TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥tt meg is200!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #293302  av lexus Sondre

ja, det hjelper MYE på utseende!
virker faktisk som det har blitt tett! sleit veldig med den ene lykta tidligere, men som sakt virker mer tett nå!=)
 #293380  av QuiNlan

Fant noen fete lykter på ebay. Dette er med mørk innmat, + angeleyes. Kan også velge hvilken farge man vil ha på angeleyes, og farge på innmat. Koster skjorta, men jeg syns de var rå lel.

Bilde

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=360061820480
 #293439  av Tjuls

Veldig fristende... Er "satin black" matt eller?
 #293468  av Neo

må ikke ta dere nær av dette men den bilen ligner mer en bmw enn lexus med di lyktene og angel eyes :( ..ellers er bilen nydelig som alle andre lex'er :mrgreen:
 #293497  av QuiNlan

Vel, det er godt det finnes forskjellige meninger. Blir spennende å høre hva lexus Sondre sier :) Personlig syns jeg disse var helt vanvittig rå. Er også seriøst inne på tanken om å kjøpe de.
 #293573  av lexus Sondre

ja, det mener jeg også! disse var vanvittig tøffe! manglet bare xenon i grøftelysa! da hadde blitt kanontøft!
ikke dumt å kjøpe ferdig lykter. fått tilsendt nye bokser nå. ringer kommer også.
pris på disse da?
 #293574  av QuiNlan

I overkant av 4000,- inkl frakt og mva såvidt jeg har forstått. Sondre, you are my man! :)
 #294954  av kewl

Hei, tøff IS200
Jeg har en Sølvmetallic IS200sport selv, med samme TTE Front og sånn.
Jeg har og hvite tåke lys bak i stede for røde, synst det passe bra 8)
Men er mesunnelig på TTE bremsene og sterioen du har sett inn. :roll:

Er det foresten stor forskjell på den orginle eksosen og TTE sportseksos? :D
 #294967  av Amund

kewl skrev:Hei, tøff IS200
Jeg har en Sølvmetallic IS200sport selv, med samme TTE Front og sånn.
Jeg har og hvite tåke lys bak i stede for røde, synst det passe bra 8)
Men er mesunnelig på TTE bremsene og sterioen du har sett inn. :roll:

Er det foresten stor forskjell på den orginle eksosen og TTE sportseksos? :D
Så det var din eg møtte langs veien for ei lita stund siden då! :roll: (Eg har altså ein koksgrå IS200sport)
Kan ikkje sei anna enn at eg er misunnelig på bremsene eg og, men jobber med å lage kit for å montere supra bremser :twisted:
 #294973  av galx

Noen som vet hva som er forskjellen mellom TTE's bremser og vanlige ?
Finner ingen steder det selges noe med bremser å gjøre til IS fra TTE, men det er godt mulig jeg ikke har lett på de riktige stedene.
Noen tips ?
 #294979  av lexus Sondre

hvor møtte jeg deg amund?=)
jeg er sannelig ikke helt sikker selv. jeg skal høre med den forrige eieren jeg, han burde vite noe om dette.
 #295630  av lexus Sondre

coilovers montert...!! LAVT, hehe. bilder kommer...=)
 #296048  av lexus Sondre

da var coilovers montert=) må finjuster litt. ligger som en klegg på veien nå! men komforen kan vel ikke sammenlignes med tte 30mm senkefjærer og dempere.
Vedlegg
DSC00069.JPG
DSC00069.JPG (570.84 kiB) Vist 2177 ganger
DSC00070.JPG
DSC00070.JPG (663.56 kiB) Vist 2173 ganger
DSC00071.JPG
DSC00071.JPG (536.8 kiB) Vist 2170 ganger
 #296053  av QuiNlan

Haha, sykt lav den ble. Grattis. Hvilket coiloverssett brukte du?
 #296176  av lexusmann

Med de felga ble den veeeldig lik en is 200 som stod i svenske Bilsport for flere år siden..hadde samme styling, men med Mille Miglia felger...ikke så rent lite lav, nei...er du nedi noe?tenker på fartsdumper og lignende... :wink:
Flott bil, ja... :D