Veldig fin bil. Er veldig lik min egen. Bare min ikke er Like strøken...(enda   )
 )
Men tror bilen din hadde passet litt senking.

)
 )Men tror bilen din hadde passet litt senking.
 )
 ) Får se angående senking, har i grunn ikke lyst å ha bilen noe lavere, det blir for upraktisk. Hender det skraper som den er nå. Føler heller at den ser litt høy ut foran, så mulig det blir en litt større leppe etterhvert.
 Får se angående senking, har i grunn ikke lyst å ha bilen noe lavere, det blir for upraktisk. Hender det skraper som den er nå. Føler heller at den ser litt høy ut foran, så mulig det blir en litt større leppe etterhvert.
 Har Line-Lock fremdeles på vei. Bestilte også 3" radiator, doble 12" elvifter og shroud for noen dager siden, for å få ned varmen litt. Blir til å bestille viftekontroll i morgen.
 Har Line-Lock fremdeles på vei. Bestilte også 3" radiator, doble 12" elvifter og shroud for noen dager siden, for å få ned varmen litt. Blir til å bestille viftekontroll i morgen.

Bestilt og mottatt i løpet av de siste ukene.
 Bestilt og mottatt i løpet av de siste ukene.

Har ikke sett deg på skolen i år?
 Har ikke sett deg på skolen i år?
 Jeg har satt bilbygging litt på hold og studerer fulltid fortsatt!
  Jeg har satt bilbygging litt på hold og studerer fulltid fortsatt! 

Vet om endel andre som er finere, men tar meg nok opp på lista etterhvert som tiden går
  Vet om endel andre som er finere, men tar meg nok opp på lista etterhvert som tiden går 
 Men kjedelig å tenke på arbeidet med å sette sammen igjen! Fikk de av uten for mye bøy, vet ikke hvor rette de blir når jeg setter på, forhåpentligvis går det bra.
 Men kjedelig å tenke på arbeidet med å sette sammen igjen! Fikk de av uten for mye bøy, vet ikke hvor rette de blir når jeg setter på, forhåpentligvis går det bra.

Eneste minuset er at det kan bli litt knotete å tungvindt å feilsøke.. Så da er det jo greit at du gjør alle koblingene ordentlig.
  Eneste minuset er at det kan bli litt knotete å tungvindt å feilsøke.. Så da er det jo greit at du gjør alle koblingene ordentlig.