TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Søndag 16 mars blir det "treff"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6768  av chris

Jeg skal etter planen være med også :)

#6777  av Christian

Da er vi 5 som jeg veit om....håper det er mange jeg ikke veit om :)

Bose : Skal du være med eller hva ble det til?

#6782  av bose

Jepp,jeg blir med vettu. Tar muligens bussen til Oslo. Men må kanskje bli plokket der bussen stopper.Men vet ikke helt hvor det er. Det er Time Expressen.

#6783  av jumbo

TimeExpressen stopper i Vika og på sentralbanen (bussterminalen).

Jeg er i Oslo fra 12-tida fram til det er tiden for å dra mot Alnabru. Kan godt plukke deg med (hvis ikke Christian insisterer, da) :mrgreen:

#6786  av Christian

Skal nok greie meg jeg... :)
Har en kamerat som er litt gira på å få være med, så om det er greit blir vi en til. Han påstår hardnakka at så snart huslånet er refinansiert, blir det mr2. (mk1)

Vi får se hva Mr.Two sier.

#6788  av jumbo

Da er hvertfall passasjerplass ingen hindring. Ettersom jeg skal rote noen timer i Oslo uansett, er det null problem for min del å plukket med bosset...

* DUKKE *

#6791  av chris

Om ikke fruen skal være med nedover, så kan jeg sikkert plukke deg opp også :) Hun har ikke bestemt seg ennå.

#6879  av arild

Jeg blir også med!

#6883  av jumbo

Flott Arlid!

Minner om at all esom skal være med sender påmelding i en PM til Mr.Two

#7116  av bose

Morra mi sier at jeg må ta med onkelen min hvis jeg skal være med.Regner med hans oxo vill kjøre litt. :)

#7120  av chris

Vet dere.. jeg frykter for at jeg egentlig bør trekke meg fra den greia på søndag. Jeg er på flyttefot, skal være ute av kåken i løpet av neste uke, og bør bruke helga til å pakke etc. :cry: :cry:

#7154  av jumbo

Synd og skam!

Hva har vi sagt om å la kjerringa kommandere deg rundt på denne måten?

#7162  av chris

Hehe! Vel, hun har faktisk ingenting med det å gjøre :P

#7163  av jumbo

...sier'm alle! :P

#7170  av Dalan

chris skrev:Hehe! Vel, hun har faktisk ingenting med det å gjøre :P
hehe, kan høre 40 hester'n dras i gang p.g.a. utmattelse av all roinga ;)
:mrgreen: