TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carspotting og Kebab-guide

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122564  av BrennaRacing

Fredrik skrev:Hva med å flytte tråden til Off-topic og bare kalle den Kebab-guiden..? Er ikke akkurat mye Carspotting her :P
Hvis du leser det første innlegget mitt, så er det faktisk ganske carspotting relatert :lol: :lol:

Hvis noen er keen på å flytte den, så værsågod...Denne topicen passer bedre inn i Off topic :D

#122565  av BrennaRacing

lasse skrev:Er nok ikke min mk2 som har stått utenfor bari...
Har faktisk aldri vært der, men jeg har vært i danmark nå, og der kan de junkfood! Har (bokstavelig talt) levd på burgere i tre dager, noen var så gode at det rant fett igjennom papiret, nam...
Det renner hjerteinfarkt å blodpropp fra de burgerene :lol: :lol:

Ble vel litt øl å kan jeg tenke meg...Er ikke akkurat dyrt for en halvliter i Danmark :D

#122585  av ina

den sjappa som hadde den beste kebaben har flyttet til åmot... er digg kebab det også! men jeg liker et sted som heter åssiden grill... der har de bra kebab og burger!

#122589  av Poppe1

Hvis dere passerer Rena noen gang, så må dere innom på Rena pizza og grill og prøve kebabtallerken!!! Den er NYDELIG!!!!

#122590  av BrennaRacing

Hvor er Rena?? Er det bortved Elverum??

Skal til Lillehammer om en stund, er det (nesten) på veien dit??

#122603  av soarer

Rart ingen har nevnt Campino i Horten da. Der lager de greske gyros. Ligner litt på kebab, men har marinert herrlig kjøtt og tzatziki i stedet for thousand island dressing. Overlevde på det i hele fjor jeg, og da kan det umulig smake vondt. Ble i hvertfall ti kilo tyngre ja :lol:

#122613  av lasse

BrennaRacing skrev:
lasse skrev:Er nok ikke min mk2 som har stått utenfor bari...
Har faktisk aldri vært der, men jeg har vært i danmark nå, og der kan de junkfood! Har (bokstavelig talt) levd på burgere i tre dager, noen var så gode at det rant fett igjennom papiret, nam...
Det renner hjerteinfarkt å blodpropp fra de burgerene :lol: :lol:

Ble vel litt øl å kan jeg tenke meg...Er ikke akkurat dyrt for en halvliter i Danmark :D
Å gjett a... Billigste ølen i butikken kosta under to kroner, de har jo øl i pølsebuer tilogmed!!
Herlig land det der...

#122638  av Neemi

soarer skrev:Rart ingen har nevnt Campino i Horten da. Der lager de greske gyros. Ligner litt på kebab, men har marinert herrlig kjøtt og tzatziki i stedet for thousand island dressing. Overlevde på det i hele fjor jeg, og da kan det umulig smake vondt. Ble i hvertfall ti kilo tyngre ja :lol:

Den er jeg med.
Rullekebaben der er genial. Spist mye mat der dagen derpå, hehe :)
Campino i Moss har også veldig god rullekebab.

#122650  av Dalan

Hva er dette for slags matvaner? Havregrøt, tunfisk og kyllingbryst 8)
Eneste katt-maten jeg har erfaring med er Mani's her i byen.. Grei mat dagen derpå da, får fortgang i systemet :o

#122673  av chris

Beste kebaben får man på LS kebab og pizza i Lillestrøm sentrum !!! ingen over, ingen ved siden !!

#122690  av Neemi

chris skrev:Beste kebaben får man på LS kebab og pizza i Lillestrøm sentrum !!! ingen over, ingen ved siden !!
You're my man!!!! :wink:
Den er absolutt den beste.

Og det beste er at jeg bor en 5-minutters kjøretur unna :D

#122698  av chris

Neemi skrev:
chris skrev:Beste kebaben får man på LS kebab og pizza i Lillestrøm sentrum !!! ingen over, ingen ved siden !!
You're my man!!!! :wink:
Den er absolutt den beste.

Og det beste er at jeg bor en 5-minutters kjøretur unna :D
:D heldiggris :D

Skal innom LS på turen min sørover i neste uke ;) Det er fast stoppepunkt hver gang jeg er på østlandet :D

#122738  av BrennaRacing

Hvor i Lillestrøm ligger det?? Hver gang jeg er bort i der så spiser jeg alltid på "femkanten" på parkeringsplassen på strømmen storsenter. Skjønner ikke hvorfor jeg spiser der, for den er ikke no spez god :lol:

#122747  av chris

BrennaRacing skrev:
Hvor i Lillestrøm ligger det?? Hver gang jeg er bort i der så spiser jeg alltid på "femkanten" på parkeringsplassen på strømmen storsenter. Skjønner ikke hvorfor jeg spiser der, for den er ikke no spez god :lol:
Midt i sentrum. Husker ikke gata, og siden jeg aldri har bodd der, så kan jeg ikke huske alle omgivelsene. Men hvis jeg kommer fra oslo, svinger inn ved jernbanestasjonen inn i selve sentrum, og så er det noen avkjøringer til venstre borti der.. rett ved et kjøpesenter og gågate opplegg. Lett å se bare man åpner øya :P

#122749  av BrennaRacing

Er det den lille bua som ligger ved rundkjøringa?? Eller er det den som ligger midt i selve "hovedgata"??