Hehe.. jeg tror det fines nok av fortkjørende lovbrytere her på forumet også, uten at noen snaker så høyt om det
Falske skilter har vi vel kommet frem til at er en dårlig Ide! Det svir mer enn det smaker om man blir tatt. Tildekkede skilt er derimot ikke dokument forfalskning, og den LCD plata har jeg stor tro på, spesielt siden ingen kan SE at det er påmontert noe som helst

Kjekt å ha om man vil spare seg en bot

Det kommer jo helt ann på bruk da.
Om noen kjører på en person og det er mange vitner til stede, og suser videre med tildekkede skilter så er dette utelukkende negativt selvfølgelig. Da kan ingen identifisere bilen... Det er jo en grunn til at biler har nummer skilt.
Men i mitt tilfelle syntes jeg det er helt greit. En bomstasjon som er NEDBETALT av staten, men som får lov til å drive videre i mange år etter at det hele er nedbetalt pga at det er et privatfinansiert prosjekt som prosjektgrunderene vil regelrett TJENE PENGER på. Hårreisende. Slikt vil jeg ikke finne meg i, og "sniking" er min måte å protestere på.
Det har jo vært så mye snakk på forumet nå i det siste om at det er mye syting og lite handling. Vel, dette er min måte å handle på. Jeg sier klart ifra at jeg ikke finner meg i å bli slavet rundt som en rotte i et pariserhjul.
Jeg kan ikke tenke meg så mange ander GODE grunner til å ha skjulte skilter... Dette med å ikke ha skilt fremme kan jeg derimot forstå, det ødelegger jo utvilsomt mye av utseendet til bilen. Spesielt nå som man ikke får små skilt på bilene lenger så er jo dette høyst irriterende.
Men falske skilter, det vil ikke jeg ha noe med å gjøre. Det er sant som det sies, forumet og TS-OGN som "organisasjon" bør ikke kobles opp mot slikt. Det er utelukkende negativt. Om noen gjør dette får det stå for deres regning..