Ja no vet ikke æ helt kordan det e me dokker. men av og te bruke æ og få "utbrudd" ting bare må ut skjønne ?
'vell regne me at æ ikke e helt aleina. så flere er hjertelig velkommen..
----------------------------------------------------------------------------------
Dagens :
Jeg ble funnet av et vortesvin på et fjell i Mallorca.
Nå er jeg frelst av fire guddommelige menn fra Slovakia som syntes synd på meg i fire minutter.
Dem tok kobber og rogn for å tørke meg i ræva så jeg skulle få det mest behagelig som mulig.
jeg var ute å gikk engang, satte foten min fast i en bjørnefelle, å fikk kappa av meg alt helt opp til kneet.
derfor tok disse guddommelige menn fra Slovakia, benet mitt og erstatta det med et annet et - som hadde vært på ei Ku i Norge.
Derfor blir jeg kalt den Norske Ku benet.
snipp!

'vell regne me at æ ikke e helt aleina. så flere er hjertelig velkommen..

----------------------------------------------------------------------------------
Dagens :
Jeg ble funnet av et vortesvin på et fjell i Mallorca.
Nå er jeg frelst av fire guddommelige menn fra Slovakia som syntes synd på meg i fire minutter.
Dem tok kobber og rogn for å tørke meg i ræva så jeg skulle få det mest behagelig som mulig.
jeg var ute å gikk engang, satte foten min fast i en bjørnefelle, å fikk kappa av meg alt helt opp til kneet.
derfor tok disse guddommelige menn fra Slovakia, benet mitt og erstatta det med et annet et - som hadde vært på ei Ku i Norge.
Derfor blir jeg kalt den Norske Ku benet.
snipp!

Budbringerens Budbringer e ikkje Budskapet verdig:)
Japansk brutalitet på sitt beste
-> 2002 Toyota Corolla T-sport 1.8
X - 1997 Honda Prelude 2.0i
X - 1989 Toyota Carina 2 .1.6 xli
Japansk brutalitet på sitt beste

-> 2002 Toyota Corolla T-sport 1.8
X - 1997 Honda Prelude 2.0i
X - 1989 Toyota Carina 2 .1.6 xli