TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg flytter til Stavanger!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109191  av FireWalk

GT4 CS skrev:Vurderer og begyne med 24 timers tilkallingsasistanse norge rundt hehe, for en sixpack øl gjør man det meste om sommeren :D
Synd det er 5 timers kjøretur unna da.
Noe slikt kunne jeg ha trengt... tror jeg må flytte jeg.. :P

#109215  av GT4 CS

Bare og flytte det, har plass i ungkarsrønna mi til en til :)

#109224  av Fredrik

Lady_in_MR2 skrev: Menmen, får se da visst ikke bilen blir solgt så får jeg bare skrape sammen alt jeg har(jobber som en helt da,skal jobbe 9 dager på rad nå) og satse på at det går bra likevel :D
Om den ikke skulle bli solgt og du ikke kan ha den, er det godt mulig jeg kan bli den heldige? :) Har fått spart opp nok i begynnelsen av august... ;)

#109225  av celicagutten

Må nåkk få til noe råning når den ti kommer ja, da er kansje bilen min og ferdig lakert. :lol:

#109326  av Lady_in_MR2

Fredrik: åja, klart det :D Og da får jeg jo ha den i sommer også 8)
Men jeg tror faktisk han som er interresert nå kommer til å kjøpe den...

#109333  av Ã¸xseth

mr_2 skrev:
øxseth skrev:vikeså av alle plaser, det er jo ute på fjelle...

langt borte er det også
Forslag til andre plasser?
Bryne, sandnes eller så går det sikkert og ta en tur til reve.
men for all del det er ikke noe negativt med vikeså, fine sletter :lol:

#109456  av mr_2

øxseth skrev:
mr_2 skrev:
øxseth skrev:vikeså av alle plaser, det er jo ute på fjelle...

langt borte er det også
Forslag til andre plasser?
Ja det var liksom det..... :twisted:

#109499  av MR2turbo

hei hei, morro at du kommer til stavanger da :) Skulle du trenge hjelp med bilen, skal ikke det være no problem, så sant jeg har tid da ;)

ellers så må du gi lyd fra deg når du kommer :)

#109663  av Fredrik

Lady_in_MR2 skrev:Fredrik: åja, klart det :D Og da får jeg jo ha den i sommer også 8)
Men jeg tror faktisk han som er interresert nå kommer til å kjøpe den...
Jaja... Du får si ifra da ;)

#109710  av Elzin

mr_2 skrev:
øxseth skrev:
mr_2 skrev: Forslag til andre plasser?
Ja det var liksom det..... :twisted:
maxi er jo fin plass hvor vi kan samles. kunne startet der en helg i 4 tiden, så kjørt en runde, deretter komt tilbake og hørt med folk.

#109841  av Lady_in_MR2

Mr2turbo: jada, skal gi lyd fra meg jeg!:D Blir arti å ta en titt på bilen din(eller helikopteret ditt??)også :D

#109862  av MR2turbo

Lady_in_MR2 skrev:Mr2turbo: jada, skal gi lyd fra meg jeg!:D Blir arti å ta en titt på bilen din(eller helikopteret ditt??)også :D
hehe den god ;) klarer du å beholde mr'en din? ;)

#109866  av Elzin

hør på markus! ikke selg den!! tenk den fine kjøreturen ned hit!! +du kommer til å savne den som bare pokker i etterkant!

#109950  av Lady_in_MR2

Ja det blir nok litt grining om jeg kvitter meg med den... :?
Men jeg tror rett og slett det blir for vanskelig å greie meg, kan jo sikkert bo i en campingvogn og leve på suppe da, men det blir kanskje litt stusselig :wink:
Jeg får heller skaffe meg et nyere eksemplar(med turbo) når jeg er ferdig utdanna og har en skikkelig jobb!

Nå må jeg sikkert skifte nick også, Lady out of MR2 :lol:

#109974  av Morten

Lady_in_MR2 skrev:Ja det blir nok litt grining om jeg kvitter meg med den... :?
Men jeg tror rett og slett det blir for vanskelig å greie meg, kan jo sikkert bo i en campingvogn og leve på suppe da, men det blir kanskje litt stusselig :wink:
Jeg får heller skaffe meg et nyere eksemplar(med turbo) når jeg er ferdig utdanna og har en skikkelig jobb!

Nå må jeg sikkert skifte nick også, Lady out of MR2 :lol:
Kan jo fortsatt være Lady_in_Mr2 da, er jo bare å flytte seg til passasjersetet når noe skjer det? :wink: