TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter kan de ogsÃ¥....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#127284  av chris

Lilli skrev:der Markus og en som heter Morten skrudde på en bil.... :wink:
Min bil eller? :D

#127286  av elino

FireWalk skrev:Jeg syntes bare det er kjekt at jentene kommer etter jeg.. Syntes det er kjipt at bilmiljøet stort sett kun inneholder gutter/menn. Er det noe vi gutta liker på lik linje med biler så er det jo jenter... så hvorfor ikke kombinere de to ? hehe.. jeg skjønner ikke hvorfor mange er så nølende med å la jentene slippe inn i varmen..

jeg syntes det er utelukkende positivt! Jo flere jenter i miljøet jo bedre..
Vi er da tross alt ikke en gjeng med særinger.. :)
Og er det en ting vi jenter liker og er opptatt av, så er det vel gutter.... tenk hvor bra en bilinteressert jente har det på biltreff :D :D :lol:

....har jeg hørt :roll: (gubben har sjelden tid til å sitte foran pcen, men sånn for sikkerhets skyld hehe) :lol:

#127290  av chris

elino skrev: ....har jeg hørt :roll: (gubben har sjelden tid til å sitte foran pcen, men sånn for sikkerhets skyld hehe) :lol:
:mrgreen:

#127294  av Lilli

elino skrev:
FireWalk skrev:Jeg syntes bare det er kjekt at jentene kommer etter jeg.. Syntes det er kjipt at bilmiljøet stort sett kun inneholder gutter/menn. Er det noe vi gutta liker på lik linje med biler så er det jo jenter... så hvorfor ikke kombinere de to ? hehe.. jeg skjønner ikke hvorfor mange er så nølende med å la jentene slippe inn i varmen..

Og er det en ting vi jenter liker og er opptatt av, så er det vel gutter.... tenk hvor bra en bilinteressert jente har det på biltreff :D :D :lol:

....har jeg hørt :roll: (gubben har sjelden tid til å sitte foran pcen, men sånn for sikkerhets skyld hehe) :lol:
Hmmm eg må være litt rar eg da :? ...eg husker alle bilene, men eg kan ikke huske noen gutter....typisk meg...bilene får du med deg men hvem som kjørte.... :wink:

#127297  av Lilli

chris skrev:
Lilli skrev:der Markus og en som heter Morten skrudde på en bil.... :wink:
Min bil eller? :D
Ja din bil...eg likte godt den biledserien du la inn...da ser eg guttene :wink: heller sånne bilder en "bech boys bilder" :wink:

#127337  av FireWalk

elino skrev:

Hehe... ja og dere tror vel ikke jeg reiser på moteshow for å se på de nye fine klærne? :lol:

#127341  av celicat23

Drar du på moteshow? Er ikke det litt sånn...*kremt*...femi? :)

#127344  av FireWalk

celicat23 skrev:Drar du på moteshow? Er ikke det litt sånn...*kremt*...femi? :)
Skal man lære å forstå seg på det motsatte kjønn må man også prøve å leve litt som dem.. :P

Mener du å si at du aldri kunne tenkt deg å sett på en rekke flotte modeller som viser frem nyeste bikini mote altså? :P

#127383  av TheStig

hehe ja faktisk.. modeller er vel generellt sett ganske kjedelige og altfor tynne.. Dama mi derimot :D :D

#127389  av sindrejl

elino skrev:

:roll: :roll: :D :D

#127405  av kennethx

TheStig skrev:hehe ja faktisk.. modeller er vel generellt sett ganske kjedelige og altfor tynne.. Dama mi derimot :D :D
Du satser på at hun ikke sitter å trykker så mye på PC'en heller? :lol:

#127406  av SMT

jeg synes det er kult at jenter hiver seg med på bil-interessen,

drømmen min er å ha ei bilinteressert jente og skruve sammen med :D

huuf. ble vel kanskje litt mye kontaktanonse :lol:

flått dere er med jenter :wink:

#127408  av CelicaTurbo

Det er kjekt med en jente som er bilinteressert, men skru på bilen min vil jeg gjerne gjøre alene eller med kompiser, noen aktiviteter i heimen må man ha for seg selv også :D

#127412  av ST182

hehe synes det er helt greit at dama (ML) er med å skrur litt jeg, er jo tross alt hun som har vært bil-mekaniker lærling. Er heller ikke flau over å innrømme at jeg faktisk har lært en god del av henne. :wink:

Kjempeflott at jenter også lærer seg å skru litt. :)
Som dere ser av bildene til Lilli så finns det jenter som ikke må ha hjelp av gutta for å klare ting.

P.s Jeg og ML synes det var hyggelig å hilse på deg Lilli. :)

Kenneth

#127417  av Lilli

ST182 skrev:hehe synes det er helt greit at dama (ML) er med å skrur litt jeg, er jo tross alt hun som har vært bil-mekaniker lærling. Er heller ikke flau over å innrømme at jeg faktisk har lært en god del av henne. :wink:

Kjempeflott at jenter også lærer seg å skru litt. :)
Som dere ser av bildene til Lilli så finns det jenter som ikke må ha hjelp av gutta for å klare ting.

P.s Jeg og ML synes det var hyggelig å hilse på deg Lilli. :)

Kenneth
Hei Kenneth!
Takk for sist! :D
Ja May Liss er dyktig ho, ei kjempejente...Det er litt godt når en kan lære av hverandre!
Det var kjempekoselig å være sammen med dere, selv om eg var "dett i neso". Vi får ta den mat/øl/vin/karsk-kvelden neste gang...eg gir beskjed god tid i forveien så barnevakt kan ordnes... :)
Og til deg CelicaTurbo, skjønner hva du mener, men som regel når man skrur sånn i lag "trer" man ut av forholdet og er kompiser...
Eks min og eg konsentrerte oss om forskjellige områder, eg karosseri og interiør, han motor...så vi kunne jobbe en hel kveld uten å "se" hverandre...og vi var flere på verkstede...jobba på hverandres biler...
Så eg må jo bare innrømme at eg kan ikke så mye om motor, men har tenkt lære...litt irriterende at "mekkern" ikke fins som kveldskole/kurs.. :wink: