 2 cm :p

#119329  av teknikeren

så ut som om det var rå egendemping på disse "dekkene". Men fy flate kor stygt da...

#119370  av sindrejl

teknikeren skrev:så ut som om det var rå egendemping på disse "dekkene". Men fy flate kor stygt da...
hehe er det som er problemet.. dem er alt for myke ennå i svinger :)

#119394  av Elzin

sindrejl skrev:
teknikeren skrev:så ut som om det var rå egendemping på disse "dekkene". Men fy flate kor stygt da...
dem får nok stivet dem av sideslengs etter hvert :) noe ståltrå og litt sånt ;)

#119398  av KK-ma70

sindrejl skrev:
Perfekt for gamle amrikansk biler som heller ikke tåler svinger:)

#119409  av Remi