TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da blir det tysk bil istedenfor GS,en!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#159979  av cs2451

TheStig skrev:jeg frykter for RS2/4, men håper på M3/5 eller noe fra porsche ........
Var vel sekser uten turbo så da er rs2/4 utelykket! Tipper også M3/5 eller porsche

#159982  av Sven

cs2451 skrev:
TheStig skrev:jeg frykter for RS2/4, men håper på M3/5 eller noe fra porsche ........
Var vel sekser uten turbo så da er rs2/4 utelykket! Tipper også M3/5 eller porsche
Litt seint kanskje... les forrige side :wink:

#160022  av Kjelliken

8) Liker looken på de bilene jeg og i allefall slik du vil ha den det blir mega rått.. Grattis med ny bil og selvfølgelig er du godtatt i klubben det har vel Jan Erik merket seg også at han er like velkommen om han kjører porsche eller mr2 her hos oss. :D

#160047  av jan-erik

Kjelliken skrev:8) Liker looken på de bilene jeg og i allefall slik du vil ha den det blir mega rått.. Grattis med ny bil og selvfølgelig er du godtatt i klubben det har vel Jan Erik merket seg også at han er like velkommen om han kjører porsche eller mr2 her hos oss. :D
Joda, er nok like velkommen. Men er jo ikke helt i gjengen da, litt problematisk med gruppebilder og slikt på treff som ACR. Derfor kunne jeg jo ikke selge MR2-en min. Men som du sier Kjelliken, så er jo det det fine med TS-OGN at du er velkommen samme åssen bil du har.

#160069  av supratt

Det går nok bra tenker jeg, for jeg har jo fortsatt kanskje norges eldste registrerte Toyota. Min -65 Crown og MY PRECIOUS SafranSupra.. :wink:

Og på Fredag drar jeg og henter "nybilen". Er redd det blir MYE kjøring i helga ja. :D :shock: :D :wink: :) :D

Blir SÅ BRA å få cab/roadster igjen. :wink:

#160131  av cameleon

supratt skrev:Det går nok bra tenker jeg, for jeg har jo fortsatt kanskje norges eldste registrerte Toyota. Min -65 Crown og MY PRECIOUS SafranSupra.. :wink:

Og på Fredag drar jeg og henter "nybilen". Er redd det blir MYE kjøring i helga ja. :D :shock: :D :wink: :) :D

Blir SÅ BRA å få cab/roadster igjen. :wink:
Så da legger du flaska på hylla :?: :shock: :mrgreen:

#160171  av Kjelliken

8) Får bare ønske deg en riktig god tur da. Så vil vi ha noen fine på tur biler når du har kommet deg vel hjem med det nye gliset.

Og jeg kjønner jo at du er en Toyota Lexux mann, men mener selv det er lov og like andre merker også. Jeg liker for mye rart selv men kjører mest Toyota.. :roll:

#160404  av @lpher

Ja, frank? Lets hear it :D

#160410  av elino

@lpher skrev:Ja, frank? Lets hear it :D
Han har ikke tid å sitte her vettu...er vel ute og kjører :lol:

#160414  av sindrejl

hehe skal bli morro å se ham på jobb imårra tidlig.. sikkert kjørt i hele natt stakkarn :P

#160428  av @lpher

Ill say this much...det var jæskla kul lyd på doningen! :D

#160453  av kurtis

Grattis Frank..

Fikk gleden av og sitte på GO BILEN i går..

Rå lyd når du sto ut og hørte på..

MEN RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyd når du fikk sitte inne i cockpitten..

BROOOOOOOOOOOOOM WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆEL... :twisted:

#160760  av supratt

Ja lyden er så utrolig SYK!!!

Jeg har helt dilla på bilen. :D :twisted:

Er så sinnsykt fint balansert og bare helt knall. Er kjempefornøyd jeg.

Har allerede bestilt/reservert ett sett felger i dim: 8,5" og 11" og i 19" da selvsagt.

Bilen er så senket at det blir mer enn stort nok.

Vurderer faktsik 18"ere også da.

#160768  av elino

Grattis med ny bil :D

Bilder???

#160771  av tojo

Grattis med grombil :D noen bilder av vidunderet?