@lpher skrev:gs300 skrev:
de blitz potten syns jeg ser så stor ut. er vel 4.5" . holder på og leite så får se hva som kommer på.
Du er inne på noe dær ja...men lyden av Nür Spec'en er bare helt nydelig! 
gs300 skrev:
skal lakkere om de tre farga platene i bilen. får se hva som skjer me det andre. har ikke bestemmt enda.
Åssen plater er det du tenker på?
gs300 skrev:
har veldig lyst og lakkere om bilen i candy blue:D:D:D
Blå biler ER kjappere!
gs300 skrev:
bremser finnes det nok av, så det får vi se i vinter om jeg bytter. utseende som teller.
Ahh...lite som slår mkIV bremsene som oppgardering på GS300 iforholdet pris/ytelse
Benytt originale mkIV TT Calipper med større skiver...så vil det se gromt ut....
gs300 skrev:
så alt jeg jør me bilen, er for
og får den til og se mer sportslig ut.
I hear ya 
gs300 skrev:
bare senkinga gjort seg utrulig mye, jeg har noen h&r fjærer ligganes som senker 40/30.
Har du bilder av bilen med H&R'ene på?
gs300 skrev:
de planene jeg har for bilstereoen, er og støyype om koffertlokket . skal felle høytallere inn og skjermer.
Spiller, sub etc. da?
Har ikke hørt lyden av de pottene. er det ei potte eller 2 potter ?
de tre panelene som er på dørene og imidkonsollen.
blåe biler er fine biler:D
har du noen linker til de bremsene du snakker om? finn man dem på ebay?
har ingen bilder av bilen me h&r fjærene . . .er du interesert i dem?
spiller jeg har i bilen er alpine sin ivad310, har 2 stk 4 kanala alpine f409 og mrv 1507 til subban. subban er seas lotus sine 12". er ikke subban som trykker mest, men funker veldig bra til det jeg er ute etter. Klar LYD:D så har jeg
seas høytallere i dørene og diskanter , og Det funker utmerket til mitt bruk. Har bygget anlegget for at det skal spille reinest mulig, og det syns jeg at jeg har fått godt til:)