TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da blir det tysk bil istedenfor GS,en!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#161306  av elino

supratt skrev:Det er så typisk, jeg ble nesten garantert levering i helga på de nye felgene, men de kommer først om fjorten dager. :(

3-4 ganger ble jeg fortalt at de var på lager i Oslo, men det er kanskje sånn dekkbransjen er???? :roll:
Fet felg 8)

Men så utålmodig da :wink: måtte venter nesten 2 mnd på mine (de ble produsert på bestilling så det forklarer kanskje noe av tiden)
Snøfritt i Trondheim?....eller er det vinterfelger? :D

#161332  av supratt

Det har vært snøfritt etter hovedveiene lenge her nå ja Elin. :D

Sol og kjempevær faktisk.

Men, det er nok sommerfelgene ja, i dim: 8,5x19" foran og 9,5"x19 bak. :wink:

Gleder meg som en unge jeg, og om det blir glatt igjen så skal jeg vel klare å finne en eller annen bil jeg kan bruke. :wink: Det er vel det minste problemet tenker jeg. Hehe....

#161333  av cameleon

supratt skrev:Det har vært snøfritt etter hovedveiene lenge her nå ja Elin. :D

Sol og kjempevær faktisk.

Men, det er nok sommerfelgene ja, i dim: 8,5x19" foran og 9,5"x19 bak. :wink:

Gleder meg som en unge jeg, og om det blir glatt igjen så skal jeg vel klare å finne en eller annen bil jeg kan bruke. :wink: Det er vel det minste problemet tenker jeg. Hehe....
Blir utrolig konge med slike felger ja frank :D
Gleder meg som en unge selv til å se åssn resultatet blir! Moro tur forresten :mrgreen:

#161335  av supratt

Morro tur ja, hmmm, vent til ACR du, da blir det MORRO da. :evil: :wink: :D

#161349  av Wishmaster

noen bilder av bilen å dele da? :D

#161369  av supratt

Vil jo helst vente til jeg har fått på nyfelgene før jeg legger ut bilder av den her da. :D

Men, jeg skal ta noen bilder idag med vinterhjul og så får jeg se om de er representative nok. :?