Nei ikke noen billig hvis må bytte etter 4000km men nå holder den Garrett"n da lenge  Har ikke vært noen lager problem på den som jeg har men tettinger holder ikke lenge hvis kjører høytrykk
 Har ikke vært noen lager problem på den som jeg har men tettinger holder ikke lenge hvis kjører høytrykk  Dette advarte også han i Turbopower må ikke kjøre lenge trykk over 1,5 bar
 Dette advarte også han i Turbopower må ikke kjøre lenge trykk over 1,5 bar  (Hvilken merkke var den gamle turbo
(Hvilken merkke var den gamle turbo  )
 )

Har ikke vært noen lager problem på den som jeg har men tettinger holder ikke lenge hvis kjører høytrykk
 Har ikke vært noen lager problem på den som jeg har men tettinger holder ikke lenge hvis kjører høytrykk  Dette advarte også han i Turbopower må ikke kjøre lenge trykk over 1,5 bar
 Dette advarte også han i Turbopower må ikke kjøre lenge trykk over 1,5 bar  (Hvilken merkke var den gamle turbo
(Hvilken merkke var den gamle turbo  )
 )

Bare at min oppdaterer seg umiddelbart og deres tar en evighet. Men de viser det samme.
  Bare at min oppdaterer seg umiddelbart og deres tar en evighet. Men de viser det samme.

Godt med ei liten Toyota prat i nye og ne!
 Godt med ei liten Toyota prat i nye og ne!