TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg flytter til Stavanger!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #108753  av Lady_in_MR2

Jeg flytter til stavanger i august for å gå på eiendomsmegler studiet :D
I den annledning har jeg en ledig stilling som mekaniker på tilkallings basis, jeg må ha noen til å overta min brors jobb med å hjelpe til når ett eller annet klikker og det gjør det jo ganske ofte!!
Lønna er ingenting å skryte av men du får en blid og takknemelig sjef og en 6pack med øl eller en hundrings per oppdrag...hehe :lol:
Hørest dette interresant ut, så send meg en melding!

Ellers så lurer jeg på hvordan det er å bo der,har hørt at det er en knall by da!Er det noen som er kjent som kan fortelle meg hvilke områder det er best å bo?Jeg vurderer kanskje å kjøpe leilighet der da...
Jeg gleder meg iallefall til å flytte, blir kult med litt forandring :D
Blir lei av å cruise rundt i storgata i molde vettu...Håper på nye og bedre rånemuligheter i stavanger 8)

#108784  av Erlend

Stavanger er kongeby det :) Kom hit selv i fjor høst, er et kjempefint sted å bo! Kan ikke uttale meg om hvilke områder det er best å bo akkurat, det får noen siddiser ta seg av ;) Universitetet er fint, miljøet er ikke som Trondheim eller Bergen, men bra nok hvis man tar litt initativ. Været er ustabilt, mye vind og regn, men generelt mildt iallefall.
Bykjernen er flott, bra med butikker - de fleste boligområdene ligger nære plassert rundt, så du har alltid ganske kort vei til sentrum. Selv bor jeg på Madla, det er et fint sted med alt jeg trenger i nærheten - kjøpesenter, turområde osv.
Flotte muligheter for råning, og du kommer jo til landets MR2-hovedstad, så vent deg å finne en del likesinnede her :) Mange 200SXer også, mens de fleste vanlige dødelige kjører rundt i nyere tyskerstål dessverre.

Velkommen til Stavanger!

#108791  av Dviper

Ingen by er som Stavanger om Sommern.. Utrolig bra uteliv og masse folk som sitter langsbrygga å tar seg et par øl..

#108854  av Tor

Jeg kommer også nedover til Stavanger i Juli :) Skal være der i 7 uker på rekrutt skole :)

Jeg søker noen som vil ta meg med på tur i Toyotaen sin noen ganger :)
Lønna er heller ikke så bra her heller :lol: Men vennskap er mere verdt :)

hehhe

#108945  av Elzin

Tor skrev:Jeg kommer også nedover til Stavanger i Juli :) Skal være der i 7 uker på rekrutt skole :)

hehhe
jeg bor i stavanger og kan altid ta deg med på en tur ;) og lady in mr2 det skulle ikke være vanskelig å finne noen råne ruter. kan kjøre gjennom stavanger\sandnes ved mange forsjellige ruter ;)
bare til å ta kontakt når dere kommer nedover :)

#108960  av mr_2

Elzin skrev:
Tor skrev:Jeg kommer også nedover til Stavanger i Juli :) Skal være der i 7 uker på rekrutt skole :)

hehhe
jeg bor i stavanger og kan altid ta deg med på en tur ;) og lady in mr2 det skulle ikke være vanskelig å finne noen råne ruter. kan kjøre gjennom stavanger\sandnes ved mange forsjellige ruter ;)
bare til å ta kontakt når dere kommer nedover :)
Jeg leste en gammel tråd hvor Marcus inviterte til en "rånerunde" til Vikeså..Hadde kansje vert noe å tenke på,nå som det begynner å bli så fint i været?

#109002  av Ã¸xseth

"råne runde" i stavanger hadde ikke vært dumt.
gi besje vist det blir noe av det.

#109035  av Elzin

ja dette hadde vært fint som pokker

#109050  av mr_2

Essoen på Vikeså er jo en fin plass å stå.Svær trailerparkering og god tilgang på "pylsemeny" :lol:

#109058  av Ã¸xseth

vikeså av alle plaser, det er jo ute på fjelle...

langt borte er det også
 #109060  av Andreazz

Lady_in_MR2 skrev:Jeg flytter til stavanger i august for å gå på eiendomsmegler studiet :D
I den annledning har jeg en ledig stilling som mekaniker på tilkallings basis, jeg må ha noen til å overta min brors jobb med å hjelpe til når ett eller annet klikker og det gjør det jo ganske ofte!!
Lønna er ingenting å skryte av men du får en blid og takknemelig sjef og en 6pack med øl eller en hundrings per oppdrag...hehe :lol:
Hørest dette interresant ut, så send meg en melding!

Ellers så lurer jeg på hvordan det er å bo der,har hørt at det er en knall by da!Er det noen som er kjent som kan fortelle meg hvilke områder det er best å bo?Jeg vurderer kanskje å kjøpe leilighet der da...
Jeg gleder meg iallefall til å flytte, blir kult med litt forandring :D
Blir lei av å cruise rundt i storgata i molde vettu...Håper på nye og bedre rånemuligheter i stavanger 8)
Tror ikke det skal være så stort problem å få nå teknisk-assistanse her nede hvis det trengs! Når du kommer nedover må du melde deg inn i Ålgård gatebilklubb! Det er en veldig sosial gjeng som finner på mye gøy sammens, vi var senest i går en gjeng som var ute å cruset.. Vi begynner å få en del fete biler i klubben, deriblandt 3 MR2 turboer og 1 MR2 GTI.. I det siste har en del bilinteriserte jenter blitt medlem i klubben å, så det er bare å melde seg inn!
http://algard-gatebilklubb.net/mambo/
Ellers som tilflytta trønder kan jeg jo si at utelivet i stavanger er bare helt rått! Og om sommeren har man jo solastranden og andre herligheter man kan dra til :D :D

#109065  av FireWalk

lady: skulle ikke du selge bilen din da? (igjen) ? forandret planer atter en gang? hehe :)

du har vel ikke hjerte til å selge den tenker jeg... :wink:

#109114  av Lady_in_MR2

Firewalk: Ja jeg bør egentlig selge bilen, har ikke råd til å ha den!Men det er ingen som har ringt på den, bortsett fra igår da, da var det en fra Gjøvik som ville ha den...Han skal se på den 2 juni...jeg har kanskje ikke hjerte til å selge, men jeg har iallefall ikke økonomi til å ha den!!
Som student blir det vanskelig å greie å betale 2400kr i billån per mnd, 9000kr i forsikring, 6000kr på dekk,2800kr i årsavgift og noen tusener i bytte av ulike slitedeler/reprasjoner++ og da trenger jeg ikke ta med bensin i beregninga engang for å vite at jeg kommer til å slite, selv med en deltidsjobb ved siden av...Foreldra mine er ikke akkurat så veldig begeistret for bilen heller så det er bortkastet å mase på de om penger til bil...

Menmen, får se da visst ikke bilen blir solgt så får jeg bare skrape sammen alt jeg har(jobber som en helt da,skal jobbe 9 dager på rad nå) og satse på at det går bra likevel :D

Takk for rånerundetips forresten, blir arti og se hva de har for noen biler nede i stavanger :wink:

#109153  av mr_2

øxseth skrev:vikeså av alle plaser, det er jo ute på fjelle...

langt borte er det også
Forslag til andre plasser?

#109189  av GT4 CS

Vurderer og begyne med 24 timers tilkallingsasistanse norge rundt hehe, for en sixpack øl gjør man det meste om sommeren :D
Synd det er 5 timers kjøretur unna da.