TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikk-threaden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#79148  av RedCelica

@lpher skrev:
RedCelica skrev: Hehe, si ikke det. Har ikke noe profft anlegg selv.
Hihi :) Enda nei? :D Alt til sin tid vettu :D

@lpher
Joda, skal få meg et skikkelig et en gang. Har du et godt tilbud? Finner jeg et rimelig bra annlegg til rundt 5000? Isåfall, hva? BILDE!

#79149  av RedCelica

@lpher skrev:

@lpher
Joda, skal få meg et skikkelig et en gang. Har du et godt tilbud? Finner jeg et rimelig bra annlegg til rundt 5000? Isåfall, hva? BILDE! Tenkte selv på noe Denon...

#79150  av @lpher

RedCelica skrev: Joda, skal få meg et skikkelig et en gang. Har du et godt tilbud? Finner jeg et rimelig bra annlegg til rundt 5000? Isåfall, hva? BILDE! Tenkte selv på noe Denon...
Chris? Du som er på jobb og greier....? :D

@lpher

#79156  av chris

RedCelica skrev:
@lpher skrev:

@lpher
Joda, skal få meg et skikkelig et en gang. Har du et godt tilbud? Finner jeg et rimelig bra annlegg til rundt 5000? Isåfall, hva? BILDE! Tenkte selv på noe Denon...
hva er det du trenger da? komplett anlegg eller bare deler? cdspiller? sub? kabler? hva slags musikktype spiller du mest av? osv. :)

#79182  av RedCelica

Spiller masse bass. Trenger god bass. Leter etter komplett anlegg.

#79209  av jumbo

Jeg er ingen rasist, men fikser ikke negere med saggebukse og 10 kilo juggel, bedre kjent som rap :D

Ellers er jeg ganske altetende, bare det ikke har vært spilt på MTV siste 5 år :shock:

#79210  av Oas

2pac,går aldri lei han ass :wink:

#79244  av GT_rider

Alt går i grisen.... Nesten.. Ikke klassisk, opera. Kan til en viss grad styre meg for den tyngste delen av metal.
U2, REM, Madrugada,Lene Marlin, + mye mye mer er å foretrekke. Foskjellig musikk til de ulike tidene på døgnet. Kan ikke høre balader klokka 6-halv7 om morgenen. Da må jeg ha noe å våkne på.

To be quite honest....ANY kind of music will do...så lenge det spilles på ett BRA annlegg!
@lpher

Like mange definisjoner på ett bra anlegg, som det finnes folk i Kina.. Noen synes det holder å bruke, si 5lapper, så er de fornøyd. Mens andre lett kan bruke 100lapper... Og likevel ikke være fornøyd :D

#79290  av chris

RedCelica skrev:Spiller masse bass. Trenger god bass. Leter etter komplett anlegg.
vi må vel se om vi klarer å skrape sammen noe da ;)

får ta en liten prat med @lpher når han kommer på jobb igjen, og se hva slags tilbud vi kan hoste opp til deg ;)

#79342  av RedCelica

chris skrev:
RedCelica skrev:Spiller masse bass. Trenger god bass. Leter etter komplett anlegg.
vi må vel se om vi klarer å skrape sammen noe da ;)

får ta en liten prat med @lpher når han kommer på jobb igjen, og se hva slags tilbud vi kan hoste opp til deg ;)
:D

#79343  av RedCelica

jumbo skrev:Jeg er ingen rasist, men fikser ikke negere med saggebukse og 10 kilo juggel, bedre kjent som rap :D
Nå drar du alt under en kam. For det første; Er ikke bare svarte som rapper. For det andre finnes det så sinnsykt masse rap. Mange under-genrer. Horror Rap, Gangsta rap, Gore rap, freestyle....OSV

#79346  av jumbo

RedCelica skrev:
jumbo skrev:Jeg er ingen rasist, men fikser ikke negere med saggebukse og 10 kilo juggel, bedre kjent som rap :D
Nå drar du alt under en kam. For det første; Er ikke bare svarte som rapper. For det andre finnes det så sinnsykt masse rap. Mange under-genrer. Horror Rap, Gangsta rap, Gore rap, freestyle....OSV

Sa da slettes ikke at alle svarte rapper :P bare sa at jeg ikke liker den musikken :P Og for meg er rap rap.... hater alt som er rap, uansett underkategori :D

#79351  av RedCelica

Det var fordi du skrev;fikser ikke negere med saggebukse og 10 kilo juggel, bedre kjent som rap. Negere med saggebukse=rap for deg. Det måtte kommenteres. Du har ikke hørt all rap, så du kan ikke si slikt.

#79375  av celicat23

Hører på alt - utenom klassisk, jazz, og homse musikk som outkast, backstreet boys, brian mc.bøgen o.l.

Hvis noen kan kutte strupen på alle i outkast og filme det, så betaler
jeg gjerne for den video'n.

u2, snow patrol, keane, metallica, system of a down, drowning pool, anastacia, etc etc etc, diverse rap, trance/dance, drum'n'bass...
Masse rart :)

#79376  av RedCelica

Jeg liker selv Keane, men de er enormt mye mer homsete enn Outkast. Hva er forresten galt med homser?

Offtopic: Hva synes dere om underskriften min? :D