TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93221  av Amund

nå har jeg og kjelliken spillt siden rundt 6 i kveld. hehehe, 3 første sertefikatene er tatt, og har begynt å vinne løp. satset på en levin sånn til å begynne med. 8)

Fikk tak i spillet tidligere i dag, ved litt flaks, og TTT. Kjøpte de spillene de hadde igjen eg :wink:

#93249  av Turbotrille

Var førstemann som kjøpte det på Shell på Storetveit idag, og nå har jeg fått alle de tre første sertifikatene og holder på med nr. 4. :)

Men det blir ikke spilt noe før alle sertifikatene er i boks.

#93253  av tbergstad

Spilte det en del ikveld jeg og.. Såg ikke så værst ut.. Smartere menyer og fin grafikk.. Og nå har de fått med en funksjon som jeg har savnet på 2 og 3'ern.. BRUKTBILER... Superb;)

#93266  av Amund

Turbotrille skrev:Var førstemann som kjøpte det på Shell på Storetveit idag, og nå har jeg fått alle de tre første sertifikatene og holder på med nr. 4. :)

Men det blir ikke spilt noe før alle sertifikatene er i boks.
kjøpte de siste de hadde der eg!.. hehehe

vi har bare utforsket baner og bilen stort sett. :twisted:

#93299  av CelicaTurbo

venter det i posten i dag jeg, det ble sendt i går i det minste :) Men, hvordan er Nürburgring-banen da? ;)

#93309  av Kjelliken

Nürburgring-banen den er bare helt sjef og kjøre noe og virkelig se frem til det lover jeg.. :wink: mer mer mer.. men også Al Kapitan er jo kanon bane.. ++ mange flere baner er utrolig bra. De gamle er forandret en smule så alle banene må nok læres omigjen.. :wink: :roll:

#93315  av CelicaTurbo

ah.. fint det.. har fått melding fra damen om at spillet kom i posten i dag så jeg blir ikke lengre på jobb en høyst nødvendig i dag :D

#93317  av GT_rider

Hørte snakk om at ikke alle butikkene hadde fått det inn til lovt dato. F.eks enkelte platon og expert/elkjøp butikker..

Har ikke ps2, så tar det ikke så tungt :wink:

#93318  av Dalan

Hvis ikke det ligger i postkassa hjemme nå så blir det boikott av CDON for all fremtid.. :twisted:

#93326  av seini

Fikk spillet i dag, kjørte løp så det holdt hjem fra skolen. Men så virka jo faen ikke spillet. Skal bort til en nå og hente en ekstra ps2, er visst tydeligvis chippen min som lager problem. :cry:

#93374  av Anders gullstein

Stod opp tidlig i dag og var på Elkjøp rett etter åpningtiden. Har kjørt frem til nå, men har en matpause og en chatrunde på nett.
Steike, dette er kongelig!! Hadde venta en forbedring fra 3'ern, men dette var virkelig en forbedring. Og 3'ern var ikke dårlig den heller :wink: .

Er mye vanskeligere å holde bilen på veien nå, går liksom an å miste kontrollen, dessuten er lyden bedre, en hører for eksempel subbinga til når man smeller nedpå. Bilutvalget er da bare helt konge.
Hvis det ble utsatt så lenge som det ble for å få plass til disse forbedringene, vil jeg si det var verdt å vente! :D

#93376  av Mr2 Mk2

artig spill ja,har ikke merket noen forbedring i lyden,selvom alle skryter av den? :?: foreløpig har jeg to supra mk4`er en NA og en Turbo med 514hk 8) men skal si den understyrer.Har såklart Mr2 Mk1 supercharger også da :wink: +noen fler jeg ikke gidd å nevne :roll:

#93416  av mr_2

Må si at det har vært usedvanlig stille her på forumet de siste dagene...Har alle grodd fast foran ps2en?? :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10