Lady_in_MR2 skrev: Menmen, får se da visst ikke bilen blir solgt så får jeg bare skrape sammen alt jeg har(jobber som en helt da,skal jobbe 9 dager på rad nå) og satse på at det går bra likevelOm den ikke skulle bli solgt og du ikke kan ha den, er det godt mulig jeg kan bli den heldige?![]()
mr_2 skrev:Bryne, sandnes eller så går det sikkert og ta en tur til reve.øxseth skrev:vikeså av alle plaser, det er jo ute på fjelle...Forslag til andre plasser?
langt borte er det også
øxseth skrev:Ja det var liksom det.....mr_2 skrev:Bryne, sandnes eller så går det sikkert og ta en tur til reve.øxseth skrev:vikeså av alle plaser, det er jo ute på fjelle...Forslag til andre plasser?
langt borte er det også
men for all del det er ikke noe negativt med vikeså, fine sletter
mr_2 skrev:maxi er jo fin plass hvor vi kan samles. kunne startet der en helg i 4 tiden, så kjørt en runde, deretter komt tilbake og hørt med folk.øxseth skrev:Ja det var liksom det.....mr_2 skrev: Forslag til andre plasser?Bryne, sandnes eller så går det sikkert og ta en tur til reve.
men for all del det er ikke noe negativt med vikeså, fine sletter
Lady_in_MR2 skrev:Mr2turbo: jada, skal gi lyd fra meg jeg!:D Blir arti å ta en titt på bilen din(eller helikopteret ditt??)ogsåhehe den god
Lady_in_MR2 skrev:Ja det blir nok litt grining om jeg kvitter meg med den...Kan jo fortsatt være Lady_in_Mr2 da, er jo bare å flytte seg til passasjersetet når noe skjer det?![]()
Men jeg tror rett og slett det blir for vanskelig å greie meg, kan jo sikkert bo i en campingvogn og leve på suppe da, men det blir kanskje litt stusselig![]()
Jeg får heller skaffe meg et nyere eksemplar(med turbo) når jeg er ferdig utdanna og har en skikkelig jobb!
Nå må jeg sikkert skifte nick også, Lady out of MR2