TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• diskusjon

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7137  av Erlend

Hm, sant nok. Det tenkte jeg ikke på. Hadde vært helt forferdelig hvis jeg våkna opp en dag, og alle kjørte rundt i de råeste japsene :shock:
Da hadde jeg nok kjøpt meg en engelsk bil tror jeg! Samtidig som jeg hadde trimma MR2en noe fryktelig :)

#7138  av chris

Hehe! JEG hadde nok gått for amerikansk. Viper !!!!! ;) :twisted: :twisted:

#7139  av Erlend

Nei og nei! Dette blir for ekkelt å tenke på... INGEN japser?? Begynner nesten å gråte jeg :cry: Greit nok med Viper, men når jeg tenker på at RX7 er "storebroren" til Viper (fordi Mazda oppfant formen først), og at det ikke finnes noen av dem, så får jeg klump i halsen :oops:

#7155  av CelicaTurbo

amerikanske biler har jeg stort sett aldri likt så om det ikke hadde eksistert japser så hadde det vel blitt en italiensk rustboks på hjul da :shock:

#7159  av @lpher

Hva jeg hadde valgt om ikke japsene hadde lagd biler?
Den var vanskelig..du ;-)

MÃ¥tte ha blitt en Jaguar XK8 i tilfellet det da ;-)

@lpher

#7161  av MR2turbo

Tror jeg hadde endt opp med en morgan, jeg..

#7169  av chris

Jeg hadde nok valgt Viper. Men det er eneste amerikanske jeg har lyst på. 8 liter og V10, med et alldeles sykt dreiemoment, holder i lange bananer ;)
Ellers måtte det blitt italiensk. Lamborghini, Maserati.. eller kanskje Zonda (men den er jo så stygg..)
Men satser på at japsene ikke slutter å lage biler :P

#7182  av CelicaTurbo

Hadde nok blitt Jaguar XK8, Aston Martin DB7 eller en Maserati :D Dama ønsker seg forøvrig også en XK8 så da er vi enig på ett område (det vi derimot er uenig om er at hun ønsker seg XK8 til seg selv mens hun ønsker at jeg skal kjøpe en stor firehjulstrekker istedet :( )

#7185  av bose

Da hadde jeg gått for en Ultima GTR , Opel Speedster , Lotus Elise/Gammel Elan eller Lotus Carlton..

#7186  av Dalan

CelicaTurbo skrev:Dama ønsker seg forøvrig også en XK8 så da er vi enig på ett område (det vi derimot er uenig om er at hun ønsker seg XK8 til seg selv mens hun ønsker at jeg skal kjøpe en stor firehjulstrekker istedet :( )
hmm, skal det ikke være omvendt da, etter nåtidens "tenkemåte"? ;)

#7187  av blackmr2

Hmmm, vanskelilg !

......Si hva dere vil, men jeg hadde valgt en Lotus super-seven som leketøy :)

#7188  av Dalan

Hvis jeg skulle velge mellom hva som helst (som det ser ut som er meningen her.. ;)) så ville jeg nok valgt en AC Cobra eller en TVR Griffith for å leke meg med ;)

#7193  av Morten

MR2turbo skrev:Tror jeg hadde endt opp med en morgan, jeg..
Hmm.. liker du ikke Lotus'en lenger nå?? :wink:

#7196  av MR2turbo

Morten skrev:
MR2turbo skrev:Tror jeg hadde endt opp med en morgan, jeg..
Hmm.. liker du ikke Lotus'en lenger nå?? :wink:
Joa men Morgan er og en flott bil.. Det kunne godt ha stått lotus seven i tillegg der.. :wink:

#7199  av @lpher

Dalan skrev:Hvis jeg skulle velge mellom hva som helst (som det ser ut som er meningen her.. ;)) så ville jeg nok valgt en AC Cobra eller en TVR Griffith for å leke meg med ;)

Hmmm...spare no expence?
Da er det en overhengende fare for at KX8'en blir byttet ut med
en Aston Martin Vanquish istedet ;-)

@lpher
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7