TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carspotting og Kebab-guide

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122781  av Neemi

Den ligger rett bortved videonova.
Om du kjører storgata nedover fra kirken (må ta det den veien for å kjøre oppover storgata er jo håpløst pga all bygging og stengte veier) så er det til høyre der åpningen mellom de to delene av Lillestrøm City er.
Gule og svart skilter med LS Kebab.
Kiwi og Rema 1000 ligger også like ved.

#122782  av Neemi

chris skrev:
Neemi skrev:
chris skrev:Beste kebaben får man på LS kebab og pizza i Lillestrøm sentrum !!! ingen over, ingen ved siden !!
You're my man!!!! :wink:
Den er absolutt den beste.

Og det beste er at jeg bor en 5-minutters kjøretur unna :D
:D heldiggris :D

Skal innom LS på turen min sørover i neste uke ;) Det er fast stoppepunkt hver gang jeg er på østlandet :D
Da må du ringe meg og si ifra da.....er med om jeg er i nærheten jeg da :)

#122799  av lasse

Kan ikke tro jeg har glemt det...
Har ikke smakt kebaben der, men på karlsrud china grill har de sykt gode burgere, for ikke å snakke om kina maten...
Siklesikle....

#122808  av Neemi

lasse skrev:Kan ikke tro jeg har glemt det...
Har ikke smakt kebaben der, men på karlsrud china grill har de sykt gode burgere, for ikke å snakke om kina maten...
Siklesikle....
Og nok engang må jeg si meg enig.
Bodde på Ulsrud før, så Karlsruds kinamat var et supert alternativ når man ikke orket lage mat selv.

Av en eller annen grunn føles det ut som om jeg ikke spiser annet enn junk når jeg ser hva jeg svarer på her :lol: :lol: :lol:

#122811  av lasse

Neemi skrev:
lasse skrev:Kan ikke tro jeg har glemt det...
Siklesikle....
Og nok engang må jeg si meg enig.
Bodde på Ulsrud før, så Karlsruds kinamat var et supert alternativ når man ikke orket lage mat selv.

Av en eller annen grunn føles det ut som om jeg ikke spiser annet enn junk når jeg ser hva jeg svarer på her :lol: :lol: :lol:
Lage mat selv?? Hæ??

#122820  av Neemi

Mye bedre det om man gidder engasjere seg litt i det man lager :)

Junk er for late dager, spesielt dagen derpå!

#122828  av lasse

Egentlig helt enig, er jo ikke heeeelt på hurtigmaten, selv om det sikkert er oftere enn det som er sunt...

#122837  av BrennaRacing

Enig med Neemi jeg å...Digg med mat man har lagd selv...Men det er så syyyykt døft å lage mat alene...Bedre hvis man er 2.... :D

Er det den lille sjappa under kalsrud t-bane det er snakk om Lasse??

#122839  av BrennaRacing

Enig med Neemi jeg å...Digg med mat man har lagd selv...Men det er så syyyykt døft å lage mat alene...Bedre hvis man er 2.... :D

Hvis du skal ha god burger så er det bare å dra til Rustad Kebab å grill på Bogerud (ligger på Uno x stasjonen) Jobbet bortved der i 1,5 måneder....Spiste der ca 2 ganger i uka :D

#122842  av lasse

BrennaRacing skrev:Enig med Neemi jeg å...Digg med mat man har lagd selv...Men det er så syyyykt døft å lage mat alene...Bedre hvis man er 2.... :D

Hvis du skal ha god burger så er det bare å dra til Rustad Kebab å grill på Bogerud (ligger på Uno x stasjonen) Jobbet bortved der i 1,5 måneder....Spiste der ca 2 ganger i uka :D
Stemmer det, blir mange steder å teste det her...
Helt enig angående matlaging, ikke mye moro å lage til bare en, blir liksom litt letter å få ting til å stemme hvis man skal kokkelere til to...

#122852  av Neemi

Litt mindre pils og junk, litt mere trim og så stranda :lol: :lol:

Bare å sette i gang og sjekke damer for dere to, nok av de som liker å bli laget middag til :wink:

#122862  av BrennaRacing

Er det bra skjekketriks Neemi?? Bare gå bort til en dame å si: Hei, jeg syns det er gøy å lage mat...

Hehe.... :lol:

#122866  av Neemi

BrennaRacing skrev:Er det bra skjekketriks Neemi?? Bare gå bort til en dame å si: Hei, jeg syns det er gøy å lage mat...

Hehe.... :lol:
Alt funker bare promillen er høy nok 8)
Er ihvertfall langt bedre enn å invitere ei dame på date og så ta henne med på macern :P

Uansett....driver du og sjekker opp ei dame litt over tid så er det nok sjelden skadelig å nevne det sånn i forbifarten ;)

#122868  av BrennaRacing

Skjekketips på et toyotaforum ække værst :D

Håper for guds skyld at du ikke har opplevd at en kar tar deg med på mækker på date :D

#122871  av Neemi

Nei, heldigvis ikke, men ei venninne har opplevd det.
Kan si det sånn at det ikke ble flere dater på de to.