TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter kan de ogsÃ¥....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128052  av grimfer

Værsgo! :)

Jeg har en liste som er langt som.... noe annet veldig langt noe, selv!
Det hjelper ikke akkurat på at jeg stadig oppdager ting (det vil si, jeg står og ser på, mens GT4 CS skrur og jobber med bilen min) som er helt galt...

:evil:

Men downpipe og kattefjerning ("kattektomi") er blant planene mine også...

Men aller først skal clutchen repareres. Den er helt forferdelig.

#128477  av Lady_in_MR2

Hehe..dette var det nærmeste jeg kom til lettkledd kar/bil bilde på datan min :D Men jeg glemte å olje han inn :roll:
Vedlegg
P1010499.JPG
P1010499.JPG (125.27 kiB) Vist 159 ganger

#128478  av TurboKnut

Hmmmm, *titter nedover mot beltespenna mi på innsiden av sjorta*..... jeg tror nok jeg har mer vaskeball enn vaskebrett :?
Stakkar, HVA har skjedd meg magen hans????? :oops:
Sist redigert av TurboKnut den 01 sep 2005 15:27, redigert 2 ganger totalt.

#128487  av Andreazz

TurboKnut skrev:Hmmmm, *titter nedover mot beltespenna mi på innsiden av sjorta*..... jeg tror nok jeg har mer vaskeball enn vaskebrett :?
HVA har skjedd meg magen hans????? :oops:
MÃ¥ lide av mat-mangel han der..

#128491  av @lpher

TurboKnut skrev:Hmmmm, *titter nedover mot beltespenna mi på innsiden av sjorta*..... jeg tror nok jeg har mer vaskeball enn vaskebrett :?
HVA har skjedd meg magen hans????? :oops:
Join the club :D

#128497  av Lilli

Tja... :wink: men han er nok litt "hard" å ligge inntil....og tenk hvor mye tid han bruker på trimstudio for å få den magen :wink:
Men fin bil, da....

#128498  av mr.two

Han kunne nå prøvd å få proposjonale muskler, men ifra en kvinnes point of view ser det sikkert bra ut.

#128503  av Neemi

mr.two skrev:Han kunne nå prøvd å få proposjonale muskler, men ifra en kvinnes point of view ser det sikkert bra ut.
Liker bedre gutter som er litt større jeg da......skal både være mykt å ligge på og pent å se på :) (er egentlig ikke så kravstor heller, men må jo være lov å drømme litt).

En som aldri er feil er denne karen hvertfall ;)
Vedlegg
Brad Pitt.jpg
Brad Pitt.jpg (20.02 kiB) Vist 412 ganger
brad_pitt02.jpg
brad_pitt02.jpg (17.21 kiB) Vist 412 ganger

#128504  av Dalan

Enig, var noe veldig merkelig med den magen til han øverst her..

Og jeg skal si meg enig med Neemi, jeg er mann nok til å innrømme at Brad Pitt ser jæ... bra ut :D

[homo mode off] 8)

#128539  av @lpher

Dalan skrev:Enig, var noe veldig merkelig med den magen til han øverst her..

Og jeg skal si meg enig med Neemi, jeg er mann nok til å innrømme at Brad Pitt ser jæ... bra ut :D

[homo mode off] 8)
Henger meg på den jeg... :)

#128546  av Lady_in_MR2

Hehehe, han lider ikke av matmangel :D Han propper i seg bare feit mat og sjokolade og potetgull og cola hele dagen lang. Og da jeg traff han trente han ikke på helsestudio i det hele tatt!! Og da hadde han slik sixpack, han er bare jævlig heldig med fettprosenten...(pluss at han la grunnlaget med å ta sit ups hver dag fra han var 15 til 20 åra,men det krever ikke noe særlig vedlikehold tydligvis.)Det er faktisk jeg som har dratt han med meg på treningsenteret nå i den siste tiden siden jeg trener der selv...

Hehe, arti å høre folks fordommer!Jeg trodde akkurat det samme selv, han karen der må trene noe sinnsykt. Og så ble jeg mektig skuffa når jeg etter å ha tilbringt natt og dag sammen med han i flere uker fannt ut at jeg tok myyye mer sit ups enn han.. Og jeg har IKKE sånn mage for å si det mildt...

Ja BILEN er fin, den er min gamle flamme, sukk :roll:

#128563  av TurboKnut

Lady_in_MR2 skrev:Hehe, arti å høre folks fordommer!
De fordommene stikker vel ikke så dypt tror jeg.
Man trenger vel ikke å se lenger enn til nesetippen for å kanskje skulle ønske at man orket å trene litt selv, og muligens hadde antydning til bølger andre steder enn i håret... (Jeg har ikke det engang... :( )

#128570  av Lilli

Tenk hvor kjedelig verden hadde vært hvis alle var type A4 :? .....så lenge man trives med seg selv, er det vel det som til syvende og sist er det viktigeste..... :wink:

SANT!! :twisted:

Er vel som med biler det...noen liker volvo, noen liker MR2 og noen liker GT4.... 8)

#128579  av VeilSide

@lpher skrev:
Dalan skrev:Enig, var noe veldig merkelig med den magen til han øverst her..

[homo mode off] 8)
Henger meg på den jeg... :)
:wink:

Da var vi 3

#128636  av grimfer

Jeg er ikke spesielt veltrent og muskuløs, og trives grisegodt

De rette menneskene liker meg, og det er det som betyr noe. :D :D

Synes de som har veltrente kropper kan imponere, og det er jo greit. Men jeg skulle ønske at folk i langt større grad trente for å føle seg vel, mer enn å ha noe å vise fram.