TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg flytter til Stavanger!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109980  av Erlend

Lady_in_MR2 skrev: Jeg får heller skaffe meg et nyere eksemplar(med turbo) når jeg er ferdig utdanna og har en skikkelig jobb!
Da er vi to ;) Bare to år igjen nå... :?

#109995  av Elzin

Lady_in_MR2 skrev:Ja det blir nok litt grining om jeg kvitter meg med den... :?
Men jeg tror rett og slett det blir for vanskelig å greie meg, kan jo sikkert bo i en campingvogn og leve på suppe da, men det blir kanskje litt stusselig :wink:
Jeg får heller skaffe meg et nyere eksemplar(med turbo) når jeg er ferdig utdanna og har en skikkelig jobb!

Nå må jeg sikkert skifte nick også, Lady out of MR2 :lol:
du må bare gå inn for å fimnne deg en kar med fet lommebok når du kommer til stavanger!!!

#110604  av Lady_in_MR2

Morten: hehe, ja så sant så sant, kan vel nøye meg med en passasjer plass også :wink:

Elzin: ånei!!Penger er noe jeg aldri vil gå etter...Skal jeg blir rik får jeg skaffe meg pengene selv...Gidder ikke bli ei sånn ei som lever på fyren sin...Da vil jeg heller være litt fattig :D

#110614  av Morten

Lady_in_MR2 skrev:Morten: hehe, ja så sant så sant, kan vel nøye meg med en passasjer plass også :wink:
Høres bra ut! Kan jo ikke melde seg ut av samfunnet selv om økonomien får en knekk..

Velkommen skal du være når du dukker opp! :D