TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥tt tilbud om Ã¥ kjøpe Ferrari 348

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21804  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Kom hit en tur til trondheim da vel! Kan godt få prøve min hvis du vil :wink:
Med glede litt lang tur da;)
Regner med jeg får prøve en ut i Februar/mars kanksje..
Dalan skrev:Men så titter jeg tilbake hit, og kikker på bilder av mkii'er, og da spør jeg meg selv; hvorfor ser jeg etter andre biler? :P
Hehe nei si det...

#21856  av Christian

470.000 norske kr :shock: Hadde jeg hatt tilgang på en slik sum hadde ingen av dere sett annet enn baklysa mine, og knapt nok det! :twisted:
Camelon : Skal vi gifte oss...? :lol:

#21857  av Mr2 Mk2

Christian skrev:470.000 norske kr :shock: Hadde jeg hatt tilgang på en slik sum hadde ingen av dere sett annet enn baklysa mine, og knapt nok det! :twisted:
SKulle jeg likt å se! :D

For den summen kunne jeg helgradert meg,Mk1 Mk2 og Mk3 :wink:
Men hadde nok blitt mk1 og mk2 med enkelte modifikasjoner :wink: :twisted:

#21966  av cameleon

Christian skrev:470.000 norske kr :shock: Hadde jeg hatt tilgang på en slik sum hadde ingen av dere sett annet enn baklysa mine, og knapt nok det! :twisted:
Kom igjen det gutten min :P Vi skal få det såååå herlig sammen :D Men da må du love meg at vi kan ha en sånn stor herlig dobbeltseng. Helst rosa interiør i huset og at Kjartan fra Valen TV får komme over i ny og ned :lol:

#21979  av chris

cameleon skrev:
Kom igjen det gutten min :P Vi skal få det såååå herlig sammen :D Men da må du love meg at vi kan ha en sånn stor herlig dobbeltseng. Helst rosa interiør i huset og at Kjartan fra Valen TV får komme over i ny og ned :lol:
*grøss* :mrgreen: :mrgreen:

#22023  av erling

cameleon skrev:
Bilde

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

#22026  av chris

Skal se de to der kjøper seg en Nissan 100nx sammen :mrgreen:

#22062  av cameleon

Gutter daaaa :D Ah, s'cuse me for living azz. Whatever daah

#22101  av MR2turbo

Christian, bare kjøp en sånn Audi TT frisørbil og få innøvd den rette slakken i håndleddet så er nok dette i boks snart, ja :mrgreen:

#22105  av chris

MR2turbo skrev:Christian, bare kjøp en sånn Audi TT frisørbil og få innøvd den rette slakken i håndleddet så er nok dette i boks snart, ja :mrgreen:
:mrgreen:

#22165  av Christian

...SÃ¥ deilig dah..!

Hadde jeg bare visst hvordan man bruker eksterne smilys hadde det vært noen forskjellige her nå :)

#22176  av chris

Christian skrev:...SÃ¥ deilig dah..!

Hadde jeg bare visst hvordan man bruker eksterne smilys hadde det vært noen forskjellige her nå :)
Bilde

#22187  av jensi

Har en nabo som har en 348.
Han hadde 40000 service på bilen og sparte ca 45000 kroner på denne servicen med å reise til tyskland med en kompis i 1 uke å ta servicen der,isteden for å ta servicen i Oslo.

Jeg ville ikke spørre han hva servicen kostet.
Tror det hadde vært for flaut for han stakkar.

Den står forresten på verksted nå kollisjon skadet.

Han er maler og maler som faen om kveldene for å dekke inn utgiftene.

Trur du Markus var vitne til påkjørselen på Nærbø?

Jensi

#22243  av cameleon

Jeg tror jeg og Christian skal få det fint sammen jeg :D Men duuuuu? da må du må vi selge mr2'ene vår og kjøpe oss opel stasjonsvogn, fordi jeg vil ha barn nå pluss at de har sånn laaaaang girspake!!! Jeg vil prioritere familie og ha heftige diskusjoner hehe.

Pluss at vi deler på å lage middag og ta oppvasken sammen!
Jeg har tenkt det ut slik at jeg fikser frokosten og oppvasken, så fikser du middagen og oppvasken :mrgreen: :mrgreen:

Vi må også begynne å planlegge huskjøp snart kjære! Jeg vil bo slik at ingen kan forstyrre oss og Kjartan.

Men nå må jeg gå kjære. Skal på kurs hos H2 frisører nå. Skal hilse fra Remi foressten :roll: *knis* *fnis*
*Christian meg og kjartan er rompiskompiser* :mrgreen: