TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har Sharif "mistet" retten til Ã¥ eie Koenigsegg?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#200168  av sindrejl

vet ikke jeg hvor "positiv" reklame dette er for sharif da det virker som relativt mange ser på ham som en totalt dust etter dette. Uansett om han er det eller ikke vet jeg nå iallefall at mange ser det slik.

#200169  av Kilgallon

helt riktig..er ikke noen god reklame for hans firma, når han står fram i media som en motbydelig millionærklyse som skryter av det..

#200218  av MagnusM

Mener å huske at jeg leste på na24 at han solgte bilen for det han kjøpte den for. Men skal ikke si det for sikkert da. Finner ikke artikkelen igjen(men jeg har ikke lagt så veldig mye innsats i å finne den).

#200269  av chris

Kilgallon skrev:helt riktig..er ikke noen god reklame for hans firma, når han står fram i media som en motbydelig millionærklyse som skryter av det..
For å si det sånn.. jeg kommer ikke til å bli funnet i den dekksjappa hans. Da betaler jeg heller litt ekstra og kjøper et annet sted.

#200280  av Pgus

chris skrev:
Kilgallon skrev:helt riktig..er ikke noen god reklame for hans firma, når han står fram i media som en motbydelig millionærklyse som skryter av det..
For å si det sånn.. jeg kommer ikke til å bli funnet i den dekksjappa hans. Da betaler jeg heller litt ekstra og kjøper et annet sted.
Det skjønner jeg ikke...

Heller kjøpe billige dekk hos en som skryter av at han tjener penger på det, enn å handle dyre dekk av en som klager over at han ikke tjener på dekkene (og lyver)

Any way. sist jeg kjøpte dekk var dekkonline.com billigere en Sharif
Sist redigert av Pgus den 30 sep 2006 18:41, redigert 1 gang totalt.

#200369  av defred

Nei dette blir for dumt, dette begynner jo og dreie seg om rasisme! Samme om mannen er mørkhudet, det er ikke derfor jeg har kritisert kjøringen hans. Personlig ville jeg ledd like mye av kjøringen hans uannsett hudfarge.

#200373  av celicat23

Var mange i bil miljøene som visste hvem Tommy var før, siden han skaffet store felger til små priser. Men med alt han har gjort nå, så vet til og med de gamle kjerringene på jobben hvem han er - og mer viktig: hva han selger. Hvis noen er i tvil om han har gjort en bra PR jobb, så burde de gå skolen om igjen eller noe...

Hadde det ikke vært for han ville vi fortsatt måtte betalt langt over det dobbelte av hva sharif tar for felger & dekk hos disse latterlige norske forhandlerene. Så i min bok er Tommy helt toppers!

#200394  av jumbo

celicat23 skrev:Hadde det ikke vært for han ville vi fortsatt måtte betalt langt over det dobbelte av hva sharif tar for felger & dekk hos disse latterlige norske forhandlerene. Så i min bok er Tommy helt toppers!
Absolutt enig. Digger grundere som får til business på den måten han har gjort - til forbrukernes gode, uansett hvor rik han blir personlig, hvor jappete-dustene fyren enn måtte være, eller hvilken hudfarge han har.

Hats off!

#200550  av kennethx

Fjernet noen rasistiske innlegg. Rasistiske yttringer er ikke godtatt på ts-ogn.

#200579  av cameleon

Fyren har gjort det utrolig bra han. Gir all kred til personer som klarer å oppnå noe slik som han. Hvorvidt folk oppfatte han som klysete eller ei får være opp til enkeltindivider å dømme. Dekkforhandlerenes svar på Tony Montana (Scarface). Uten tvil :wink:

#200594  av jumbo

kennethx skrev:Fjernet noen rasistiske innlegg. Rasistiske yttringer er ikke godtatt på ts-ogn.

Hehe, er faktisk overrasket over at media ikke slo opp Sharif's eget utsagn som rasistisk hehe: "Jeg kjørte som en pakkis". Må innrømme at det er vanskelig å ikke trekke på smilebåndet av den fyren hehe, bra selvironi hvertfall :D