TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need For Speed Underground

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#27628  av MR2turbo

Du må sette regional instillingene og språket til Australsk.. ;)

#27630  av Mr2 Mk2

Sitter å spiller projact gotham 2 nå,og FATTER ikke at de kan kalle det Verdens beste bilspill :roll: Må jo være den mest latterlige fartsfølelsen i historien!!Det er endel biler med og slikt det trekker jo opp...Men ellers...

#28524  av mk1 black limited

Jeg fatter ikke at noen kan kalle NFS Underground for bilspill, mer som bumpercars. Helt latterlig som bilspill, men underholdende hvis man tar det for det det er. Lettere harry...

PGR2 ruler.

:twisted:

#28525  av Mr2 Mk2

mk1 black limited skrev: PGR2 ruler.
hmm merkelig har spilt det en stund nå..Men syns ikke det er noe særlig jeg,og fartsfølelsen tja den er et kapittel for seg selv :roll: Hadde store forhåpninger i og med at dette ble kalt verdens beste bilspill? :shock:

#28527  av mk1 black limited

Skal vel være enig til en viss grad at fartsfølelsen er så som så, men den er ihvertfall usannsynlig bedre enn i NFS. Men så bra som i Grand Tourismo er den ikke. Ja, også er Ringen med...:-D

#28530  av CelicaTurbo

Som bilspill er NFS Underground egentlig ganske dårlig ja, som også førte til at jeg gikk utrolig fort lei det spillet.. neh, ser frem til Gran Turismo 4, da skal jeg spandere på meg en Playstation 2 :)

#28631  av mk1 black limited

CelicaTurbo skrev:Som bilspill er NFS Underground egentlig ganske dårlig ja, som også førte til at jeg gikk utrolig fort lei det spillet.. neh, ser frem til Gran Turismo 4, da skal jeg spandere på meg en Playstation 2 :)
Bare 1395,- på Elkjøp nå....-D

#28632  av Mr2 Mk2

jeg må ha meg ny...låner en kompis sin i øyeblikket ser ut som lasern på min har tatt kvelden :cry:

#28713  av chris

Tingen er jo at NFS Underground er ment som underholdningsspill, som i utgangspunktet alle kan spille. Og jeg mener de har lykkes stort, siden absolutt alle vet hva slags spill det er, og nesten alle har prøvd det. Og dessuten skilte det seg ut fra de fleste tidligere bilspill, noe som utgjorde en stor del av interessen for spillet vil jeg tro. Ikke verdens beste "hændling" på bilene, men fartsfølelsen var enorm! i hvert fall på PC-versjonen. :)

#28755  av Christian

Har ikke spilt noe mer sidte uka jeg, kom til brett 96 iløpet av 3 kvelder før meg "møtte veggen" :roll: Kommer ikke videre for alt i verden :evil:

#46410  av Phantom3D

Noen som slår meg i single-driftscore da? 665 000pts :D

#46468  av MRQuoc

Phantom3D skrev:Noen som slår meg i single-driftscore da? 665 000pts :D
:shock: