TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det er lett for...(Kappkjøring)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21206  av chris

MRQ skrev:
chris skrev:
MRQ skrev:såsantsåsant..
Espen H , i forumet her , skal jo inn i politihøyskolen til vinteren \våren eller.no ..
.
kanskje vi får litt inside information :D :mrgreen:
Enten det, eller så har vi en muldvarp blant oss :mrgreen:
får spandere mange pølser på han fremover :mrgreen:
Er det ikke smultringer de spiser da ? :D

#21207  av MRQuoc

chris skrev:
MRQ skrev:
chris skrev: Enten det, eller så har vi en muldvarp blant oss :mrgreen:
får spandere mange pølser på han fremover :mrgreen:
Er det ikke smultringer de spiser da ? :D
DOnuts , kanskje kanskje .. vet om ett par smultringvogner .. DownTown :mrgreen:

#21294  av sindrejl

chris skrev:
Espen H skrev:selvom jeg ikke alltid kjører helt etter norske fartsgrenser prøver jeg og ha visse prinsipper, som å ikke kjøre forbi uoversiktlige steder f.eks. Kjører man helt gris er det jo nødt til å gå til helvete. Men en del steder kan man kjøre ganske fort, ganske trygt...
Jepp, er STOR forskjell på å kjøre fort og kjøre idiot
Pff.. det sier da ikke mr.blå som blåser opp i media "Mann i 20årene RÅKJØRTE i 130 i 90 sone!! Bør få 10års fengsel minst" eller lignende

#22197  av Mr2 Mk2

chris skrev:Ler av politiets reaksjon også ;)
Jepps,det er vel det det går i...Og jeg kan ikke annet enn å le med dem :lol:

#22218  av mk1 black limited

Første gang jeg ser filmen, og den forbikjøringen i svingen der var ikke helt god, gitt..

#22238  av Erlend

Bombe at det var en BMW, en VW Golf og en Opel Corsa da :P

#22279  av bose

Tysker-shvina samla seg for kappkjøring.Hadde vært kult om Christian la seg ved sden av og bare gjespa mens har dro forbi :D

#22286  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Bombe at det var en BMW, en VW Golf og en Opel Corsa da :P
Det jeg finner artig er at det står følgende "Volkswagen Golf og en BMW med ett svingte ut fra Tangvall. Bilene akselererte kraftig"

Ok en golf akselerer kraftig :shock:

ob blir ikke akkurat imponert da "Samtidig kjørte en tredje bil - en Opel Corsa - forbi politibilen og la seg etter de to kappkjørerne."

WOW en 1,4 corsa legger seg på hjul :roll:
Hehe jaja....

#22295  av sindrejl

vel som du ser på videoen så maksa den opp til 170 og fortere gikk den ikke ;) han hadde nok pedalen klint i bånn den bilen foran polttibiln

#22299  av MR2turbo

he he, måtte le når jeg leste dette :lol: :lol: :
De to bilene kjørte lett fra politibilen, som på det meste var oppe i 176 kilometer i timen i et forsøk på å holde følge med kappkjørerne.

- Jeg var livredd. Det gikk så utrolig fort, sier Andersen.

Corsaen lå hele tiden mellom politibilen og de to bilene i front.
hehe, han var livredd, samtidig var det en Corsa som kjørte like fort som han :mrgreen:

#22306  av Christian

- Jeg var livredd. Det gikk så utrolig fort, sier Andersen.
Hadde blitt seriøst deppa om jeg blei frakjørt av en slik en veit jeg, uansett hva slags bil jeg hadde kjørt :lol:

#22311  av jan-erik

Måtte vært rått å putta en vanvittig motor i en trist gammel Toyota Startlet. Tror folk hadde blitt litt lange i maska når du flisa forbi dem i 200+!

#22324  av chris

Jostein skrev: Ok en golf akselerer kraftig :shock:
Ja, i politiets øyne er en "kraftig aksellerasjon" hvis man når 0-100 innen samme dag... :roll:
Jostein skrev: WOW en 1,4 corsa legger seg på hjul :roll:
Hehe jaja....

Hehe, høres ut som dette gikk FRYKTELIG fort du.. Hadde skjønt det hvis det var de som kjørte en gammel Corsa som var livredd når de kjørte 170. Men i en stor komfortabel bil, sånn som de fleste politibiler er, så er jo seriøst 170 ingen enorm hastighet akkurat.. :roll:

Det er jo bare å dra ut 3.giret på mk2 det :D