TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91527  av Anders gullstein

NISMO skrev:
ErikG skrev:Hvordan er drifting mulighetene på gt4?? Er det bedre enn gt3? Var jo umulig og få til fine lange drift, bare snurra
Jeg syns det var jævlig enkelt å drifte på Gt3
Prøv å kjøre 200 sx s14a med normale bakdekk og supersoft framdekk.
Eller 300zx, men den blir litt voldsom med full trimming...

Rekner med at driftingen blir like bra eller bedre på GT4, gleder meg! :twisted:
Ja, helt enig! Nissan 200SX s14 med normale bakdekk er en absolutt glimrende bil å drifte med på GT3. Utrolig realistiske driftemuligheter på gran turismo, bruk sunt fornuft og fysiske kunnskaper man har ifra virkelig kjøring og man kan ligge skeiv hele dagen. Gjør nesten ikke noe annet enn å drifte rundt når jeg setter meg ned for å slappe av foran ps'n :wink:

#91588  av KuHrOn_RaCeR

Har spillt GT4 en del og det er vesentlig vanskeligere å drifte her siden det har blitt mere realistiske kjøreegenskaper generelt....

Bruker HKS sin Genki S15 og Blitz skyline til å drifte med...Fått en del bra runder med drift og merker stor forskjell til GT3...

På 24timers løpene kan man bruke B-Spec

B-spec går ut på at du er liksom team sjefen og kontrolerer hvor fort, sakte, når bilen skal pitte, kjøre forbi andre biler osv...Så PS2 kjører for deg..Ganske avslappende hvis man er litt sliten og vil komme lengre :D

Men man burde passe på inniblandt, for computeren pitter selv hvis det er for lite bensin eller altfor dårlige dekk så de andre motstanderene kan passer uten at du merker det + dem kan også "snurre" og gjøre menneskelige feil :?

Føler meg litt som Jean Tott når jeg sitter der å planlegger når jeg skal pitte og kjøre forbi :P :P
Sist redigert av KuHrOn_RaCeR den 16 mar 2005 23:19, redigert 1 gang totalt.

#91603  av sindrejl

KuHrOn_RaCeR skrev:Har spillt GT4 en del og det er vesentlig vanskeligere å drifte her siden det har blitt mere realistiske kjøreegenskaper generelt....

Bruker HKS sin Gelko S15 og Blitz skyline til å drifte med...Fått en del bra runder med drift og merker stor forskjell til GT3...

På 24timers løpene kan man bruke B-Spec

B-spec går ut på at du er liksom team sjefen og kontrolerer hvor fort, sakte, når bilen skal pitte, kjøre forbi andre biler osv...Så PS2 kjører for deg..Ganske avslappende hvis man er litt sliten og vil komme lengre :D

Men man burde passe på inniblandt, for computeren pitter selv hvis det er for lite bensin eller altfor dårlige dekk så de andre motstanderene kan passer uten at du merker det + dem kan også "snurre" og gjøre menneskelige feil :?

Føler meg litt som Jean Tott når jeg sitter der å planlegger når jeg skal pitte og kjøre forbi :P :P
Dritkult :D :D

#91620  av _speedy

Dette spillet MÅ jeg skaffe meg! Hva blir prisen på det?

#91624  av cameleon

_speedy skrev:Dette spillet MÅ jeg skaffe meg! Hva blir prisen på det?
sikkert 599,- som alle andre :)

#91627  av _speedy

cameleon skrev:
_speedy skrev:Dette spillet MÅ jeg skaffe meg! Hva blir prisen på det?
sikkert 599,- som alle andre :)
:shock:

#91780  av _speedy

KuHrOn_RaCeR skrev:FÃ¥r det for 5kr jeg :D
Chippet PS2? :wink:

#91862  av Johnny_Bravo

er det noen som kan poste listen over alle bilene som er på GT4? listen blir lang men blir morsomt å lese :)

#91888  av Syns

Koster under 400 kroner både hos cd-wow.com og play.com :D

Hvis man ikke er uheldig da, og spillet blir stoppet i tollen slik at man må betale moms på det. :cry: Men pakken går som regel gjennom. Er forresten pris inkludert levering. De sender raskt og :D

#91890  av GT4 CS

GÃ¥r ut ifra at celica gt4 st185 er med. Ellers blir jeg DYPT skuffet.

#91908  av CelicaTurbo

det er ihvertfall vist skjermbilder av ST185 CS så jeg tror nok at du blir fornøyd ;)

edit: la til noe skjermbilder:

billister:

http://z-o-g.org/gt4cars/
http://z-o-g.org/gt4usedcars/
Vedlegg
toyota-celica-gt-four-rc-91.jpg
toyota-celica-gt-four-rc-91.jpg (51.74 kiB) Vist 1194 ganger
toyota-celica-gt-four-rally-car-st185-95.jpg
toyota-celica-gt-four-rally-car-st185-95.jpg (61.51 kiB) Vist 1194 ganger
toyota-celica-gt-four-98.jpg
toyota-celica-gt-four-98.jpg (56.48 kiB) Vist 1194 ganger
toyota-celica-2000gt-four-86.jpg
toyota-celica-2000gt-four-86.jpg (57.82 kiB) Vist 1194 ganger
Sist redigert av CelicaTurbo den 01 mar 2005 22:20, redigert 1 gang totalt.

#91911  av GT4 CS

CelicaTurbo skrev:det er ihvertfall vist skjermbilder av ST185 CS så jeg tror nok at du blir fornøyd ;)
WOW, nå fikk jeg den følelsen i magen som jeg hadde som liten gutt før julaften :D :D

#91930  av Anders gullstein

GT4 CS skrev:
CelicaTurbo skrev:det er ihvertfall vist skjermbilder av ST185 CS så jeg tror nok at du blir fornøyd ;)
WOW, nå fikk jeg den følelsen i magen som jeg hadde som liten gutt før julaften :D :D
Jepp!! blir å se ved åpningstidene hos elkjøp jeg ja :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10