TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt vognkort

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6586  av Morten

på 93 og nyere er det i følge dekktrykk-guiden i bilen min orginalt med 205/55-15 foran og 225/50-15 bak mener jeg...

#6587  av jumbo

Du har en US-modell? Revisjonsskillet går så langt jeg har oppfattet i 92 i Japan/Europa...

#6588  av Morten

har en 94/95 modell fra Sveits. Tror skillet gjelder biler produsert før/etter aug/sept-93.

Men... når du sier det er det mulig jeg blander skillet mellom bremse endringer og skillet mellom gamle/nye baklykter, frontleppe, spoiler osv.. :!:

#6590  av jumbo

Mulig det. Understell og bremser ble så langt jeg har fått med meg revidert midtveis i 92, men det betyr jo ikke at andre aspekter kan ha revisjonsskiller i andre årstall...

#6609  av CelicaTurbo

skillet var ved biler produsert før/etter desember 91.. som da ikke ble solgt i USA før 93.

Min 92-modell var produsert februar 92 og hadde også dette klistremerket hvor orginaldekk bak var 225.. samt de andre forskjellene med revisjonen som kortere girspake, frontleppe, 15" felg osv..