Alle har vel sjekket opp folk en eller annen gang. Men nå er det jo MÅTEN han gjør det på som jeg reagerer på da.. Det at han sender samme melding til flere personer er vel noe flere her kunne vært troendes til å gjøre. Selv om jeg tviler på at de ville sendt til så mange som 20 stk...
Det som gjør hele greia så kvalmt er ikke det at han har sendt samme melding til 20 stk, men innholdet i meldingen.
Han sier rett ut at han er en PRINS og Norges svar på Beckham og at han om jenta blir sammen med han så får ho status fordi HAN er så utrolig deilig og kongen over alt på jord...
Det er jo en grunn til at samtlige av jentene som fikk den meldingen fnyser og syntes han er kvalm... det er jo pga at han har så enormt høye tanker om seg selv.. selv ikke en kjendis bør føle seg så mye bedre enn alle andre. Han er bare et menneske han og, og om han tror han kan få seg hvilken som helst dame, (og da fortrinnsvis modeller) bare fordi han har status som fotballspiller, da har han faktisk et problem som bare overgås av hans eget Ego...
De færreste jenter vil vel bli sammen med han bare pga at han skryter av hvor mye penger han har, at han kjører ferrari osv.. hehe.. syntes det er bare er kvalmt jeg..
det vitner jo om relativt lav sosial intelligens når han sitter og har ut av seg noe slikt.. han burde jo skjønne hva slags reaksjon det vil få. Det beste han kan kjøre som kjendis er å være ydmyk å ikke nevne noe om alle de materielle godene han nyter godt av for å prøve å lokke damene til sengs... men den gang ei..
Han har gjort en virkelig brøler, og som kjendis så må man innse at man ikke har det privatlivet som vanlige mennesker har. Det er bakdelen med å være kjendis. Og det er alltid en bakdel med alt!
Det positive med dette er jo at siden vi mennesker lærer av våre feil så vil han sikkert gjøre et bedre forsøk neste gang