Du traff spikern på hodet SupraTT
Blir rimelig simple de konklusjonene dine syntes jeg memo. Ikke for å snakke nedlatende om andre bilmerker, men BMW er ganske oppskrytt og overpriset mener jeg, og ganske enkle biler egentlig - når du sammenligner i lignende prisklasser, og med ikke noe mer enn høyst middels kvalitet. Uten å ha kjørt 7-serie før så skjønner jeg ikke hvorfor enkelte tror den skal være noe kjapp ? Enkelte tror tydeligvis at hestekrefter er det eneste som har noe å si på bane ?
Har kjørt diverse 3'serier, e30 318i 87? og e36 318is 95, samt en 5 serie i samme revisjon som e36. Er det e46 de heter ? Har selvsagt også kjørt fler, men ikke i sportslig / bane-sammenheng. Ingen av disse kan egentlig måles mot MR2'en verken i originalform, eller modifisert med tilsvarende greier på begge biler (Aks og kurvekjøring). BMW'ene sliter mye med understyring inn i svingene og taper tid på det. Chassi'ene er heller ikke på langt nær så stivt som mk2 sitt er. Kan bare ikke fatte at de skulle lage de 7'seriene med så mye bedre kjøreegnskaper enn 3'erne og 5'erne ? En svær tung v8 foran der kan da heller ikke være til stor hjelp i svingene. Det er tross alt familiesedaner det er snakk om her
Snakker om glorifisering...