TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt medlem.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#13104  av chris

s10ne skrev: Hallo! Overlevd første natta på Oppdal?!
Skal heldigvis ikke være nettene der oppe. Bare dagjobbing for nesten ikkeno penger..
s10ne skrev: Takk for sist ja! Speak for your self mr. drosjegrønn! :mrgreen: Kjører vel ganske så snillt i forhold til deg. Anne derimot - say no more!

Sender du noen av snuttene? Send evt. en og en?
Hehe, som sagt tidligere, man skal ikke oppholde trafikken bak seg ;) Snilt i forhold til meg? Tviler jeg på :D Men ja, Anne overgår oss begge tror jeg :mrgreen:

Kan sende deg/dere snuttene, om du gir meg en mailadresse ;) er vel i underkant av 50 megs, 4 snutter. Skal du ha bildene også eller? :)

#13106  av s10ne

chris skrev:
Skal heldigvis ikke være nettene der oppe. Bare dagjobbing for nesten ikkeno penger..

Stemmer det, du skulle kjøre tilbake hver ettermiddag ja. Likar det å da.

s10ne skrev: Takk for sist ja! Speak for your self mr. drosjegrønn! :mrgreen: Kjører vel ganske så snillt i forhold til deg. Anne derimot - say no more!

Hehe, som sagt tidligere, man skal ikke oppholde trafikken bak seg ;) Snilt i forhold til meg? Tviler jeg på :D Men ja, Anne overgår oss begge tror jeg :mrgreen:

Kan sende deg/dere snuttene, om du gir meg en mailadresse ;) er vel i underkant av 50 megs, 4 snutter. Skal du ha bildene også eller? :)

#13107  av chris

s10ne skrev: Stemmer det, du skulle kjøre tilbake hver ettermiddag ja. Likar det å da.
Jepp, uten tvil ;) Blir vel sånn 8-16 jobb, så og si. Og så går det rykter om at vi får perm (les: fri) onsdag og/eller torsdag.

(Håper ikke resten av gjengen blir sinte fordi vi er litt interne her nå ;) )

#13108  av s10ne

s10ne skrev:
chris skrev:

Stemmer det, du skulle kjøre tilbake hver ettermiddag ja. Likar det å da.

Send bilder også - adressen er: supratt@online.no

#13109  av chris

s10ne skrev: Send bilder også - adressen er: supratt@online.no
Alt er underveis. Tar bare litt tid. Har ikke fått sendt alt til Alfemann ennå. Sprenger vel mailserveren nå :D Ah.. bare 11 utgående mail igjen i kø :P

#13115  av ST205

Velkommen alle nye... Må vel flytte nærmere Tr.heim.... Ser ut som det er der det skjer :D

#13116  av chris

ST205 skrev:Velkommen alle nye... Må vel flytte nærmere Tr.heim.... Ser ut som det er der det skjer :D
Det er her det skjer ja ;)
Og vi er til og med de som klarte å skaffe forumets eneste jente :D

#13118  av erling

chris skrev:
ST205 skrev:Velkommen alle nye... Må vel flytte nærmere Tr.heim.... Ser ut som det er der det skjer :D
Det er her det skjer ja ;)
Og vi er til og med de som klarte å skaffe forumets eneste jente :D
Trodde alle i Barteland kjørte skamsenka Manta iført skinnvest og mokkasiner jeg.. :D:D

Prøv å få lagt ut filmen på nettet da, må jo få sett denne begivenheten. :wink:

Velkommen s10ne, flott med litt "kvinnelig kjøtt" som en så fint sa det tidligere.. :P :P

#13120  av Erlend

Wow, dette må jo feires :) Jente på forumet og greier, så hyggelig! Nei, nå ble jeg glad :D

#13121  av @lpher

erling skrev: Prøv å få lagt ut filmen på nettet da, må jo få sett denne begivenheten. :wink:
Kommer...får se hvem av oss som rekker å uploade de først :)
erling skrev: Velkommen s10ne, flott med litt "kvinnelig kjøtt" som en så fint sa det tidligere.. :P :P
Carefull, så du ikke skremmer a bort nå da! :D

@lpher

#13124  av MRQuoc

:)

#13134  av s10ne

Ikke så lettskremt, sjø! Ellers takk for velkomsten - høres ut som det var ganske så etterlengtet!! Ingen av dere som har damer med bilinteresse da?! Hadde jo vært artig å få med noen flere damer. Føler meg litt ensom. :)

Kanskje klarer vi å få til et nytt treff i Trondheim til helga, f.eks. søndagen om det blir bra vær. Evt. tid og sted vil komme.

#13136  av funkes

Faen så mye risinteresserte folk fra Trondheim det var her da...treff hvem hva hvor? Cruising?

#13139  av MRQuoc

risinteresserte.. eller ris-kokere, eller som meg , risknasker?

btw.. madamen er saab fan.. , så hun tenker jeg ikke på i det hele tatt når det gjelder bilinteressen

#13141  av CelicaTurbo

damen min interesserer seg ikke så mye for biler men gidder ihvertfall å høre på preiket mitt uten å klage :)