TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter kan de ogsÃ¥....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#127426  av Neemi

FireWalk skrev:
celicat23 skrev:Drar du på moteshow? Er ikke det litt sånn...*kremt*...femi? :)
Skal man lære å forstå seg på det motsatte kjønn må man også prøve å leve litt som dem.. :P

Mener du å si at du aldri kunne tenkt deg å sett på en rekke flotte modeller som viser frem nyeste bikini mote altså? :P
Ikke skryt på deg nå ;)
Hadde DU vært på et moteshow så hadde det vært utelukkende for å se på damer i bikini.

Forresten så er det ordtak for damer som sier: ikke prøv å forstå meg, bare gjør som jeg sier!
:lol: :lol: :lol:

Neida....damer er ikke lette å skjønne som oftest. Ikke engang jeg gjør det ;)
Mye enklere å ha kompiser, for gutter er stort sett mye enklere å skjønne seg på.

#127428  av Lilli

He he :lol:
Enig med deg Neemi...

#127441  av @lpher

elino skrev:
(gubben har sjelden tid til å sitte foran pcen, men sånn for sikkerhets skyld hehe) :lol:
Ditto her, Elin...men det har du vel skjønt allerede :D Har jo ikke fortalt min bedre halvdel av "vi" har justert opp turbotrykket enda heller :D

"Det man ikke vet..." :mrgreen:

#127578  av jumbo

TheStig skrev:INGEN komentarer om hvordan jeg fannt det takk
LOL

#127579  av elino

@lpher skrev:
elino skrev:
(gubben har sjelden tid til å sitte foran pcen, men sånn for sikkerhets skyld hehe) :lol:
Ditto her, Elin...men det har du vel skjønt allerede :D Har jo ikke fortalt min bedre halvdel av "vi" har justert opp turbotrykket enda heller :D

"Det man ikke vet..." :mrgreen:
:mrgreen: .......... :wink:

#127671  av sw20

sitter å leser dette samtidig som jeg tenker på hobbyen til dama....

riding,.... total jente idrett tenker vel dei fleste.... men dei beste eller for å si det på en anna måte dei fleste på proff nivå der e menn....

:shock: tenk om fast and the fearius 14 handla om dame i feite bila som sitte å skjere tenner og freser fil kvarandre i det dei rive gir-stikka over i 2 giret påvei imot mål, der det står noen lettkledde menn og viser seg frem da????

fantasien e det ingen ting iveien med, men om noen år e ei sikker på at
det kommer til å vere mange damer som viser framm bilene sine
på både biltreff og i bilblad!

kan jo vere veldig bra både for å få bort harry stempelet på "JÅLETE" bila
og for å få litt variasjon i type styling og stil i og på bilane...

#127686  av TurboKnut

Ummmmmmmmmmmmmmm, skal ikke du kjøpe deg bil snart Lillian??? 8) :wink:

Åååh, det er så herlig med damer som digger andre ting enn kjøkkengardiner og som tåler å lukte litt eksos av og til.

#127710  av Lilli

TurboKnut skrev:Ummmmmmmmmmmmmmm, skal ikke du kjøpe deg bil snart Lillian??? 8) :wink:

Åååh, det er så herlig med damer som digger andre ting enn kjøkkengardiner og som tåler å lukte litt eksos av og til.
Ja har du funnet en da....eg holder jo på å daue her...Eller må eg reise nedover kontinentet selv :cry:
Driver å diskuterer med ST205RR om downpipe osv...
Kommentar fra meg på jobb var at det lukter så deilig i verkstedet.... :wink: :D Og det gjør det faktisk...

#127764  av elino

sw20 skrev:sitter å leser dette samtidig som jeg tenker på hobbyen til dama....

riding,.... total jente idrett tenker vel dei fleste.... men dei beste eller for å si det på en anna måte dei fleste på proff nivå der e menn....

