TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dette hadde definitivt gitt meg Orgasme!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#98730  av tbergstad

Ja.. tamt å gå hjemme.. Jeg tenkte å fikse noe på amazonen idag.. Men som alt annet på den bilen så var det fiksa etter 3 min.. Som å mekke på en moped. Så jeg pumpa luft i alle ballene til fotball-laget mitt... det tok 10 min.. hm..
Takk gud for xboxen min :lol:

#98881  av FireWalk

hehe.. har jo en del serier å følge med på da.. og nå skulle vist bilen snart være ferdig også.. til helga kanskje..

Har jo fjernet rust fra fiestaen også og lakket opp igjen, så nå ser jo den ganske bra ut også.. har til og med polert den for første gang.. DA kjeder jeg meg da. også trener jeg mye for tiden... så NOE godt kommer det faktisk ut av det... Så lenge jeg sitter inne og ser på TV bruker jeg jo ikke penger.. samtidig som jeg tjener penger iogmed at jeg er langtids sykemeldt.. når jeg er ute og kjører MR2 bruker jeg jo en formue i bensin osv... så nå hoper pengene seg opp.. noe som jo er bra :p

#99142  av Christian

Mulig du har skrevet det før, men jeg har ikke sett det... Hva er du sykemeldt for?

#99223  av FireWalk

Christian skrev:Mulig du har skrevet det før, men jeg har ikke sett det... Hva er du sykemeldt for?
Har en ryggskade.. Jeg fikk den sannsyneligvis da jeg krasjet min MR2 GTI for et halvt år siden... Jeg hadde en stor subwoofer bak setene, som jeg ikke hadde fått festet på noen måte enda.. så når det ble bråstopp i fjellveggen kom denne flygende fremover og traff meg i ryggen. Seteryggen tok ikke mye av for dette, så jeg fikk en brist i en ryggvirvel.. dette ble ikke oppdaget med en gang, så det har grodd skjevt siden da.. Noe som har resultert i at jeg har fått skjev rygg... jeg har drevet og tatt behandlinger og "knekt" opp igjen osv.. for at det skal gro seg til skikkelig må jeg drive å gå mye tur... skal unngå å sitte for mye, samt løfting er strengt forbudt... Derfor er jeg ute å går nesten en mil hver dag.. har vært mye på fjellet osv.. (Ulent terreng er det beste)

Så sånn kan det gå.. kjipt.. men gjort er gjort.. så det er ikke noe vits i å sette seg ned og deppe pga noe sånt.. en får bare gjøre det beste ut av det.. :)