TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig nytt medlem!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #118328  av lexusmann

Kom over en veldig flott mr2 mk3 på en bensistasjon her i går...tok en liten prat med eieren og overleverte selfølgelig visittkort. Hørtes ut som en nordlending eller no som hadde bosatt seg i en by her nærheten som heter Kopervik. Var lakkerer, forstod jeg...

Bilen var svart på farge og fyren hadde litt planer med den...stereo, styling +++...

SÃ¥ visst det dukker opp et nytt medlem med bostedsadresse Kopervik, vanker det da en liten vervepremie?? :)

#118345  av FireWalk

Gratulerer! du har herved vunnet en het natt med Lars Erik! (SW20) :) til en verdi av 200 kroner! bruk tiden godt ;) :lol: :lol:

#118348  av kaimagne

200 kroner? Var ikke det litt drøy pris? :mrgreen:

#118350  av FireWalk

hehe.. jo jeg har forsøkt å si det til han... men du vet jo hvordan han liker å skryte på seg :p

#118400  av Mr2Nyter'n;p

Når jeg benyttet meg av sw20's tjenester sist var de 200kronene inkl frokost dagen derpå..

:D

#118416  av GT4 CS

For min del fikk jeg og verdens beste massasje, var støl i magen i flere dager etterpå ;)
Og frokost alla romantisk 3 retters, egg og bacon,ostepopp og stratos servert sammen med duggfrisk cola. Hva mer kan en mann ønske seg?

#118420  av GT4 CS

Jo nå komm jeg på det, en real burnout i diesel bil :lol:

Litt uskyldig røyk utenfor bilen hehe
Vedlegg
div 027.jpg
div 027.jpg (64.36 kiB) Vist 589 ganger

#118452  av FireWalk

GT4 CS skrev:For min del fikk jeg og verdens beste massasje, var støl i magen i flere dager etterpå ;)
Og frokost alla romantisk 3 retters, egg og bacon,ostepopp og stratos servert sammen med duggfrisk cola. Hva mer kan en mann ønske seg?
Jøss.. slik har han aldri vartet opp meg! Litt av en kompis gitt.. Har ikke fått så mye som en fotmasasje engang! hehe.. :lol:

Burnout i diselbil? du får til det meste du.. :lol:

#118466  av GT4 CS

Bra justert clutch bein gjør nytta si :) Masse moment i bilen vet du, så her er det ikke mye som skal til før dieselbrakka begyner og spytte gifftig gummirøyk ut av hjulkassene.

#118471  av FireWalk

Hehe... ja du kan det der med å svi gummi! 8) :lol:

#118550  av kaimagne

GT4 CS skrev:For min del fikk jeg og verdens beste massasje, var støl i magen i flere dager etterpå ;)
Var det ikke noe med kloremerker på ryggen og ei søster også da? :mrgreen:

#118556  av GT4 CS

OIOI, Har jeg skryti på meg igjen nå eller? Kloremerker på ryggen har jeg tid til ofte. Det er fordi man elsker og bli klødd på ryggen. Men hvem er denne søstera da?

#118563  av kaimagne

Det var vel sw20 som lovte det til den første som kom ut fra soverommet til søstra hans med et salig glis og kloremerker på ryggen... Finner ikke igjen posten, men det tror jeg han lovte... Det er jo en rimelig frisk start på den offtopic-tråden der søstra hans er kraftig involvert til å begynne med... :)

#118582  av Neemi

GT4 CS skrev:OIOI, Har jeg skryti på meg igjen nå eller? Kloremerker på ryggen har jeg tid til ofte. Det er fordi man elsker og bli klødd på ryggen. Men hvem er denne søstera da?
Titt og ofte heter det lille venn ;)
Men apropos kloremerker......når har du tenkt å løsrive deg fra tøffelpustilværelsen og bli sosial igjen :p
Du savnes på verkstedet for ytterligere inspeksjon og mentorvirksomhet.

Kai Magne: stemmer det du sier, men husker ikke helt hvilken tråd det var jeg heller.
Hle greia med søstra til sw20 startet vel i off-topic tråden om jeg ikke huske feil.

#118621  av FireFox

Hehe, dere er sprø ass :D