TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#92787  av ErikG

:D :D :D Hvor rå var ikke han da!!!!

#92796  av GT4 CS

Dette må være min ukjente sønn :D

#92817  av sindrejl

Anders gullstein skrev:Tenkte å kjøpe den solbergstolen jeg, men synes den virka så spinkel. Noen som vet om hvor de selger alternativ til denne stolen? Mener å ha sett både Momo og Sparco stoler av samme sjanger.
stikk på toys r us og kjøp en sånn utbrettbar stol med ratt.. kun 1000,-

#92825  av Anders gullstein

sindrejl skrev:
Anders gullstein skrev:Tenkte å kjøpe den solbergstolen jeg, men synes den virka så spinkel. Noen som vet om hvor de selger alternativ til denne stolen? Mener å ha sett både Momo og Sparco stoler av samme sjanger.
stikk på toys r us og kjøp en sånn utbrettbar stol med ratt.. kun 1000,-
Ja, men litt av vitsen med den er at en skal sitte som i en vanlig personbil.

Tror den ungen gir forklaringa på den psykotiske driftinga de har i Japan. Faen, er jammen ikke sikker på om jeg klarer å ta han om jeg skulle ha stilt til race med han :shock:

#92839  av celicat23

ErikG skrev::D :D :D Hvor rå var ikke han da!!!!
Han er ikke rå i det hele tatt, for hvis du følger med på ratt bevegelsene hans og kjøringen på skjermen så ser du at han faktisk ikke kjører i det hele tatt ;)

#92843  av NISMO

celicat23 skrev:
Han er ikke rå i det hele tatt, for hvis du følger med på ratt bevegelsene hans og kjøringen på skjermen så ser du at han faktisk ikke kjører i det hele tatt ;)
Jeg tror han kjører.
Om du har kjørt enden med ratt på GT3 så merker du at det er litt treghet når du svinger. Om det er fordi bien er for myk vet jeg ikke, men det kan virke slik.

#92850  av Mr2 Mk2

NISMO skrev:
celicat23 skrev:
Jeg tror han kjører.
Om du har kjørt enden med ratt på GT3 så merker du at det er litt treghet når du svinger. Om det er fordi bien er for myk vet jeg ikke, men det kan virke slik.
Helt sant har nøyaktig make ratt som han karen,og ser akkurat slik ut.Men det virker kanskje litt rart med styringen,men dett oppleves akkurat slik om man kjører med rattet.Se på føttene til gutten,gass/brems passer helt fint.Det er nok denne lille karen som kjører.

#92866  av celicat23

Minn meg på å ikke kjøpte ratt da, hvis det er så dårlig respons i det. Han sitter å drar rattet frem og tilbake i begynnelsen der uten at bilen reagerer engang. Må jo være alvorlig ubehagelig å kjøre med slikt ratt.

#92883  av Kjelliken

:? Det som gjør atr det kan virke som om det er lite respons er vel i svingen der så kjører han så fort som det går ann med den bilen han kjører og den ser ut til og være understyrt også. dette vil være en naturlig respons for meg ser dette ut om om det er gutten som kjører ingen tvil i mine øyne.

Men det rattet er ikke sikkert at er det beste hvis det er samme som Jostein sitt ratt er det vel bedre og få på markede men det duget dette rattet også. men ikke for meg.. :roll:

#92899  av chris

_speedy skrev:Mange her som har tenkt å bestille fra Play.com? Det er vel rimeligere enn f.eks Elkjøp. Går og stusser litt på det...
hjelper lite med gruppekjøp i hvert fall, for Play.com sender alltid ut bare ett og ett eksemplar. husk også at du får moms oppå prisen :)

#92907  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev:Men det rattet er ikke sikkert at er det beste hvis det er samme som Jostein sitt ratt er det vel bedre og få på markede men det duget dette rattet også. men ikke for meg.. :roll:
Du har jo selv kjørt med rattet,oppe hos amund. :wink:

#92938  av Syns

Mail fra play.com i dag:

Your order for Gran Turismo 4 has been posted.

Please allow 3-5 days delivery.

Vet noen som gleder seg :D

#93124  av Dalan

Nei dæven..
Jeg hadde glemt at jeg hadde forhåndsbestilt det tidlig i høst en gang jeg.. Så bestilte jeg det i går også.. :shock:
Jaja, hvis noen ikke får tak i av en eller annen grunn da så må vel jeg selge et hvis jeg ikke får stoppa det.. :P

#93169  av Morten

Tihi, jeg klarte jaggu å få fatt i spillet nå! :twisted:
NÃ… SKAL DET SPILLES! :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10