TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91931  av celicat23

Aaaaaahahahahahahahahahaha. Vet det er en del lættis biler på GT4, men av en eller annen grunn så gleder jeg meg ekstra til å trimme denne å slenge den rundt banen :-)
Vedlegg
prizecars_80.jpg
prizecars_80.jpg (21.75 kiB) Vist 1425 ganger

#91932  av GT4 CS

Med xtra myke dempere bak :wink:

#91940  av celicat23

Synd det ikke går å legge inn eget soundtrack som på x-box'en, for da ville den volvo'en, sidelengs, med ronny&ragge på full guff vært gull verdt!

#91948  av Anders gullstein

Bare å slenge på en cd på stereo'n det da, så blir det skikkelig fæstkjøring i "suggå" (som den blir kalt i Surnadal) :wink:

Gleder meg til å teste 245'n jeg også ja

Uansett så er jeg glad for at denne er tilbake :)
Vedlegg
toyota-mr2-1600-g-limited-sc-86.jpg
toyota-mr2-1600-g-limited-sc-86.jpg (56.77 kiB) Vist 1411 ganger
toyota-mr2-1600-g-86.jpg
toyota-mr2-1600-g-86.jpg (51.65 kiB) Vist 1411 ganger

#91975  av _speedy

Mange her som har tenkt å bestille fra Play.com? Det er vel rimeligere enn f.eks Elkjøp. Går og stusser litt på det...

#92142  av chris

KuHrOn_RaCeR skrev:Har spillt GT4 en del og det er vesentlig vanskeligere å drifte her siden det har blitt mere realistiske kjøreegenskaper generelt....

Bruker HKS sin Gelko S15 og Blitz skyline til å drifte med...Fått en del bra runder med drift og merker stor forskjell til GT3...

På 24timers løpene kan man bruke B-Spec

B-spec går ut på at du er liksom team sjefen og kontrolerer hvor fort, sakte, når bilen skal pitte, kjøre forbi andre biler osv...Så PS2 kjører for deg..Ganske avslappende hvis man er litt sliten og vil komme lengre :D

Men man burde passe på inniblandt, for computeren pitter selv hvis det er for lite bensin eller altfor dårlige dekk så de andre motstanderene kan passer uten at du merker det + dem kan også "snurre" og gjøre menneskelige feil :?

Føler meg litt som Jean Tott når jeg sitter der å planlegger når jeg skal pitte og kjøre forbi :P :P
jeg har lest opptil flere tester av spillet nå, og den ENE funksjonen som faktisk blir slakta hver eneste gang, og som de mener man kunne like gjerne vært foruten, var den "spec b" greia. Selv er jeg mer sugen på å kjøre selv :D

#92460  av Dalan

Nå har jeg akkurat vært på Expert og kjøpt meg Logitech Driving Force Pro rattet. - Jeg er klar som et egg! :D

#92472  av Anders gullstein

Tenkte å kjøpe den solbergstolen jeg, men synes den virka så spinkel. Noen som vet om hvor de selger alternativ til denne stolen? Mener å ha sett både Momo og Sparco stoler av samme sjanger.

#92477  av Turbotrille

Dalan skrev:Nå har jeg akkurat vært på Expert og kjøpt meg Logitech Driving Force Pro rattet. - Jeg er klar som et egg! :D
Kan noen fortelle meg om det er mulig å koble ut pedalene og gass/bremse med knappene på rattet? Og gire med hendlene bak samtidig??

#92490  av Mr2 Mk2

Anders gullstein skrev:Tenkte å kjøpe den solbergstolen jeg, men synes den virka så spinkel. Noen som vet om hvor de selger alternativ til denne stolen? Mener å ha sett både Momo og Sparco stoler av samme sjanger.
Stolen er helt grei,men opphenget til rattet spinkelt å vinglete at det ikke er verdt ETT eneste øre.

#92573  av Anders gullstein

Jostein skrev:
Anders gullstein skrev:Tenkte å kjøpe den solbergstolen jeg, men synes den virka så spinkel. Noen som vet om hvor de selger alternativ til denne stolen? Mener å ha sett både Momo og Sparco stoler av samme sjanger.
Stolen er helt grei,men opphenget til rattet spinkelt å vinglete at det ikke er verdt ETT eneste øre.
Ja, det var akkurat det jeg reagerte på også. Ihvertfall til den prisen de selger det for.

#92579  av celicat23

Hvis du ser bort ifra transvestitten som står bak stolen, så ser det jo meget behagelig ut.
Vedlegg
225.jpg
225.jpg (14.97 kiB) Vist 1286 ganger

#92582  av Anders gullstein

Faen!! Den ene stolen der var da bare rå da :D . Kanskje en skal ta ett innkjøp.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10