:shock: tenk om fast and the fearius 14 handla om dame i feite bila som sitte å skjere tenner og freser fil kvarandre i det dei rive gir-stikka over i 2 giret påvei imot mål, der det står noen lettkledde menn og viser seg frem da????

fantasien e det ingen ting iveien med, men om noen år e ei sikker på at
det kommer til å vere mange damer som viser framm bilene sine
på både biltreff og i bilblad!

kan jo vere veldig bra både for å få bort harry stempelet på "JÅLETE" bila
og for å få litt variasjon i type styling og stil i og på bilane...
Det som slår meg når jeg leser dette er.....gutter tror jenter skal kle seg og te seg som gutter selv om vi deler interesse for bil.....men der tar dere helt feil. Vi er like mye jenter som er opptatt av gutter, hår, sminke, klær og atter gutter :lol: og jeg håper og tror at gutter kommer til å være gutter selv om det blir flere jenter i bilmiljøet.
Jeg mekker ikke bil selv, og kommer heller ikke til å gjøre det.....gubben er en "kløpper" der og trenger ikke være redd for at jeg skal finne frem mekke dressen og troppe opp på verkstedet.
Var på drag på Gardemoen i helga. Her kjørte ei 19 år gammel jente sammen med de store gutta, Siw Nystad i sin Bossie Mustang. Neste sesong kjører hun "Top Fuel" og her snakker vi 7000hk :shock: Hvem kunne tro at jenta som ruslet rundt i skjørt etter kjøringen, førte muskelmaskinen ved sin side....
Sist redigert av elino den 29 aug 2005 12:02, redigert 1 gang totalt.

#127768  av Lilli

Elino!
Enig....igjen! :wink:
Selv om vi jenter liker bil....(og å mekke) trenger vi ikke å være mindre feminine for det...
Eg går nå rundt i høye hæler, har lange negler...masse ringer.......og springer i klesbutikker selv om eg er interessert i biler.... :wink:
Dere vet jenter kan gjøre flere ting samtidig..... :wink:

7000hk???

#127775  av elino

Lilli skrev:Elino!
Selv om vi jenter liker bil....(og å mekke) trenger vi ikke å være mindre feminine for det...
Eg går nå rundt i høye hæler, har lange negler...masse ringer.......og springer i klesbutikker selv om eg er interessert i biler.... :wink:

7000hk???
Ikke sant :shock:
Denne jenta er bare helt RÃ…
kan lese mer om henne her:

http://www.ringblad.no/bilsidene/article1587600.ece

#127803  av Lilli

elino skrev:
Lilli skrev:Elino!

7000hk???
Ikke sant :shock:
Denne jenta er bare helt RÃ…
kan lese mer om henne her:

http://www.ringblad.no/bilsidene/article1587600.ece
Ja et godt bevis på at "jenter også kan". Rå jente, håper hun når langt.... 8)

#127830  av GT_rider

Skikkelig jente_skryte_tråd dette her :D

Neida... Godt dere er her :)

#127989  av grimfer

Jeg synes det skal skrytes mye og høyt av jentene i bilmiljøet jeg. Bilinteresserte jenter er knusebra!

Pene bilinteresserte jenter er enda bedre.

Det er i alle fall utrolig teit å gjøre narr av de få jentene som holder ut med oss mannlige bilidioter, og attpåtil er et snev idiot selv. Det hjelper kanskje ikke på rekrutteringa!

#128008  av Lilli

grimfer skrev:Jeg synes det skal skrytes mye og høyt av jentene i bilmiljøet jeg. Bilinteresserte jenter er knusebra!

Det er i alle fall utrolig teit å gjøre narr av de få jentene som holder ut med oss mannlige bilidioter, og attpåtil er et snev idiot selv. Det hjelper kanskje ikke på rekrutteringa!
Dette syns eg var fint sagt!! TAKK... :)
Har lært utrolig mye også, etter eg kom på forumet...leser det meste her.
Og kommet i kontakt med folk som lærer og gir tips....
Som noen kanskje vet så SKAL eg ha en GT4...har kontakt på msn med ST205RR som har en slik og vi diskuterer div med bilene...så lista med ting eg vurderer gjøre blir lengre...bore ut i katalysatoren og montere downpipe..høres "litt" fristende ut... :wink: