TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av MK2..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3469  av CelicaTurbo

halvferdig? Det ser ut som om fyren fant seg et nytt panser hos skrotern pga alt for store rustskader/bulker i det forrige panseret, men så fikk han aldri råd til å lakkere det.. hm.. come to think about it.. kanskje jeg skal lakkere panseret mitt mørke grønnbrunt slik at det ser ut som karbon :D Jeg mener, det er jo faktisk billigere enn å kjøpe et panser i karbon da :) (og effekten er jo den samme: 1% tror at jeg har karbon mens resten aner ikke hva karbon er og tror nok at jeg er en skrudd blodharry mann som bulket mitt forrige panser) :)

hm.. en karbon-vinge hadde kanskje gjort seg? hvorfor ikke late som om takluken er sotet glass når jeg først er i gang med å mishandle orginalfargen på bilen min hehe :)

neida.. jeg forstår at enkelte synes det er stilig men jeg ser nå bare på det som nytteløs show-off som ødelegger en ellers fin bil jeg da :) (nytteløs med tanke på å gjøre bilen fin og stilig).

#3471  av erling

CelicaTurbo skrev:halvferdig? Det ser ut som om fyren fant seg et nytt panser hos skrotern pga alt for store rustskader/bulker i det forrige panseret, men så fikk han aldri råd til å lakkere det..
Det er det som menes med halvferdig ja.
CelicaTurbo skrev: hm.. come to think about it.. kanskje jeg skal lakkere panseret mitt mørke grønnbrunt slik at det ser ut som karbon :D Jeg mener, det er jo faktisk billigere enn å kjøpe et panser i karbon da :) (og effekten er jo den samme: 1% tror at jeg har karbon mens resten aner ikke hva karbon er og tror nok at jeg er en skrudd blodharry mann som bulket mitt forrige panser) :)
En enda billigere løsning er jo å lime spyflyer på, de har det rette fargeskjæret på ryggen.
CelicaTurbo skrev: hm.. en karbon-vinge hadde kanskje gjort seg? hvorfor ikke late som om takluken er sotet glass når jeg først er i gang med å mishandle orginalfargen på bilen min hehe :)
Prøver du å si at du ikke liker carbonpanser? :lol: :lol: :lol:

Er det mange som mobber GT4-panseret ditt kanskje? Mange som ikke som ikke skjønner at du har en IC under der, at det faktisk er et poeng med de hullene? Må bare snakke ut om problemene, vi er her for å hjelpe.. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

#3489  av CelicaTurbo

hehehe, faktisk har det enda ikke vært noen som har mobbet meg spesiellt for min vidunderlige scoop på panseret men jeg tenker det nok er en del mennesker som lurer på hva det er for noe ja. Så lenge det ser orginalt ut er det vel greit :)

Det som ikke er greit og som jeg har sett flere ganger her i Bergen er ulakkerte og pålimte scooper på 323F'er eller andre slike biler, enten i svart gummi eller chrome!!! urk urk urk.. de ødelegger ryktet til oss med ekte scoop :?

#3506  av chris

Er vanskelig å forsvare en bil som ikke har viskere, hadde vært ganske udugelig til bruk i norge :lol:

Når man snakker om falske ting, noe av det dummeste jeg har sett (eller.. hørt), har vært falsk blow-off lyd. Var en i bøgda som monterte det, og han ble så mobba at det tok bare noen dager før han plukka det av igjen. :D

#3519  av MR2turbo

Den bilen blir nok ikke brukt i regnvær uansett, så det er sikkert ikke krise om den ikke har viskere.. Han har sikkert brukt Rain-x :)

Sånn falsk blow off lyd er jeg enig i at må være noe av det dummeste som finnes :mrgreen: Har enda tilgode å høre det live, men det er bare for dumt :mrgreen:

#3522  av chris

hehe. du vil ikke høre det. tror det funker sånn at den gir fra seg en sånn blow-off-lignende lyd hver gang han girer ellerno sånt. superteit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#3533  av CelicaTurbo

har bare sett bilder av den falske blow-off'en ja men skulle ikke forbause meg om noen her i byen monterer det snart.. er alt for mange 18-åringer med slitne biler med blå neon og dødningeskaller på dørlåsene :?

#3548  av chris

hihi
vel, tenk deg en nedsørpa gammel rusten mazda 323, såkalt "en komma i", med "turbo" påklistra på dørene, og falsk blow-off lyd. Jeg mener å huske at den såvidt går over 100 km/t :lol: :lol: :lol:

#3554  av CelicaTurbo

hehe, fyren må jo ha gjort det på tull da og ikke pga at han syntes at det var kult vel? Altså, så stygt at det var kult å kjøre med en så stygg bil? :)

#3678  av chris

er nok ikke det. han synes vel det er kult å kjøre i en så stygg bil. men han prøver å overbevise folk om at han har turbo :D :D

#3681  av CelicaTurbo

jaja, det finnes nok av rare mennesker :)

#10335  av erling

Synes denna her var så nais at jeg måtte legge den ut her. Det hører oxo med til historien
at jeg har klådd litt på bakfelgen. Måtte photoshoppe på en feit kant. :D

Har lyst å gjøre akkurat sånn med min bil en vakker dag.
Vedlegg
ed12p-shop.jpg
ed12p-shop.jpg (46.1 kiB) Vist 2980 ganger

#10336  av Burnout

fin biil..
Vedlegg
mr2gti2.jpg
mr2gti2.jpg (25.57 kiB) Vist 2974 ganger

#10346  av MR2turbo

DEn er skikkelig pen den der Erling, forresten, Det er en til som er omtrent identisk med den der borte.. :)

Den Gule er ikke min favoritt akkurat, men hver sin smak..

#10351  av Erlend

Jeg er ganske glad i karbonpansere jeg, selv om det ser ut som man bare skal skryte, så viser det iallefall at man bryr seg om vekta på bilen og ikke bare vil ha rå kraft. Når det er sagt, så liker jeg best hvite biler med karbonpanser, det er fett :)
Tok meg friheten til å modde den røde litt, ser mye flottere ut med karbon-lykter, eh? Bilde