Nei ikke noen billig hvis må bytte etter 4000km men nå holder den Garrett"n da lenge
Har ikke vært noen lager problem på den som jeg har men tettinger holder ikke lenge hvis kjører høytrykk
Dette advarte også han i Turbopower må ikke kjøre lenge trykk over 1,5 bar
(Hvilken merkke var den gamle turbo
)
pirkka skrev:Nei ikke noen billig hvis må bytte etter 4000km men nå holder den Garrett"n da lengeHar ikke vært noen lager problem på den som jeg har men tettinger holder ikke lenge hvis kjører høytrykk
Dette advarte også han i Turbopower må ikke kjøre lenge trykk over 1,5 bar
(Hvilken merkke var den gamle turbo
)
Var garreth den gamle og. Kjøpte den ny for noen år siden. Da satt det 240 lager i den. Så ble den helt utslitt. Fikk den overhalt og satt inn 360 lagre som skulle være SÅÅ mye bedre. Og etter 1 år og 4000 km så var de utslitt og.
De 4000 km var bare til og fra jobb, men jeg gav jo litt på stort sett hver dag for å kjenne på trykket. Ladet fra 1,2- 1,7 kg. Det gikk dårlig.
I følge GIK, trenger du bare lade en gang høyt trykk så slites den kollosalt....
Men nå skal det holde i følge ekspertene...





