ST182 skrev:hehe synes det er helt greit at dama (ML) er med å skrur litt jeg, er jo tross alt hun som har vært bil-mekaniker lærling. Er heller ikke flau over å innrømme at jeg faktisk har lært en god del av henne.
Kjempeflott at jenter også lærer seg å skru litt. 
Som dere ser av bildene til Lilli så finns det jenter som ikke må ha hjelp av gutta for å klare ting.
P.s Jeg og ML synes det var hyggelig å hilse på deg Lilli. 
Kenneth
Hei Kenneth!
Takk for sist!
Ja May Liss er dyktig ho, ei kjempejente...Det er litt godt når en kan lære av hverandre!
Det var kjempekoselig å være sammen med dere, selv om eg var "dett i neso". Vi får ta den mat/øl/vin/karsk-kvelden neste gang...eg gir beskjed god tid i forveien så barnevakt kan ordnes...
Og til deg CelicaTurbo, skjønner hva du mener, men som regel når man skrur sånn i lag "trer" man ut av forholdet og er kompiser...
Eks min og eg konsentrerte oss om forskjellige områder, eg karosseri og interiør, han motor...så vi kunne jobbe en hel kveld uten å "se" hverandre...og vi var flere på verkstede...jobba på hverandres biler...
Så eg må jo bare innrømme at eg kan ikke så mye om motor, men har tenkt lære...litt irriterende at "mekkern" ikke fins som kveldskole/kurs..