Kom hit en tur til trondheim da vel! Kan godt få prøve min hvis du vil
MKII er som sagt en veldig flott bil å kjøre. Jeg har kjørt en god del biler opp gjennom tidene. Men for å være helt ærlig så er MR2'en den som har gitt meg mest glede for pengene. Den ser både flott ut, er relativt rimelig i drift, koster ikke spes mye kontra andre sportsbiler og du kan få den med T-tak. Noe som gjør den herlig å kjøre om sommeren
Prøvde en bmw z3 i sommer. Hadde hørt veldig mye skryt om den. Men fy fader for en skuffelse. Jeg ventet meg noe spesielt i og med at bilen kostet nesten 300k. Men da jeg skulle kjøre den var det sånn en nedtur. Du sitter høyt, forbanna trangt, caben fjusket litt i ny og ned, og det blåste så mye i den at jeg måtte ha på solbriller for ikke å få vinden i ansiktet. Etter et par timer bak rattet på den så hadde jeg omsider vendt meg til den. Når jeg skulle tilbake med bilen og sette meg inn i MR2'en så var det som å sette seg inn i den mest sporty bilen noen sinne! Sitter lavt, setene krøllet seg rundt lille meg hehe, og pedalene var som en varm kniv i smør. NYDELIG