TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carspotting og Kebab-guide

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122884  av BrennaRacing

Det skjønner jeg godt....

Er greit å dra på mækkern hvis du er sammen med en person, å bare er å henger i byen å skal ha litt mat liksom. Men ikke på date :D

PÃ¥ date er det kebab som er tingen :lol: :lol:

#122927  av lasse

Hehe, høres ikke akkurat ut som en drømmedate nei... :lol:

#122932  av GT_rider

:lol: hihi... :lol: skal si dette sklir ut ja. Kan snart endre topic til carspotting og kebabguide, til carspotting, kebabguide og datetips :lol:

#122942  av Neemi

Ooh....kom på en ting angående det å si at du liker å lage mat.

Med mindre du er veeeeeldig glad i å lage mat, så kan det hende du bør se an den kommentaren litt.
Kom på at det kan hende jenta oppfatter det som om at da slipper hun noen gang å lage mat, så da blir du stående med det helt alene.

Jeg har fortsatt kun møtt en gutt i hele mitt liv som faktisk helt seriøst mener at det er helt ok, de fleste andre vil enten dele eller slippe.

Så bruk kommentaren med måte.
Eventuelt lag en vri som gjør at dere kan lage mat og ha det gøy på kjøkkenet sammen ;)

#122953  av chris

Neemi skrev:
chris skrev:
Neemi skrev: You're my man!!!! :wink:
Den er absolutt den beste.

Og det beste er at jeg bor en 5-minutters kjøretur unna :D
:D heldiggris :D

Skal innom LS på turen min sørover i neste uke ;) Det er fast stoppepunkt hver gang jeg er på østlandet :D
Da må du ringe meg og si ifra da.....er med om jeg er i nærheten jeg da :)
Blir vel midt på dagen torsdag tenker jeg.

#122970  av Neemi

chris skrev: Blir vel midt på dagen torsdag tenker jeg.
Du får si ifra da, jeg har litt variable arbeidstider om dagen så kan brått hende jeg har mulighet til å si hei og bli med på en ls kebab :)

#122993  av BrennaRacing

Neemi skrev:Ooh....kom på en ting angående det å si at du liker å lage mat.

Med mindre du er veeeeeldig glad i å lage mat, så kan det hende du bør se an den kommentaren litt.
Kom på at det kan hende jenta oppfatter det som om at da slipper hun noen gang å lage mat, så da blir du stående med det helt alene.

Jeg har fortsatt kun møtt en gutt i hele mitt liv som faktisk helt seriøst mener at det er helt ok, de fleste andre vil enten dele eller slippe.

Så bruk kommentaren med måte.
Eventuelt lag en vri som gjør at dere kan lage mat og ha det gøy på kjøkkenet sammen ;)
Skjønner.... :D Det er ikke SÅ gøy å lage mat at jeg gidder å gjøre det hele tiden :lol:

#123018  av Poppe1

BrennaRacing skrev:Hvor er Rena?? Er det bortved Elverum??

Skal til Lillehammer om en stund, er det (nesten) på veien dit??
¨
Er 3 mil nordover langs rv3 fra elverum....

#127029  av kaimagne

Neemi skrev:Campino i Moss har også veldig god rullekebab.
Ååå, ingenting som er som å stå i taxikøa med en feit en i neven... ;) Campino i Moss har i hvertfall skikkelig god rullekebab ja, helt riktig det! ;)