TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥tt tilbud om Ã¥ kjøpe Ferrari 348

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21655  av chris

Erlend skrev:XJ220 er definitivt er drømmebil hvis jeg noengang har sett en... Ville faktisk valgt XJen foran en McLaren F1 hvis jeg kunne velge!
Jeg tror faktisk jeg holder en knapp på McLaren F1 jeg. Det er liksom drømmebilen min :D
(og den henger godt sammen ;))

#21663  av cameleon

Tror nok at McLaren F1 knuser en XJ220 uansett hva, men jeg synes at XJ220 er mye penere hehe. Men hadde jeg hatt penger til en McLaren F1 hadde jeg nok kjøpt meg både den og XJ220 + litt mer. *lurer på hva en service koster på en McLaren F1 hehe*

#21668  av chris

cameleon skrev:Tror nok at McLaren F1 knuser en XJ220 uansett hva, men jeg synes at XJ220 er mye penere hehe. Men hadde jeg hatt penger til en McLaren F1 hadde jeg nok kjøpt meg både den og XJ220 + litt mer. *lurer på hva en service koster på en McLaren F1 hehe*
Har man råd til en McLaren, så drar man bare Visa'n når man skal betale servicen. Man gidder ikke å bry seg med sånne bagateller om hva det koster :P

#21672  av Dalan

*host* Saleen S7 *host*

#21674  av funkes

Dalan skrev:*host* Saleen S7 *host*
WOOOORD!

#21681  av Erlend

Saleen = Amerikansk bil for amerikanske forhold :)

Klart F1 tar en 220, men jeg ville fortsatt hatt XJen, for den er mye penere, et kunstverk bygd i vindtunnel :) Så på dokumentar om byggingen av den på Discovery, de brukte flere år for å få til den formen de ville ha og som ga minst mulig luftmotstand. Også er det jo en Jaguar...

#21702  av bose

Drømmen min er en NSX.tro det eller ei.Med SC kit da seff.450hk tror jeg det blir med det.Ingenting er som lyden fra en VTEC motor med eff.enlegg og åpen filter :D

#21704  av Mr2 Mk2

Syns lyden er litt Døv,jeg..F.eks i getaway in stockholm3 det høres jo ut som han ligger på 1.000omd hele tiden..
Men uten tvil en feit bil..

#21707  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg hadde uten tvil valgt Supra fremfor NSX ;)
Me to! :D

#21709  av Dalan

Jostein skrev:
chris skrev:Jeg hadde uten tvil valgt Supra fremfor NSX ;)
Me to! :D
Not me :D

tror jeg da.. :?
Hmm, hadde blitt vanskelig å velge om jeg hadde hatt så mye pe'eng

#21746  av cameleon

Er faktisk veldig fornøyd med min mr2 jeg :roll: Den bilen kommer som sagt ALDRI til å bli solgt! :D

#21747  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Er faktisk veldig fornøyd med min mr2 jeg :roll: Den bilen kommer som sagt ALDRI til å bli solgt! :D
godt å høre...Tror ikke noen av oss her inne tørr å selge bilen,i frykt for hvilken eiere dem kan få.. :wink:

Når jeg har kjøpt mk1 så kommer jeg ikke til å selge den igjen.Ganske enkelt fordi jeg har tenkt å legge ut en GOD del penger på den,og vil ikke få stort igjen for den..Pluss den er en klassiker,som jeg alltid har likt nei vent ELSKET!..Da sparer jeg heller til en ny mer familievennlig bil...Men har absolutt lyst på en mkII etterhvert,bare synd jeg aldri har testet/sittet på med en slik at jeg vet hvordan den er..

#21778  av cameleon

Kom hit en tur til trondheim da vel! Kan godt få prøve min hvis du vil :wink:
MKII er som sagt en veldig flott bil å kjøre. Jeg har kjørt en god del biler opp gjennom tidene. Men for å være helt ærlig så er MR2'en den som har gitt meg mest glede for pengene. Den ser både flott ut, er relativt rimelig i drift, koster ikke spes mye kontra andre sportsbiler og du kan få den med T-tak. Noe som gjør den herlig å kjøre om sommeren :D

Prøvde en bmw z3 i sommer. Hadde hørt veldig mye skryt om den. Men fy fader for en skuffelse. Jeg ventet meg noe spesielt i og med at bilen kostet nesten 300k. Men da jeg skulle kjøre den var det sånn en nedtur. Du sitter høyt, forbanna trangt, caben fjusket litt i ny og ned, og det blåste så mye i den at jeg måtte ha på solbriller for ikke å få vinden i ansiktet. Etter et par timer bak rattet på den så hadde jeg omsider vendt meg til den. Når jeg skulle tilbake med bilen og sette meg inn i MR2'en så var det som å sette seg inn i den mest sporty bilen noen sinne! Sitter lavt, setene krøllet seg rundt lille meg hehe, og pedalene var som en varm kniv i smør. NYDELIG :D

#21791  av Dalan

Jostein skrev:Men har absolutt lyst på en mkII etterhvert,bare synd jeg aldri har testet/sittet på med en slik at jeg vet hvordan den er..
Har bare sitti på med en jeg, og det var nok for å få meg frelst hvertfall ;)

Driver å kikker litt etter biler nå, og ser flere som jeg kunne tenkt meg..
Men så titter jeg tilbake hit, og kikker på bilder av mkii'er, og da spør jeg meg selv; hvorfor ser jeg etter andre biler? :P