TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny front !!! ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6315  av blackmr2

Så jeg slipper å selge bilen å kjøpe BMW ?????? :)

JIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPY !!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#6329  av chris

Japp.. du må gå over på Audi i stedet :twisted:

#6330  av erling

Bomex-fangeren er vel ikke akkurat så veldig spesiell heller da, sånn omtrent 95% av dem som skifter fanger i USA kjøper jo den. Sier seg jo selv oxo at det vil skje i andre land oxo. En annen ting er jo at det blir en MR2 mindre med MIN fanger, og det er jo flott! :mrgreen:

#6332  av MR2turbo

blackmr2 skrev:Har ikke kjøpt samme sideskjørt da ;)

sint?
Er ikke sint, da ;) Bare så for meg en lik bil etterhvert.. Selvsagt er det opp tl hvem som helst å kjøpe hva som helst. :) Har du begynnt å rive ned det gamle?
Skal du kun lakkere de delene eller hellakkere?
chris skrev:Er såklart værre om man bor på samme sted da. Men å bo f.eks. i Oslo og style en bil nesten lik en i Hammerfest er jo ikke så big deal. Men som sagt, viktigste er at man velger noe man trives med.
Er enig med deg der ;)

Nå sier ryktene at det er på gang med en Veilside mr2 til her i området.. Så da blir det 2..

#6333  av erling

Men såklart når man svir opp endel penger på styling håper man gjerne at det skal gi et særpreg, uansett er det bare en kortvarig glede. Hvis ingen andre ville hatt stylinga di Markus hadde det jo vært fordi de ikke likte den. Så kanskje du skal ta det som er et kompliment? :wink:

#6336  av MR2turbo

Du har jo et poeng der,Erling :)
Vet jo at dersom jeg hadde møtt en likt stylet mr2 på veien, så hadde jeg nok synes det var morro det, og så snudd og kjørt etter for å få sett nærmere på den ;)

Forresten så er jo fortsatt omtrent alle mr2'ene orginale rundt i området her.. :
Bilde

#6347  av blackmr2

Har jo mest lyst å lakkere hele bilen da !!! ......hvis han ikke skal ha blod pris for det, egentlig så er bilen strøken i lakken bortsett fra panseret, så jeg skal høre om hvis han lakkerer frontet, skjørtene og panserert om d vil bli farge forskjell. Hvis han sier d ikke blir det, lakkerer jeg neppe hele bilen !

Har enda ikke begynt på bilen, men begynner veldig snart, neste helg tror jeg. Har ikke delene før om 2-3 uker. Klarer nesten ikke å vente ;) !!!!

#6348  av jumbo

Er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med for delene?

Er de du handlet av å finne på nettet, eller kun i "the real world"? :)

#6349  av blackmr2

hehe ;)

....er det viktig da ? ....fikk dem rimeligere en om jeg hadde bestillt direkte kan man si ! En kompis driver et lite firma som leverer styling og tuning ;) Han ga meg en god deal, men det blir jo likavell noen tusen !

#6351  av jumbo

Grunnen til at jeg spør er jo helt enkelt for å finne et fornuftig sted å handle fra den dagen det skulle bli aktuelt for min egen del...

#6353  av Erlend

Stor sjanse for at du ser meg på Våler Jumbo, men jeg vet ikke helt sikkert enda...må jeg ta med balltre hvis jeg kommer? :wink:

#6357  av jumbo

Nei det trenger du ikke, fordi det ikke hjelper deg allikevel! :twisted:

#6359  av Erlend

Tror nesten jeg må revurdere oppfatningen min av MR2-førere som vennligsinnede :lol:
Neida, gleder meg til Våler jeg! Selv om jeg kanskje havner på sykehuset etterpå :cry:

#6366  av erling

Erlend skrev:Tror nesten jeg må revurdere oppfatningen min av MR2-førere som vennligsinnede :lol:
Neida, gleder meg til Våler jeg! Selv om jeg kanskje havner på sykehuset etterpå :cry:
Du trenger ikke være redd MR2-førere, men pass deg for elefanter. Eventuellt personer med elefanttryne. Bilde

#6375  av jumbo

Denne trenger jeg vel ikke kommentere engang!

Eh. Opps. :oops: