TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Der røk lappen gitt =/

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#125520  av Celica_t18

Hensikten med denne tråden var heller ikke å få folk til å syns synd på m eg...

Så det gjør meg inget.....
Men bare jeg har skremt en eller to her fra å gjøre samme feilen....så er det jo verdt det!

Og om dere dømmer meg som person pga dette, så er det deres valg. Dere kjenner meg ikke, og jeg tar meg ikke så veldig nær av det.

Men som sagt.... alle tilbakemeldinger er velkommene....

#125570  av Gjertsen

Slikt som dette kan skje hvem som helst!
Hvor mye tenker du etter på søndagen da du var på fest på lørdagen og tok din siste drink kl 03.00 eller kanskje du var på nashpield og holdt ut til 05.00 ?
Hvorfor setter du deg i bilen for å kjøre til nærmeste Burgersjappe dagen etter rundt 16 tiden for å hive i deg litt junk?
Mest sannsynelig har man alkohol i blodet da og!
For ikke å snakke om hvor redusert man er!

Jeg har mista lappen før, som sikkert MAAAAANGE av dere andre her også har gjort.
Jeg kjørte for fort med snuten på slep, heldigvis møtte jeg ingen biler eller personer som gikk i veien! Hvor jævlig ting kan gå er helt ufattelig! Drepe ett uskydlig menneske! hvor jævlig er ikke det?
Jeg er glad jeg ble tatt av politiet og fikk 6mnd uten lappen og 6000 i bot.
Jeg har lært, og om jeg ikke hadde blitt tatt der, så ville jeg kanskje ha skadet meg selv eller andre i den tiden pga da kjørte jeg GRIS!! :(
Vi kan alle forandre oss!

Jeg trur og håper av Celica_t18 her har lært og ALDRI vil gjenta denne hendelsen.

Så til dere andre, kjøre med fornuft, enten dere er påvirket av alkohol,dop eller kjærlighet!
Å kjøre i dagens trafikk krever 100% av konsentrasjonen din.
Skal ikke mange sekundene til før det smeller!!

Tut og kjør.

#125609  av Remi

den her diskusjon blei bare merkelig... umoden utalelse greit skal ikke drege det her no lenger STOPP DÆR. pass opp nor du skal plukke opp såpa da :wink:

#125624  av Maverick

Celica_t18 skrev:Hensikten med denne tråden var heller ikke å få folk til å syns synd på m eg...

Så det gjør meg inget.....
Men bare jeg har skremt en eller to her fra å gjøre samme feilen....så er det jo verdt det!

Og om dere dømmer meg som person pga dette, så er det deres valg. Dere kjenner meg ikke, og jeg tar meg ikke så veldig nær av det.

Men som sagt.... alle tilbakemeldinger er velkommene....
Var aldri meningen å virke dømmende, du er sikkert en kjempetype :)

Men jeg har som sagt vært borti ulykker grunnet kjøring i alkorus, og får vondt i ryggraden når jeg ser slikt ..
Men nok en gang, det var ikke meningen å virke fordømmende ..

#125640  av Anders gullstein

Hvorfor skulle du ut å kjøre akkurat da?

#125647  av grimfer

Celica t18 gjorde en feil, han innrømmer det, innser det og skylder ikke på noen andre enn seg selv. Han tar straffen og står for det han har gjort.

Tror faktisk ikke det er så mye poeng i å utøse sine frustrasjoner over alle fyllekjørere på han.

Jeg velger å si det slik:

Jeg tror ikke jeg selv noen gang kommer til å fyllekjøre. Skulle inderlig ønske at ingen andre gjorde det.
Jeg er glad for alt som blir forandret til det bedre, så jeg ønsker lykke til til celica t18.

#125699  av Magne

grimfer skrev:Celica t18 gjorde en feil, han innrømmer det, innser det og skylder ikke på noen andre enn seg selv. Han tar straffen og står for det han har gjort.

Tror faktisk ikke det er så mye poeng i å utøse sine frustrasjoner over alle fyllekjørere på han.

Jeg velger å si det slik:

Jeg tror ikke jeg selv noen gang kommer til å fyllekjøre. Skulle inderlig ønske at ingen andre gjorde det.
Jeg er glad for alt som blir forandret til det bedre, så jeg ønsker lykke til til celica t18.
Jeg er helt enig.
Jeg velger å gi all ære til Celica_t18 for å komme ut med det her og faktisk gi et eksempel til oss som ikke har kjørt i fylla. Jeg personlig har aldrig kjørt i fylla, men kan ærlig si jeg har vert nære på et par ganger. Man tenker ikke langt når man er "overstadig" beruset... Hvis jeg hadde kjørt i fylla hadde jeg vert glad politiet stoppet meg før jeg skadet noen. Noen ganger er det bare slik at jeg blir så full at jeg får "black out". Da husker jeg ingenting!... Håper da bare jeg klarer å holde meg unna bilen...

Celica_t18 - Du har lært av din feil. Du kommer ut med det på internett. All ære og håper andre (med regnet meg...) lærer av det du har gjort.

Magne

#125702  av Anders gullstein

Er nok noen søndager jeg så absolutt ikke skulle ha blåst i blås-o-meteret også :wink:

Jeg bare lurte på hva formålet med kjøreturen var. Var ikke meningen å være dømmende, han har da fått nok pepper fra halve forumet, så regner med at Mr. Celica-t18 vet sine synder.

#125765  av Mr2stord

å kjøre når du har drukket er dumt ja, men eg kan og innrømme å sjølv ha kjørt mykje i slik tilstand. Knust ein bil har eg og gjort. Eg blei aldri stoppet, men sluttet sjølv når eg såg bilen etter på. Håper andre og som har gjort ein slik feil kan innrømme da? Trur nok me er fleire. Men eg er heilt imot slikt.

#125788  av angrykid

Det er i allefall mange med dømmende holdninger på dette forumet, men det vil det alltid være. :)

En ting er dog sikkert. Jeg har sittet på med endel folk som har kjørt i fylla, deriblandt en nær person i familien min. Han er dog alkoholiker, og jeg ville aldri i mitt levende liv sittet i samme bil som han uten at han har drukket. Jeg har sett han kjøre med og uten alkohol i blodet, og ja, jeg foretrekker med når det kommer til han.

Han blir nervevrak i trafikken om han kjører i edru tilstand, og er en større fare for seg selv og andre om han ikke kjører på endel styrepils.

Da igjen, han burde kanskje ikke hatt lappen i det hele og det store, men det er vel ikke hans feil at politiet ikke gjør jobben sin ordentlig? :)

Anyway, jeg respekterer original poster, og hans mening med denne posten. Er ganske sterkt gjort å komme fram med dette, særlig med tanke på at han ikke hadde trengt å gjøre det. Fyllakjøring er tåpelig, da det kan gå så forferdelig galt, forferdelig fort. Var selv ute for en fyllekjører for ett år tilbake, som holdt på å ta livet mitt. Jeg oppsøkte fyren i ettertid, når han kom ut av fengsel, og ga han en real lekse om hva som hadde skjedd, og gikk derfra med å sende døra i trynet på han. Hørte det smalt. hehe :)

#125875  av 2fastgt4

gidder ikke å komentere min mening om dette.
men fint at du kan dele dette med oss andre så vi kan lære på dine feil.

var også en på¨jobben som var hoss en kammerat de tok noen pils sammen og havna i en krangel.Dette førte til at han ikke kunne sove der.
Med andre ord så måtte han hjem på ett vis.
Desverre for han så valgte han å kjøre da han "bare" bodde 5 min unna.
I gata der han selv bor ble han rutinemessig stoppet av politiet.Viste seg at han hadde ett baklys som ikke virket.
Politiet luktet alkohol og målte 0,7 i promille.
fort gjort for en som "bare" skal hjem osv............

#125881  av Anders gullstein

2fastgt4 skrev:gidder ikke å komentere min mening om dette.
men fint at du kan dele dette med oss andre så vi kan lære på dine feil.

var også en på¨jobben som var hoss en kammerat de tok noen pils sammen og havna i en krangel.Dette førte til at han ikke kunne sove der.
Med andre ord så måtte han hjem på ett vis.
Desverre for han så valgte han å kjøre da han "bare" bodde 5 min unna.
I gata der han selv bor ble han rutinemessig stoppet av politiet.Viste seg at han hadde ett baklys som ikke virket.
Politiet luktet alkohol og målte 0,7 i promille.
fort gjort for en som "bare" skal hjem osv............
Så med andre ord, sjekk at alle lys er i orden før dere setter dere med promille bak rattet :lol: