TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skyline R33 med skilter :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#105863  av LilleGud

funkes skrev:
Kebab gud skrev:går 2 helt sorte GTR i drammen.
en R33 og en R34.. begge er "registerte"
og begge skal vist ha vert utsatte for noen ulykker (sånn som skjer når man kjøper seg en bil man ikke klarer å kjøre.. han med R34 kan hvertfall ikke kjøre bane.. noe han tydlig beviste på gatebil)
Ja, dette er den R33'en som går i Drammen og er registrert på motorhistorisk grunnlag. Ikke kan å kjøre? Nå vet jeg ikke hvem eieren er og hvordan han kan å kjøre i hele tatt, men et par riper på en skjerm har da vel ingenting å si? Alle som satser litt må regne med ødelegge litt plastikk en gang i blandt.
Hvor mange runder har du kjørt på Rudskogen forresten?

Store skader du gitt....
La oss oppklare her nå.
R34 Skadet IKKE eier som gjorde det. bilen påvei tilbake på gata nå om dagen.

R33 er en hyggelig kar med navn Steinar fra drammen som kjører.

går 2 helt sorte GTR i drammen.
en R33 og en R34.. begge er "registerte"
og begge skal vist ha vert utsatte for noen ulykker (sånn som skjer når man kjøper seg en bil man ikke klarer å kjøre.. han med R34 kan hvertfall ikke kjøre bane.. noe han tydlig beviste på gatebil)
Alle som satser river av litt plast.
eller er det sånn at de ikke kan kjøre bil ? :roll:

Bilde

#169260  av FalcoN

Satt å så over noen gamle bilder på PCn min...
Kom på at jeg hadde lakt ut dette før,men la noen merke til lua i førersetet på bilen? :wink:
Vedlegg
Hmmmm...noen forklaring? ;)
Hmmmm...noen forklaring? ;)
DSCF0315.JPG (365.45 kiB) Vist 81 ganger

#169378  av celica4ever

Han som eier bilen bor vel i Lier , like ved drammen ..bilen er en Nissan Skyline R 33 GTR V-spec og er resgistrert. Han vant vel autofil tuning med den bilen.. :)

Feet bil