TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utbrudd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #118519  av Remi

Ja no vet ikke æ helt kordan det e me dokker. men av og te bruke æ og få "utbrudd" ting bare må ut skjønne ? :mrgreen:
'vell regne me at æ ikke e helt aleina. så flere er hjertelig velkommen.. :mrgreen:
----------------------------------------------------------------------------------

Dagens :

Jeg ble funnet av et vortesvin på et fjell i Mallorca.
Nå er jeg frelst av fire guddommelige menn fra Slovakia som syntes synd på meg i fire minutter.

Dem tok kobber og rogn for å tørke meg i ræva så jeg skulle få det mest behagelig som mulig.

jeg var ute å gikk engang, satte foten min fast i en bjørnefelle, å fikk kappa av meg alt helt opp til kneet.

derfor tok disse guddommelige menn fra Slovakia, benet mitt og erstatta det med et annet et - som hadde vært på ei Ku i Norge.

Derfor blir jeg kalt den Norske Ku benet.
snipp!
:lol:

#118564  av Dalan

LilleGud skrev:hæ ? :?
I hear ya' :shock: :?: :?:

#118584  av Neemi

Begynte å lure på om jeg var blond jeg, men er tydeligvis flere med meg ;)

#118592  av kaimagne

SÃ¥ betyr det at du faktisk forsto hva han mente?? Da er i hvertfall jeg hyperblond! :) Forsto ikke en shett jeg...

#118610  av Magnus;)

:?: lurer på om alkohyler var innblandet her jeg? :P
 #118618  av Zepticon

Remi skrev:Ja no vet ikke æ helt kordan det e me dokker. men av og te bruke æ og få "utbrudd" ting bare må ut skjønne ? :mrgreen:
'vell regne me at æ ikke e helt aleina. så flere er hjertelig velkommen.. :mrgreen:
----------------------------------------------------------------------------------

Dagens :

Jeg ble funnet av et vortesvin på et fjell i Mallorca.
Nå er jeg frelst av fire guddommelige menn fra Slovakia som syntes synd på meg i fire minutter.

Dem tok kobber og rogn for å tørke meg i ræva så jeg skulle få det mest behagelig som mulig.

jeg var ute å gikk engang, satte foten min fast i en bjørnefelle, å fikk kappa av meg alt helt opp til kneet.

derfor tok disse guddommelige menn fra Slovakia, benet mitt og erstatta det med et annet et - som hadde vært på ei Ku i Norge.

Derfor blir jeg kalt den Norske Ku benet.
snipp!
:lol:
Yes... va det æ å trudde...
Kobber å rogn e faktisk ikkje så værst!

Han e norlænning... E ikkje meininga at dokker skal fårstå! :lol:
Sist redigert av Zepticon den 11 jul 2005 13:02, redigert 1 gang totalt.

#118619  av FireFox

Røyka sokker eller? :wink: :D

#118638  av sleeper

han må da være fyllesjuk enda......

#118652  av GT_rider

???????????

forsto ikke en dritt jeg
:?:

#118656  av Remi

okey neste tekst skal dokker forstå må bare få fylla angsten ut av kroppen først :mrgreen: ikke at det her hjelpa på :lol:

#118672  av sindrejl

haha skjønnte fylla hadde noe med saken å gjøre :P

#118676  av Maverick

Remi skrev:okey neste tekst skal dokker forstå må bare få fylla angsten ut av kroppen først :mrgreen: ikke at det her hjelpa på :lol:
Flaska som det står Whitesprit på skal du I K K E drikke, Remi ;)

#118683  av Remi