TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93460  av GT4 CS

Er så SYKT lenge til elkjøp åpner :cry:
Idag går man til innkjøp av gt4 og blir sikkert ikke den mest sosiale på en stund hehe.
Får stadige meldinger fra brutter som sitter og kjører gt4 cs med 450hk og poff i eksosen, så noen få timers søvn er vel det eneste som hjelper nå :lol:

#93475  av CelicaTurbo

Spilte det litt i går men ikke så alt for mye.. det er litt uvant egentlig, er storfornøyd men kjørerealismen er merkbart bedre, og det er lettere å miste kontrollen over bilen.. ihvertfall når man bruker håndkontrollen.. lydene forteller også vesentlig mer om bilen enn hva dem gjorde i tidligere versjoner :)

#93579  av ErikG

Har kjøpt spillet i dag :lol: :lol:

MEN, brodern har playstationen min med seg til Bardufoss!!!!, så får ikke spilt noe serlig før påske :twisted:

#93592  av GT4 CS

Nå vet jeg hva jeg skal gjøre de neste årene, er jo så utrolig bra, men har ikke fått tak i st185 enda da, litt dårlig gjort igrunn siden brutter fikk den med en gang.

#93662  av Neemi

GT4 CS skrev:Nå vet jeg hva jeg skal gjøre de neste årene, er jo så utrolig bra, men har ikke fått tak i st185 enda da, litt dårlig gjort igrunn siden brutter fikk den med en gang.

Vondt i kneet du liksom....dårlig unnskyldning for å sitte hjemme og spille.
Når får jeg komme og prøve da?

#93669  av tbergstad

Satt hjemme til kompisen min istad.
Han har to ratt og prosjektor, skal si det var konge å kjøre 2player der du :lol:
Vi tenkte å spleise på spillet siden vi konstant er blakke. Men så hadde dama hans vært i butikken og kjøpt det...

#93673  av ErikG

Satt hjemme til kompisen min istad.
Han har to ratt og prosjektor, skal si det var konge å kjøre 2player der du
Vi tenkte å spleise på spillet siden vi konstant er blakke. Men så hadde dama hans vært i butikken og kjøpt det...
Kommer jo oppover i påsken, får se om vi kan ta litt spilling da. Kristine har jo kjøpt leiligheten så kan sikkert spille der.

#93720  av Kebab gud

morro spill .. men suger med 160graders ratt
vel vel ..
har en FTO med turbo og en RX-7 jeg så :P
(nettop begynt)

#93722  av GT4 CS

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:Nå vet jeg hva jeg skal gjøre de neste årene, er jo så utrolig bra, men har ikke fått tak i st185 enda da, litt dårlig gjort igrunn siden brutter fikk den med en gang.

Vondt i kneet du liksom....dårlig unnskyldning for å sitte hjemme og spille.
Når får jeg komme og prøve da?
Du kjenner meg så altfor godt Neemi :lol: Har åpent hus alle dager, så prøvespilling kan arangeres, har som sagt en liten overaskelse på lur til nemi bilen :)
Så det anbefalles dem og legge turen innom meg så fort du kan :D Det ble x-antall timer med brodærn istad. Om jeg har følelse i fingertuppene mine? Ikke mye :wink:
Hadde forøvrig 255kmt med en Fiat Panda 90 ie istad, med 144hk og 100 hk nos system i baklomma, da får du fartsfølelsen da :wink:
Og st185 gjør jo 290kmt, noe som stemmer godt etter mine beregninger at den gjør med orginal girutveksling, men så var det dette med manglende hk og luftmotstand da hehe.

#93740  av CelicaTurbo

hm, nå er bare min st185 i spillet moderat trimmet, 360-370hk, men jeg når 260km/t før turtallslampen begynner å blinke, så jeg antok at det stemmer for jeg regnet ut maks fart på turtallssperren for en tid tilbake og fikk da 270km/t som resultat.. Jeg har ikke prøvd dette på high-speed ringen da, kun på rettstrekken på Nürburgring. Men, om du har ballansert motoren i spillet så skal jo turtallssperren være hevet noe da, og da vil jo farten bli høyere på standard girkasse..

#93758  av Kjelliken

:D skla se om vi får samlet folk til LAN linking på gt 4 allerede til neste helg.. kan kople opp til seks maskinen og tver (prosjektorer.... )
og spille mot en annen. for dette trenger vi en LAN link boks som jeg allerede er i besittelsea av så det skal gå bra.. da er det bare og finne en plass vi kan samle gutta foe en helgs morro linking.. :wink:

#93801  av Anders gullstein

Når det kommer til fartsfølelse, så er vel licence test AI 15 ganske ekstrem :D . Ligge i 380 ned Mulsan strekka på LeMans

#93825  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::D skla se om vi får samlet folk til LAN linking på gt 4 allerede til neste helg.. kan kople opp til seks maskinen og tver (prosjektorer.... )
og spille mot en annen. for dette trenger vi en LAN link boks som jeg allerede er i besittelsea av så det skal gå bra.. da er det bare og finne en plass vi kan samle gutta foe en helgs morro linking.. :wink:
Kunne tatt det denne helgen hos meg,kanksje til og med neste helg ;)

#93865  av Magne

GT4 er i detta huset også nå!...
Forøvrig 427.63km/t med topp trimmet Skyline.. :shock:

#93942  av sindrejl

GT4 CS skrev:Er så SYKT lenge til elkjøp åpner :cry:
Idag går man til innkjøp av gt4 og blir sikkert ikke den mest sosiale på en stund hehe.
Får stadige meldinger fra brutter som sitter og kjører gt4 cs med 450hk og poff i eksosen, så noen få timers søvn er vel det eneste som hjelper nå :lol:

bra du kjøper på rett sted ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10