elino skrev:TOYPARTS skrev:elino skrev:
Ja og vi har det motsatte....pussig 
Det er det som er rart, du sjønner, selvfølgelig er de/dere fornøyd når man får mye hk ut på rullen, de er de eneste jeg vet om som klarer å få ut 600hk på en std Nissan 300zx, ikke henger dysene med, ikke gjør intercoolerene det, og pussig nok gjør ikke turboene det heller, har også en lang historie om en viss skyline gtr34 fra bergen som var der oppe samt 2stk s14, men for å bevise dette så skal jeg stikke opp der å bremse min egen bil når jeg får på de nye hjulene så kan vi se da. og ja, jeg vet hvor mye effekt det er i motor.
Påstår du at bremsinga på Supra`n vår er gæli da? Har du sett dokumentasjon på eksemplene du nevner? Og har du en måling på din motor som du mener er 100% riktig?
Kan vel aldri si at ting er 100% riktig, men den er bremst hos Anders Ringstad, han bremser jo 150-180 motorer i året, og når utstyret koster 3-4millioner så tviler jeg på at han hadde kjøpt det uten å kunne med det, og ikke minst så lever han av å bygge og bremse motorer, men kan ikke si at det er 100% riktig, men sånn ut i fra hva som er gjort og hva vi har gjort på alle de andre tillsvarende motorene som vi har bygd høres tallene fornuftige ut, det jeg sier om Bjørnstad er angående en del biler som har vært bremst der oppe tidligere, men som sagt alle kan gå på en blemme, og det er slett ikke umulig at ting har kommet seg der oppe heller (håper det), de har jo så vidt jeg vet fått en ny mann der oppe som jeg vet er veldig flink med motor og utsyr generelt, så joda jeg skal ikke stå hardnakket på dette, vi får helt sikkert nok oppstartsproblemer når vi får oss rulle litt senere i år vi også, sa bare det jeg vet er blitt gjort og tallene som er kommet frem her i senere tid, er ikke ute etter å henge de ut på noen måte, men ville no si det uansett.