TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt medlem.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#13144  av @lpher

CelicaTurbo skrev:damen min interesserer seg ikke så mye for biler men gidder ihvertfall å høre på preiket mitt uten å klage :)
Ditto :D
Faktisk en av grunnene til at hu gikk med på kjøpet av Supra....var for å få slutt på bilpratet hele tia...hu skulle bare visst back then! :D

@lpher

#13157  av chris

s10ne skrev:Ikke så lettskremt, sjø! Ellers takk for velkomsten - høres ut som det var ganske så etterlengtet!! Ingen av dere som har damer med bilinteresse da?! Hadde jo vært artig å få med noen flere damer. Føler meg litt ensom. :)

Kanskje klarer vi å få til et nytt treff i Trondheim til helga, f.eks. søndagen om det blir bra vær. Evt. tid og sted vil komme.
Det er mulig jeg KANSKJE skal bort i helga, men vet ikke ennå. Dog er muligheten stor for at jeg er tilbake på søndagsettermiddagen/kvelden. Får se an været da vet du ;)

#13158  av @lpher

chris skrev:Det er mulig jeg KANSKJE skal bort i helga, men vet ikke ennå. Dog er muligheten stor for at jeg er tilbake på søndagsettermiddagen/kvelden. Får se an været da vet du ;)
lets hope so....det + litt finvær hadde gjort seg :)

@lpher

#13159  av chris

@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:damen min interesserer seg ikke så mye for biler men gidder ihvertfall å høre på preiket mitt uten å klage :)
Ditto :D
Faktisk en av grunnene til at hu gikk med på kjøpet av Supra....var for å få slutt på bilpratet hele tia...hu skulle bare visst back then! :D

@lpher
Hu gikk med på kjøp av Supra for å BLI KVITT bilpratet ?!?! :mrgreen: :mrgreen:

Gjett om hu ble lurt trill rundt da :D :D :D

#13160  av chris

s10ne skrev:Ikke så lettskremt, sjø! Ellers takk for velkomsten - høres ut som det var ganske så etterlengtet!! Ingen av dere som har damer med bilinteresse da?! Hadde jo vært artig å få med noen flere damer. Føler meg litt ensom. :)
Finn ei bilinteressert dame til meg, så skal jeg få'a på forumet jeg ;) :D

#13162  av s10ne

Trodde gutter med kule biler ikke hadde noe problem med å skaffe seg damer, jeg!! Eller det blir kanskje bare fjortiser da... :lol:

#13169  av CelicaTurbo

holder bare for fjortiser det.. eldre jenter vet at det bare betyr at gutta har gjeld til oppunder ørene og betaler et lass i forsikring :)

#13177  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:holder bare for fjortiser det.. eldre jenter vet at det bare betyr at gutta har gjeld til oppunder ørene og betaler et lass i forsikring :)
Ikke nødvendigvis det da,er jo dem som tjener en del peng.Og gjør det bra her i livet..

#13185  av chris

jostein skrev:
CelicaTurbo skrev:holder bare for fjortiser det.. eldre jenter vet at det bare betyr at gutta har gjeld til oppunder ørene og betaler et lass i forsikring :)
Ikke nødvendigvis det da,er jo dem som tjener en del peng.Og gjør det bra her i livet..
Jada, men de er som oftest klyser :D

#13186  av chris

s10ne skrev:Trodde gutter med kule biler ikke hadde noe problem med å skaffe seg damer, jeg!! Eller det blir kanskje bare fjortiser da... :lol:
Hehe. Fjortisser er null problem. Men.. er liksom ikke helt det jeg er på jakt etter :D

#13201  av CelicaTurbo

dem som tjener en hel del peng setter seg vel heller enda mer i gjeld og kjøper dyrere biler enn MR2 :)

#13213  av mk1 black limited

Joda, samoboer'n er bilinteressert som få, men det går mest i Mini Cooper...:-)