halvferdig? Det ser ut som om fyren fant seg et nytt panser hos skrotern pga alt for store rustskader/bulker i det forrige panseret, men så fikk han aldri råd til å lakkere det.. hm.. come to think about it.. kanskje jeg skal lakkere panseret mitt mørke grønnbrunt slik at det ser ut som karbon
Jeg mener, det er jo faktisk billigere enn å kjøpe et panser i karbon da
(og effekten er jo den samme: 1% tror at jeg har karbon mens resten aner ikke hva karbon er og tror nok at jeg er en skrudd blodharry mann som bulket mitt forrige panser) 
hm.. en karbon-vinge hadde kanskje gjort seg? hvorfor ikke late som om takluken er sotet glass når jeg først er i gang med å mishandle orginalfargen på bilen min hehe
neida.. jeg forstår at enkelte synes det er stilig men jeg ser nå bare på det som nytteløs show-off som ødelegger en ellers fin bil jeg da
(nytteløs med tanke på å gjøre bilen fin og stilig).

hm.. en karbon-vinge hadde kanskje gjort seg? hvorfor ikke late som om takluken er sotet glass når jeg først er i gang med å mishandle orginalfargen på bilen min hehe

neida.. jeg forstår at enkelte synes det er stilig men jeg ser nå bare på det som nytteløs show-off som ødelegger en ellers fin bil jeg da

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet