TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥tt meg is200!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #292698  av lexus Sondre

liten update=) er så stille på forumet her for tiden=(
da har lyktene fått svart innmat! meget fornøyd med resultatet.
grøftelysene står for tur:P

venter også på coilovers. er bestilt!
Vedlegg
DSC00031.JPG
DSC00031.JPG (515.77 kiB) Vist 2232 ganger
DSC00030.JPG
DSC00030.JPG (711.98 kiB) Vist 2224 ganger
 #292699  av QuiNlan

Ser veldig bra ut. :) Skal ikke nekte for at det er litt lite liv på lexussiden nei :)
 #292701  av pekle

I motsetning til enkelte andre merker så funker stort sett Lexus, så da brukar vi sjølvsagt tid på å faktisk kjøre bilen heller enn å leite etter reparasjonstips på nett ;)
 #292703  av QuiNlan

lexus Sondre skrev:liten update=) er så stille på forumet her for tiden=(
da har lyktene fått svart innmat! meget fornøyd med resultatet.
grøftelysene står for tur:P

venter også på coilovers. er bestilt!
Er det angeleyes du har rundt reflektorene? Eller bare noe som ligner?
 #292711  av lexus Sondre

du ser nok riktig ja=) fant at jeg ville prøve det! til noens skrekk og gru hos "lexusfolket"
lyste sinnsykt sterkt og fint sammen med xenon i grøftlysa!
MEN så lenge det varte. den ene "omformerboksen" til engeløyene svidde seg etter ett par timers bruk=( så funker kun de inerste. har sendt inn klage. da jeg gjorde alt etter bruksanvisningen. kan slenge ut ett bilde.
 #292714  av lexus Sondre

sånn:P
Vedlegg
DSC00033.JPG
DSC00033.JPG (719.72 kiB) Vist 2228 ganger
 #292732  av larspronne

helt enig - er dønn stille her inne - så bra tiltak å starte en tråd med litt bilder!

ser bra ut BTW! alltid likt mørke lykter veldig godt, men ikke riktig helt tort å putte dem i ovnen selv...

følg med i løpet av den neste uken, da legger jeg ut en masse bilder av endel mods jeg har fått gjort i løpet av våren!

brom brom! ;)
 #292744  av QuiNlan

lexus Sondre skrev:du ser nok riktig ja=) fant at jeg ville prøve det! til noens skrekk og gru hos "lexusfolket"
lyste sinnsykt sterkt og fint sammen med xenon i grøftlysa!
MEN så lenge det varte. den ene "omformerboksen" til engeløyene svidde seg etter ett par timers bruk=( så funker kun de inerste. har sendt inn klage. da jeg gjorde alt etter bruksanvisningen. kan slenge ut ett bilde.
Dang det med den ytterste ringen. Håper du får nytt sett. Har selv et sett liggende, som jeg kommer til å putte inn etterhvert, de er neonblå btw, noe jeg tror vil stå i stil til xenonlysene som kommer inn etterhvert. Syns IS200 ser frekk ut med angeleyes jeg. Støtter deg der! :)
 #292760  av lexus Sondre

ja, håper det. ok, det var godt og høre at det ikke bare var meg:P bilen blir litt mer sint ja=)
synes også lykta blir finere med ringene rundt. veit ikke hvorfor, men bare sammenlingte med noen bilder istad.
er jo litt gøy når man gjør litt forskjellige ting med bilene=)
 #292780  av lexus Sondre

slenger ut litt fler pics jeg:P
vaksa og "gnikka" litt idag=)
Vedlegg
DSC00036.JPG
DSC00036.JPG (676.94 kiB) Vist 2222 ganger
DSC00037.JPG
DSC00037.JPG (689.81 kiB) Vist 2227 ganger
DSC00039.JPG
DSC00039.JPG (645.01 kiB) Vist 2226 ganger
DSC00042.JPG
DSC00042.JPG (625.64 kiB) Vist 2226 ganger
DSC00043.JPG
DSC00043.JPG (725.56 kiB) Vist 2225 ganger
 #292824  av lexusmann

Nydelige biler...Har du fått vite når du får svar på klagen, Sondre?om den omformeren, mener jeg...
 #292870  av lexus Sondre

takk=)
ja=) fikk svar. han skulle sende ny boks med en gang. var ikke noe problem!
 #292872  av Syns

Utrolig pent med svart innmat i lyktene. Vurderer sterkt å gjøre det samme selv. Angeleyes er også oppe til vurdering, synes det passer bra til bilen :D Hvor handlet du fra?
 #292909  av lexus Sondre

gjør seg veldig det=) skal få tatt gøftelysene også. blir mer helhet.
kjøpte de på http://www.norvatio.no. ikke helt fornøyd med passformen men.
 #293011  av galx

Kuult ! Ser du har bakt litt i ovnen. Flott at du tok initiativet til å modde frontlyktene :D
Bilen blir såååå mye sintere med mørk innmat. Fikk du det tett ? Da tenker jeg på fukt på innsiden av glasset når det regner/vasker bilen eller er fuktig ute.. Lett å ikke få det helt tett :| :|