cs2451 skrev:Litt seint kanskje... les forrige sideTheStig skrev:jeg frykter for RS2/4, men håper på M3/5 eller noe fra porsche ........Var vel sekser uten turbo så da er rs2/4 utelykket! Tipper også M3/5 eller porsche

cs2451 skrev:Litt seint kanskje... les forrige sideTheStig skrev:jeg frykter for RS2/4, men håper på M3/5 eller noe fra porsche ........Var vel sekser uten turbo så da er rs2/4 utelykket! Tipper også M3/5 eller porsche
Kjelliken skrev:Joda, er nok like velkommen. Men er jo ikke helt i gjengen da, litt problematisk med gruppebilder og slikt på treff som ACR. Derfor kunne jeg jo ikke selge MR2-en min. Men som du sier Kjelliken, så er jo det det fine med TS-OGN at du er velkommen samme åssen bil du har.Liker looken på de bilene jeg og i allefall slik du vil ha den det blir mega rått.. Grattis med ny bil og selvfølgelig er du godtatt i klubben det har vel Jan Erik merket seg også at han er like velkommen om han kjører porsche eller mr2 her hos oss.
supratt skrev:Det går nok bra tenker jeg, for jeg har jo fortsatt kanskje norges eldste registrerte Toyota. Min -65 Crown og MY PRECIOUS SafranSupra..Så da legger du flaska på hylla![]()
Og på Fredag drar jeg og henter "nybilen". Er redd det blir MYE kjøring i helga ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blir SÅ BRA å få cab/roadster igjen.
@lpher skrev:Ja, frank? Lets hear itHan har ikke tid å sitte her vettu...er vel ute og kjører