TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har gs300 her?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #300573  av @lpher

gs300 skrev:
@lpher skrev:Nice :) Bilder av interiøret da?
det er enda helt orginalt. men små modifikasjoner kommer ettervært.

på mandag får jeg nye hovedlykter:) legger ut bilder når jeg får dem;D

Cool...hva slags lykter er det du skal bytte til da?
 #300603  av gs300

Legger ut bilder når jeg får dem;D
 #300679  av gs300

legger ut et bilde jeg fant på ebay. ser helt likens ut.
Vedlegg
hlpks-gs30097ccfl-hid-cb.jpg
hlpks-gs30097ccfl-hid-cb.jpg (181.42 kiB) Vist 3441 ganger
 #300736  av @lpher

gs300 skrev: <alpine forsterkera og seas høytallere.
Hva slags alpine forsterkere og seas høytalere er det du har da?
gs300 skrev: div planer jeg har for bilen er .

<Ny lakk/farge
Why? ...og i hvilken farge? :)
gs300 skrev: <trekke om interiøret.
I tofarge eller?
gs300 skrev: <Ny eksos. noen som kan hjelpe meg me eksos. vil ha litt mer bromming:)
Finnes plenty av grompotter til GS300...en av mine favoritter...rent lydmessig er Blitz NÜR Spec...
gs300 skrev: <nye bremser. slissa holborra.
Få tak i mkIV Supra TT bremser foran da? De passer jo rett på ;)
gs300 skrev: <litt ombygging av bilstereoen.
Hva er planen da?
 #300741  av gs300

@lpher skrev:
gs300 skrev: <alpine forsterkera og seas høytallere.
Hva slags alpine forsterkere og seas høytalere er det du har da?
gs300 skrev: div planer jeg har for bilen er .

<Ny lakk/farge
Why? ...og i hvilken farge? :)
gs300 skrev: <trekke om interiøret.
I tofarge eller?
gs300 skrev: <Ny eksos. noen som kan hjelpe meg me eksos. vil ha litt mer bromming:)
Finnes plenty av grompotter til GS300...en av mine favoritter...rent lydmessig er Blitz NÜR Spec...
gs300 skrev: <nye bremser. slissa holborra.
Få tak i mkIV Supra TT bremser foran da? De passer jo rett på ;)
gs300 skrev: <litt ombygging av bilstereoen.
Hva er planen da?

de blitz potten syns jeg ser så stor ut. er vel 4.5" . holder på og leite så får se hva som kommer på.

skal lakkere om de tre farga platene i bilen. får se hva som skjer me det andre. har ikke bestemmt enda.

har veldig lyst og lakkere om bilen i candy blue:D:D:D

bremser finnes det nok av, så det får vi se i vinter om jeg bytter. utseende som teller. så alt jeg jør me bilen, er for
og får den til og se mer sportslig ut. bare senkinga gjort seg utrulig mye, jeg har noen h&r fjærer ligganes som senker 40/30.

de planene jeg har for bilstereoen, er og støyype om koffertlokket . skal felle høytallere inn og skjermer.
 #300774  av @lpher

gs300 skrev: de blitz potten syns jeg ser så stor ut. er vel 4.5" . holder på og leite så får se hva som kommer på.
Du er inne på noe dær ja...men lyden av Nür Spec'en er bare helt nydelig! :D
gs300 skrev: skal lakkere om de tre farga platene i bilen. får se hva som skjer me det andre. har ikke bestemmt enda.
Åssen plater er det du tenker på?
gs300 skrev: har veldig lyst og lakkere om bilen i candy blue:D:D:D
Blå biler ER kjappere! :mrgreen:
gs300 skrev: bremser finnes det nok av, så det får vi se i vinter om jeg bytter. utseende som teller.
Ahh...lite som slår mkIV bremsene som oppgardering på GS300 iforholdet pris/ytelse ;) Benytt originale mkIV TT Calipper med større skiver...så vil det se gromt ut....
gs300 skrev: så alt jeg jør me bilen, er for
og får den til og se mer sportslig ut.
I hear ya ;)
gs300 skrev: bare senkinga gjort seg utrulig mye, jeg har noen h&r fjærer ligganes som senker 40/30.
Har du bilder av bilen med H&R'ene på?
gs300 skrev: de planene jeg har for bilstereoen, er og støyype om koffertlokket . skal felle høytallere inn og skjermer.
Spiller, sub etc. da?
 #300786  av gs300

@lpher skrev:
gs300 skrev: de blitz potten syns jeg ser så stor ut. er vel 4.5" . holder på og leite så får se hva som kommer på.
Du er inne på noe dær ja...men lyden av Nür Spec'en er bare helt nydelig! :D
gs300 skrev: skal lakkere om de tre farga platene i bilen. får se hva som skjer me det andre. har ikke bestemmt enda.
Åssen plater er det du tenker på?
gs300 skrev: har veldig lyst og lakkere om bilen i candy blue:D:D:D
Blå biler ER kjappere! :mrgreen:
gs300 skrev: bremser finnes det nok av, så det får vi se i vinter om jeg bytter. utseende som teller.
Ahh...lite som slår mkIV bremsene som oppgardering på GS300 iforholdet pris/ytelse ;) Benytt originale mkIV TT Calipper med større skiver...så vil det se gromt ut....
gs300 skrev: så alt jeg jør me bilen, er for
og får den til og se mer sportslig ut.
I hear ya ;)
gs300 skrev: bare senkinga gjort seg utrulig mye, jeg har noen h&r fjærer ligganes som senker 40/30.
Har du bilder av bilen med H&R'ene på?
gs300 skrev: de planene jeg har for bilstereoen, er og støyype om koffertlokket . skal felle høytallere inn og skjermer.
Spiller, sub etc. da?

Har ikke hørt lyden av de pottene. er det ei potte eller 2 potter ?

de tre panelene som er på dørene og imidkonsollen.

blåe biler er fine biler:D

har du noen linker til de bremsene du snakker om? finn man dem på ebay?
har ingen bilder av bilen me h&r fjærene . . .er du interesert i dem?

spiller jeg har i bilen er alpine sin ivad310, har 2 stk 4 kanala alpine f409 og mrv 1507 til subban. subban er seas lotus sine 12". er ikke subban som trykker mest, men funker veldig bra til det jeg er ute etter. Klar LYD:D så har jeg
seas høytallere i dørene og diskanter , og Det funker utmerket til mitt bruk. Har bygget anlegget for at det skal spille reinest mulig, og det syns jeg at jeg har fått godt til:)
 #300943  av gs300

ÅÅÅÅ. no ligg lyktene på posten sin omlastingsterminal. fan, får dem ikke for imorra, hehe,
Glæder meg til og se hvordan dem ser ut:D:D:D:D:D

eller nokka nytt folkens?
 #300965  av @lpher

gs300 skrev: Har ikke hørt lyden av de pottene.
Fant ingen video av dem på en GS...men jeg fant en omfattende video av en NA Supra med Nür Spec på...som er noenlunde identisk med GS300...HØR hele videoen! :D (med og uten innsats!)

EDIT: Fant en liten GS300/Blitz video her: http://www.clublexus.com/gallery/data/5 ... re_117.mpg
gs300 skrev: er det ei potte eller 2 potter ?
Er to potter det ja:
http://clublexus.com/forums/showthread. ... tz+exhaust
gs300 skrev: de tre panelene som er på dørene og imidkonsollen.
Ahh...hva ser du for deg av farge da?
gs300 skrev: blåe biler er fine biler:D
Yepp :D
gs300 skrev: har du noen linker til de bremsene du snakker om? finn man dem på ebay?
http://clublexus.com/forums/showthread. ... =supra+bbk
gs300 skrev: har ingen bilder av bilen me h&r fjærene . . .er du interesert i dem?
Tja...kommer ann på hvor mye de senker og hvor langt de har gått det da ;)
gs300 skrev: spiller jeg har i bilen er alpine sin ivad310
Bra spiller det da...men du burde jo hatt en 2-DIn spiller da ;)
gs300 skrev: har 2 stk 4 kanala alpine f409 og mrv 1507 til subban. subban er seas lotus sine 12". er ikke subban som trykker mest, men funker veldig bra til det jeg er ute etter. Klar LYD:D
Nice...
gs300 skrev: så har jeg seas høytallere i dørene og diskanter , og Det funker utmerket til mitt bruk.
Komponent sett foran og coax bak eller?
gs300 skrev: Har bygget anlegget for at det skal spille reinest mulig, og det syns jeg at jeg har fått godt til:)
cool
 #300966  av @lpher

gs300 skrev:ÅÅÅÅ. no ligg lyktene på posten sin omlastingsterminal. fan, får dem ikke for imorra, hehe,
Glæder meg til og se hvordan dem ser ut:D:D:D:D:D

eller nokka nytt folkens?
Nice...slæng dem på i morra og post bilder ASAP! :D
 #300985  av gs300

@lpher skrev:
gs300 skrev: Har ikke hørt lyden av de pottene.
Fant ingen video av dem på en GS...men jeg fant en omfattende video av en NA Supra med Nür Spec på...som er noenlunde identisk med GS300...HØR hele videoen! :D (med og uten innsats!)

EDIT: Fant en liten GS300/Blitz video her: http://www.clublexus.com/gallery/data/5 ... re_117.mpg
gs300 skrev: er det ei potte eller 2 potter ?
Er to potter det ja:
http://clublexus.com/forums/showthread. ... tz+exhaust
gs300 skrev: de tre panelene som er på dørene og imidkonsollen.
Ahh...hva ser du for deg av farge da?
gs300 skrev: blåe biler er fine biler:D
Yepp :D
gs300 skrev: har du noen linker til de bremsene du snakker om? finn man dem på ebay?
http://clublexus.com/forums/showthread. ... =supra+bbk
gs300 skrev: har ingen bilder av bilen me h&r fjærene . . .er du interesert i dem?
Tja...kommer ann på hvor mye de senker og hvor langt de har gått det da ;)
gs300 skrev: spiller jeg har i bilen er alpine sin ivad310
Bra spiller det da...men du burde jo hatt en 2-DIn spiller da ;)
gs300 skrev: har 2 stk 4 kanala alpine f409 og mrv 1507 til subban. subban er seas lotus sine 12". er ikke subban som trykker mest, men funker veldig bra til det jeg er ute etter. Klar LYD:D
Nice...
gs300 skrev: så har jeg seas høytallere i dørene og diskanter , og Det funker utmerket til mitt bruk.
Komponent sett foran og coax bak eller?
gs300 skrev: Har bygget anlegget for at det skal spille reinest mulig, og det syns jeg at jeg har fått godt til:)
cool

Sataan. unnskyld språket, men den lyden va jo råååå, og utseende va jo rått:D:D:D har du vurdert dem?

det panelan har jeg vurdert og pusse dem ned, og spraye dem svart, eller slik at det blir tremønster me svart farge:

de fjærn er bare montert på og tatt av. prøvde dem bare på, for og se hvordan det blei, men jeg fikk justerbare senkesette dagen etterpå, så monterte det på me en gang,. så har faktisk bare kjørt 20meter me de h&r fjærn. ut i hagen og inn i garasjen igjen..

i ettertid angrer jeg på at jeg kjøpte iva-d310. tenkte meg ikke om når jeg kjøpte den. men om jeg får solgt den blir det
2-din.

fikk du tatt noen bilder av bilen din?
 #301068  av @lpher

gs300 skrev: Sataan. unnskyld språket, men den lyden va jo råååå, og utseende va jo rått:D:D:D har du vurdert dem?
Jeg hadde Blitz Nür Spec på Supran...og jeg selvfølgelig vurdert dem på GS'n :D
gs300 skrev: det panelan har jeg vurdert og pusse dem ned, og spraye dem svart, eller slik at det blir tremønster me svart farge:
Ahh...du vet det finnes ett omtrent sånn sett originalt?
gs300 skrev: de fjærn er bare montert på og tatt av. prøvde dem bare på, for og se hvordan det blei, men jeg fikk justerbare senkesette dagen etterpå, så monterte det på me en gang,. så har faktisk bare kjørt 20meter me de h&r fjærn. ut i hagen og inn i garasjen igjen..
Ahh...hmm...jeg har jo senkesett på jeg også..men jeg synes det senker bittelittegranne for lite...
gs300 skrev: i ettertid angrer jeg på at jeg kjøpte iva-d310. tenkte meg ikke om når jeg kjøpte den. men om jeg får solgt den blir det
2-din.
Ikke noe porblem å selge en sånn spiller brukt nei ;)
gs300 skrev: fikk du tatt noen bilder av bilen din?
Jeg får se hva jeg får til i helga...har vært litt mye foreldremøter, vanlige jobbmøter etc denne uka ;)
 #301104  av gs300

Hvor får man kjøpt nurb spc eksosanlegget? og hva er pris på det?