en av 3S-GTE verdens tidligere misforståelser:
Folk så 100% duty-cycle på injektorene ved allt over 12-13psi på 2. gen 3S-GTE og trodde at bensinssystemet da jobbet maks. Grensen er nok litt høyere på 3. gen.
Sannheten er at ECU setter 100% duty cycle ved det trykket uansett behov hvilket fører til at motoren drukner totalt i bensin..
...så du får nok ordne et vis å kontrollere den bensinen på, unichip er nok en bra løsning om du ikke har tenkt å satse maks senere..
ellers så er 0.6 bar med VSV aktiv for lite trykk på 3. gen motor så jeg tror ikke denne var aktiv da? Men allt dette vet du jo..
så, hvordan få justert effekten for godkjenning nå da, når du får 238hk med kun 0.6?
Folk så 100% duty-cycle på injektorene ved allt over 12-13psi på 2. gen 3S-GTE og trodde at bensinssystemet da jobbet maks. Grensen er nok litt høyere på 3. gen.
Sannheten er at ECU setter 100% duty cycle ved det trykket uansett behov hvilket fører til at motoren drukner totalt i bensin..

...så du får nok ordne et vis å kontrollere den bensinen på, unichip er nok en bra løsning om du ikke har tenkt å satse maks senere..
ellers så er 0.6 bar med VSV aktiv for lite trykk på 3. gen motor så jeg tror ikke denne var aktiv da? Men allt dette vet du jo..

så, hvordan få justert effekten for godkjenning nå da, når du får 238hk med kun 0.6?
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet